Loża innowacji. Nowy program na Brief TV

Brief TV / Inspiracje

Już dziś na antenie Brief TV pojawił się pierwszy odcinek nowego programu - "Loża innowacji". Zapraszamy!

-

W pierwszym odcinku odwiedzamy Kraków, gdzie co roku odbywa się Mobile Trends Conference, jedna z najważniejszych konferencji dotyczących rynku urządzeń i usług mobilnych, nagradzająca prestiżowymi Mobile Trends Awards polskie firmy za osiagnięcia własnie w ramach mobile'u.

Program "Loża Innowacji" przedstawia punkt widzenia inwestorów, których trzeba pozyskać, zainteresować własnymi pomysłami na biznes, aby móc wcielać w życie kreatywne projekty.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.