Debata: „Budujmy silne polskie marki”

Debata: „Budujmy silne polskie marki”

Brief for Poland / Aktualności

Czy współpraca administracji, biznesu i nauki w Polsce jest możliwa? Jakie kroki należy podjąć, aby zaczęła ona prężnie działać? Co trzeba zrobić aby polska marka była silna i rozpoznawalna na świecie? Zapraszamy do zapoznania się z pełnym zapisem trzech debat pod wspólnym tytułem: „Budujmy silne polskie marki”. Zakres tematyczny paneli dyskusyjnych to kolejno: administracja, biznes i nauka oraz ich rola w budowaniu silnego wizerunku Polski.

-

Silna marka Polski oraz jej wysoka reputacja na świecie są warunkiem sukcesów ekonomicznych kraju. Rozpoznawalna marka to wzrost eksportu, inwestycji, turystyki i nauki.Silne ekonomicznie kraje to te, które posiadają charakterystyczne i rozpoznawalne marki: Niemcy to solidność, Japonia równa się niezawodność, Dania i Włochy – design, Brazylia to kawa i futbol, a Francja – moda i sztuka. Wiemy o tym, nie z kampanii promocyjnych tworzonych przez te kraje, a dzięki produktom, z którymi każdy z nas styka się na co dzień. 

Celem debaty było zaprezentowanie Programu „Marki dla Polski” – autorskiego projektu stworzonego przez platformę Brief for Poland, opartego na sprawdzonej w innych krajach koncepcji budowania wizerunku Polski za pomocą polskich marek. Podczas debaty odbyły się również 3 panele dyskusyjne z przedstawicielami administracji, biznesu i nauki:

 ::

Administracja i jej rola w budowaniu silnego wizerunku Polski

 

::

Biznes i jego rola w budowaniu silnego wizerunku Polski

 

::

Nauka i jej rola w budowaniu silnego wizerunku Polski

 

::

Definicje:

Brief for Poland (B4P) – platforma marketingu miejsc, od 12 lat propagująca ideę Trójkąta Efektywności Briefu, tworząca unikalną w skali kraju płaszczyznę współpracy administracji publicznej, uczelni i biznesu na rzecz budowania silnych polskich marek oraz całej Polski. Misją Brief for Poland jest wszechstronne wspieranie rozwoju polskich marek, co powoduje poprawienie stanu gospodarki, poprzez wzrost eksportu, napływ inwestorów i ich inwestycje w rozwój infrastruktury, kultury, sportu, rosnącą liczbę turystów - a w rezultacie także poprawę jakości życia Polaków. Wierzymy, że pozytywny wizerunek polskich marek to silna marka Polski.

Trójkąt Efektywności Briefu to system współpracy integrujący administrację publiczną, uczelnie i biznes. Celem integracji jest tworzenie marek, które są podstawowym warunkiem skutecznej komunikacji regionów i całego kraju.

Mapa Polskich Marek to kompilacja 16 map poszczególnych regionów, na której umiejscowimy marki komercyjne, kulturalne, turystyczne, sportowe, naukowe i inne. To właśnie marki regionalne najskuteczniej budują pozytywny wizerunek regionów i Państw.

::

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.