Kto zwycięży w konkursie Blog Roku?

Kto zwycięży w konkursie Blog Roku?

Brief.pl / Eventy

Już za kilka godzin poznamy zwycięzców konkursu Blog Roku 2014. W trakcie uroczystej gali zostaną ogłoszone ostateczne wyniki. Przedtem, warto poznać finalistów.

-

Blogerzy konkurują w 11 kategoriach. W każdej z nich wybrano po trzech finalistów, którzy powalczą o zwycięstwo. Skład finalistów jest efektem głosowania internautów oraz obrad jury, które wyłoniło najlepsze blogi anno domini 2014. Oto i one:

W kategorii „Kulinarne” (juror: Karol Okrasa): Cook it Lean, Wegan Nerd oraz Ala’Antkowe BLW.

W kategorii „Blogi parentingowe” (juror: Edyta Jungowska): Na kółkach, Matko jedyna oraz Hafija.

W kategorii „Specjalistyczne i firmowe” (juror: Michał Szafrański): Finanse bardzo osobiste, Qchenne inspiracje oraz Złomnik.

W kategorii „Życie i społeczeństwo” (juror: Konrad Kruczkowski): Malvina Pe, Krótki poradnik jak ogarnąć życie oraz Marta pisze.

W kategorii „Literackie i kulturalne” (juror: Tomasz Raczek): Kulturą w płot, Użyj wyobraźni oraz Książki mojej siostry.

W kategorii „Blogi nastolatków” (juror: Margaret): Mellarkeverdeen, Milion&Oliwka oraz Don’t be normal.

W kategorii „Pasje i twórczość” (juror: Michał Piróg): Zabij grubasa, My Pink Plum, Haart.

W kategorii „Lifestyle” (juror: Dorota Gardias): Lady of the House, Żudit oraz Volantification.

W kategorii „Podróże” (juror: Martyna Wojciechowska): Busem przez świat, Autostopem przez życie oraz Into Americas.

W kategorii „Moda i uroda” (juror: Maja Sablewska): Blond Haircare, Secondhand Dandy oraz Vivi&Oli.

Najlepsze Teksty Roku oceniła Joanna Bator i wytypowała do finału: "Wyspę podróżników, czyli o tym kogo można spotkać podróżując po świecie" autorstwa Nasigoreng, "Anatomię matki" autorstwa Matko jedyna oraz "Zapomnienie" autorstwa Wrony bez ogona.

Zaraz po zakończeniu gali opublikujemy listę zwycięzców konkursu Blog Roku.

Bardziej niecierpliwych Czytelników zapraszamy do śledzenia naszego profilu na Instagramie, gdzie na bieżąco będziemy prowadzić fotorelację. Znajdziecie nas jako @briefpolska.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.