InSocial: Photos For Life

Brief TV / Inspiracje

W najnowszym odcinku InSocial kolejna część rozmowy z Janem Cieślarem senior copywriter, Isobar Poland i Maciejem Nowickim managing creative director, Isobar Poland.

-

,,Photos for Life’’ to pierwszy na świecie charytatywny bank zdjęć. Cały dochód ze sprzedaży zdjęć jest przeznaczony na wsparcie terapii pacjentów z nowotworem.

Pod adresem photosfor.life znajdziecie piękne, profesjonalnie wykonane stock’owe zdjęcia, które często widzimy na okładkach pism, na stronach www czy w reklamach. Zdjęcia zrealizowane są przez najlepszych polskich fotografów komercyjnych z agencji Shootme, jak: Paweł Fabjański, Łukasz Ziętek, Jacek Poremba czy Karol Grygoruk. Obecnie w projekcie dostępnych jest kilkadziesiąt fotografii, podzielonych na sześć popularnych kategorii: Rodzina, Przyjaźń, Praca, Sport, Hobby i Przyroda. Zdjęcia ,,Photos for Life’’ są dostępne na takich samych zasadach, jak fotografie z innych banków zdjęć i mogą być wykorzystywane w dowolnych komercyjnych projektach, takich jak kampanie ATL, BTL i wszelkie inne formy komunikacji.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.