Platige i Egurrola dla Finału Ligi Europy UEFA – wkrótce castingi

Platige i Egurrola dla Finału Ligi Europy UEFA – wkrótce castingi

Brief.pl / Aktualności

Platige Image wyprodukuje ceremonię otwarcia Finału Ligi Europy UEFA. Reżyseria: Agustin Egurrola.

-

 

Ceniony choreograf Agustin Egurrola, wkrótce rozpocznie casting na 300 uczestników ceremonii otwarcia Finału Ligi Europy UEFA. 9-minutowe widowisko odbędzie się 27 maja, na Stadionie Narodowym, w Warszawie. Będzie poświęcone dwóm finalistom i wartościom UEFA oraz Ligi Europy UEFA.

 

„Poprzez barwną i imponującą ceremonię chcemy wprawić wszystkich fanów piłki nożnej w doskonały nastrój w czasie tego piłkarskiego święta. Pragniemy stworzyć niesamowitą atmosferę zarówno dla widzów na stadionie jak i przed telewizorami" - powiedział Agustin Egurrola.

 

Muzykę stworzy polski kompozytor Adam Skorupa. Za organizację całości uroczystości odpowiedzialna będzie polska firma Platige Image. Castingi rozpoczną się w połowie marca w szkole tańca Egurrola Dance Studio. Więcej informacji już wkrótce na stronach: www.platige.com oraz www.egurrola.com.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.