Kto zwycięży w konkursie Blog Roku?

Kto zwycięży w konkursie Blog Roku?

Brief.pl / Eventy

Już za kilka godzin poznamy zwycięzców konkursu Blog Roku 2014. W trakcie uroczystej gali zostaną ogłoszone ostateczne wyniki. Przedtem, warto poznać finalistów.

-

Blogerzy konkurują w 11 kategoriach. W każdej z nich wybrano po trzech finalistów, którzy powalczą o zwycięstwo. Skład finalistów jest efektem głosowania internautów oraz obrad jury, które wyłoniło najlepsze blogi anno domini 2014. Oto i one:

W kategorii „Kulinarne” (juror: Karol Okrasa): Cook it Lean, Wegan Nerd oraz Ala’Antkowe BLW.

W kategorii „Blogi parentingowe” (juror: Edyta Jungowska): Na kółkach, Matko jedyna oraz Hafija.

W kategorii „Specjalistyczne i firmowe” (juror: Michał Szafrański): Finanse bardzo osobiste, Qchenne inspiracje oraz Złomnik.

W kategorii „Życie i społeczeństwo” (juror: Konrad Kruczkowski): Malvina Pe, Krótki poradnik jak ogarnąć życie oraz Marta pisze.

W kategorii „Literackie i kulturalne” (juror: Tomasz Raczek): Kulturą w płot, Użyj wyobraźni oraz Książki mojej siostry.

W kategorii „Blogi nastolatków” (juror: Margaret): Mellarkeverdeen, Milion&Oliwka oraz Don’t be normal.

W kategorii „Pasje i twórczość” (juror: Michał Piróg): Zabij grubasa, My Pink Plum, Haart.

W kategorii „Lifestyle” (juror: Dorota Gardias): Lady of the House, Żudit oraz Volantification.

W kategorii „Podróże” (juror: Martyna Wojciechowska): Busem przez świat, Autostopem przez życie oraz Into Americas.

W kategorii „Moda i uroda” (juror: Maja Sablewska): Blond Haircare, Secondhand Dandy oraz Vivi&Oli.

Najlepsze Teksty Roku oceniła Joanna Bator i wytypowała do finału: "Wyspę podróżników, czyli o tym kogo można spotkać podróżując po świecie" autorstwa Nasigoreng, "Anatomię matki" autorstwa Matko jedyna oraz "Zapomnienie" autorstwa Wrony bez ogona.

Zaraz po zakończeniu gali opublikujemy listę zwycięzców konkursu Blog Roku.

Bardziej niecierpliwych Czytelników zapraszamy do śledzenia naszego profilu na Instagramie, gdzie na bieżąco będziemy prowadzić fotorelację. Znajdziecie nas jako @briefpolska.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.