wp - grudzien 2016

I Forum uczenia się w biznesie

I Forum uczenia się w biznesie

Brief.pl / Patronaty

"Edu.biznes, Innowacje, Inspiracje, Rozwój" - pod taką nazwą zostanie zorganizowane pierwsze forum uczenia się w biznesie, które odbędzie się 5 czerwca 2013 r. w Warszawie. Organizatorami Edu.biznes są firmy GoodBrand, MIS, Seka.edu oraz Tomorrow.

-

W świecie, w którym zmiany są ciągłe i często nieprzewidywalne próba określenia, jakie umiejętności i kompetencje będą potrzebne za kilka lat i planowanie na tej podstawie ścieżek rozwoju, sprawdza się w coraz mniejszym stopniu. Odpowiedzią na te zmiany są nowe sposoby uczenia się, nowe myślenie o własnym rozwoju w miejscu pracy i o rozwoju pracowników.

Uczestnicy forum dowiedzą się, w jaki sposób zdobyć przewagę konkurencyjną na rynku poprzez świadome kształtowanie organizacji uczącej się.  Jak - w zgodzie z globalnymi trendami - wykorzystywać zarówno formalne jak i nieformalne sposoby zdobywania wiedzy. Będą także poruszane następujące tematy: social learning, social media, workplace 2020 i świecie VUCA.


Gośćmi specjalnymi Forum będą:

Bruno Rouffaer – wybitny ekspert w dziedzinie HR i doradca kadry zarządzającej światowych koncernów, który opowie o tym jakie wyzwania pojawią się w miejscu pracy w 2020 r. kiedy to w organizacjach spotka się 5 generacji pracowników

Frédéric Williquet  - Business & People Interactions Architect, który przybiży nam metody efektywnego uczenia się w świecie V.U.C.A. (Volatility, uncertainty, complexity and ambiguity)

Dean Sanders –  Założyciel GoodBrand, autor wielu programów CSR czołowych światowych firm,  uznany wykładowca The Sustainable Enterprise Academy na Uniwersytecie Karoliny Północnej, który powie o tym jak nowe wyzwania społeczne, środowiskowe i ekonomiczne przełożą się na potrzeby (i metody) szkoleniowe w organizacjach.

Perry Timms - Entuzjasta i praktyk HR, członek-założyciel CIPD, w 2012 na 7 pozycji Top 20 HR Power Tweeters według „People Management Magazine” pokaże jak efektywnie uczyć się poprzez działanie.  

 

Rejestracja na: www.forumedubiznes.pl Koszt udziału w Forum wynosi 640 PLN Partnerem merytorycznym Forum jest Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem. Patronat nad Forum objęły "Brief" "CR Navigator", "Personel i Zarządzanie", "Proto" Radio PIN oraz British Polish Chamber of Commerce.  

 

Program Edu.biznes:

8.00-9.00 – Rejestracja uczestników

9.00-9.20 – Inauguracja konferencji

9.30-10.30 – Bruno Rouffaer "Workplace 2020"

10.30-11.00 – Panel dyskusyjny

11.00-11.15 – Przerwa kawowa

11.15-12.15 – Perry Timms "Uczenie się przez działanie"

12.15-12.45 – Panel dyskusyjny

12.45-13.30 – Lunch

13.30-14.30 – Frédéric Williquet "Uczenie się w świecie V.U.C.A."

14.30-15.00 – Panel dyskusyjny 15.00-15.15 – Przerwa kawowa

15.15-16.15 –  Dean Sanders  "Mądrość wzarządzaniu a uczeniu się pracowników"

16.15-16.45 – Panel dyskusyjny    


Informacje o organizatorach:

GoodBrand– międzynarodowy Think-and-do-tank zajmujący się budowaniem rozwiązań w zakresie zrównoważonego rozwoju, społecznej odpowiedzialności biznesu i zarządzania w oparciu o wartości. GoodBrand ma 16-letnie doświadczenie na świecie i 6-letnie w Polsce w opracowywaniu strategii i tworzeniu programów które budują wartości dla Klientów.

MIS – ekspert w dziedzinie zarządzania wiedzą. W świecie, w którym wszystko się zmienia MIS S.A. pomaga gromadzić, chronić i efektywnie wykorzystywać najcenniejszy firm i instytucji - wiedzę. Rozwiązania MIS S.A. powstają poprzez połączenie, 20-letniego doświadczenia z zakresu przenoszenia procesów biznesowych na platformę informatyczną, z umiejętnością rozumienia potrzeb klientów i dzięki wspólnemu poszukiwaniu kreatywnego wsparcia. Oferowane przez firmę oprogramowanie społecznościowe dla biznesu znosi podziały stanowiskowe i geograficzne, uczy dzielenia się informacją, inspiruje do podjęcia nowych wyzwań.

Seka.edu -  ekspert w dziedzinie uczenia się i innowacji (workplace 2020, social learning, przywództwo i wartości przyszłości). SEKA.edu to innowacyjne doświadczenie edukacyjne. Wspólnie z naszymi Klientami oraz gronem doświadczonych trenerów i wybitnych światowych ekspertów tworzymy społeczność pasjonatów HR, którzy wymieniając się wzajemnie doświadczeniami inspirują się i motywują do bycia jeszcze lepszymi przywódcami i profesjonalistami.

Tomorrow – ekspert w dziedzinie e-learningu i technologii edukacyjnych. Dostawca zintegrowanych rozwiązań szkoleniowych wykorzystującychtechnologie informatyczne w procesach kształcenia i rozwoju kompetencji, integratorem nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych oraz dostawcą zaawansowanych programów szkoleniowych w modelu Blended Learning i Distance Learning.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.