Debata: „Budujmy silne polskie marki”

Debata: „Budujmy silne polskie marki”

Brief for Poland / Aktualności

Czy współpraca administracji, biznesu i nauki w Polsce jest możliwa? Jakie kroki należy podjąć, aby zaczęła ona prężnie działać? Co trzeba zrobić aby polska marka była silna i rozpoznawalna na świecie? Zapraszamy do zapoznania się z pełnym zapisem trzech debat pod wspólnym tytułem: „Budujmy silne polskie marki”. Zakres tematyczny paneli dyskusyjnych to kolejno: administracja, biznes i nauka oraz ich rola w budowaniu silnego wizerunku Polski.

-

Silna marka Polski oraz jej wysoka reputacja na świecie są warunkiem sukcesów ekonomicznych kraju. Rozpoznawalna marka to wzrost eksportu, inwestycji, turystyki i nauki.Silne ekonomicznie kraje to te, które posiadają charakterystyczne i rozpoznawalne marki: Niemcy to solidność, Japonia równa się niezawodność, Dania i Włochy – design, Brazylia to kawa i futbol, a Francja – moda i sztuka. Wiemy o tym, nie z kampanii promocyjnych tworzonych przez te kraje, a dzięki produktom, z którymi każdy z nas styka się na co dzień. 

Celem debaty było zaprezentowanie Programu „Marki dla Polski” – autorskiego projektu stworzonego przez platformę Brief for Poland, opartego na sprawdzonej w innych krajach koncepcji budowania wizerunku Polski za pomocą polskich marek. Podczas debaty odbyły się również 3 panele dyskusyjne z przedstawicielami administracji, biznesu i nauki:

 ::

Administracja i jej rola w budowaniu silnego wizerunku Polski

 

::

Biznes i jego rola w budowaniu silnego wizerunku Polski

 

::

Nauka i jej rola w budowaniu silnego wizerunku Polski

 

::

Definicje:

Brief for Poland (B4P) – platforma marketingu miejsc, od 12 lat propagująca ideę Trójkąta Efektywności Briefu, tworząca unikalną w skali kraju płaszczyznę współpracy administracji publicznej, uczelni i biznesu na rzecz budowania silnych polskich marek oraz całej Polski. Misją Brief for Poland jest wszechstronne wspieranie rozwoju polskich marek, co powoduje poprawienie stanu gospodarki, poprzez wzrost eksportu, napływ inwestorów i ich inwestycje w rozwój infrastruktury, kultury, sportu, rosnącą liczbę turystów - a w rezultacie także poprawę jakości życia Polaków. Wierzymy, że pozytywny wizerunek polskich marek to silna marka Polski.

Trójkąt Efektywności Briefu to system współpracy integrujący administrację publiczną, uczelnie i biznes. Celem integracji jest tworzenie marek, które są podstawowym warunkiem skutecznej komunikacji regionów i całego kraju.

Mapa Polskich Marek to kompilacja 16 map poszczególnych regionów, na której umiejscowimy marki komercyjne, kulturalne, turystyczne, sportowe, naukowe i inne. To właśnie marki regionalne najskuteczniej budują pozytywny wizerunek regionów i Państw.

::

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?