wp - grudzien 2016

Debata: „Budujmy silne polskie marki”

Debata: „Budujmy silne polskie marki”

Brief for Poland / Aktualności

Czy współpraca administracji, biznesu i nauki w Polsce jest możliwa? Jakie kroki należy podjąć, aby zaczęła ona prężnie działać? Co trzeba zrobić aby polska marka była silna i rozpoznawalna na świecie? Zapraszamy do zapoznania się z pełnym zapisem trzech debat pod wspólnym tytułem: „Budujmy silne polskie marki”. Zakres tematyczny paneli dyskusyjnych to kolejno: administracja, biznes i nauka oraz ich rola w budowaniu silnego wizerunku Polski.

-

Silna marka Polski oraz jej wysoka reputacja na świecie są warunkiem sukcesów ekonomicznych kraju. Rozpoznawalna marka to wzrost eksportu, inwestycji, turystyki i nauki.Silne ekonomicznie kraje to te, które posiadają charakterystyczne i rozpoznawalne marki: Niemcy to solidność, Japonia równa się niezawodność, Dania i Włochy – design, Brazylia to kawa i futbol, a Francja – moda i sztuka. Wiemy o tym, nie z kampanii promocyjnych tworzonych przez te kraje, a dzięki produktom, z którymi każdy z nas styka się na co dzień. 

Celem debaty było zaprezentowanie Programu „Marki dla Polski” – autorskiego projektu stworzonego przez platformę Brief for Poland, opartego na sprawdzonej w innych krajach koncepcji budowania wizerunku Polski za pomocą polskich marek. Podczas debaty odbyły się również 3 panele dyskusyjne z przedstawicielami administracji, biznesu i nauki:

 ::

Administracja i jej rola w budowaniu silnego wizerunku Polski

 

::

Biznes i jego rola w budowaniu silnego wizerunku Polski

 

::

Nauka i jej rola w budowaniu silnego wizerunku Polski

 

::

Definicje:

Brief for Poland (B4P) – platforma marketingu miejsc, od 12 lat propagująca ideę Trójkąta Efektywności Briefu, tworząca unikalną w skali kraju płaszczyznę współpracy administracji publicznej, uczelni i biznesu na rzecz budowania silnych polskich marek oraz całej Polski. Misją Brief for Poland jest wszechstronne wspieranie rozwoju polskich marek, co powoduje poprawienie stanu gospodarki, poprzez wzrost eksportu, napływ inwestorów i ich inwestycje w rozwój infrastruktury, kultury, sportu, rosnącą liczbę turystów - a w rezultacie także poprawę jakości życia Polaków. Wierzymy, że pozytywny wizerunek polskich marek to silna marka Polski.

Trójkąt Efektywności Briefu to system współpracy integrujący administrację publiczną, uczelnie i biznes. Celem integracji jest tworzenie marek, które są podstawowym warunkiem skutecznej komunikacji regionów i całego kraju.

Mapa Polskich Marek to kompilacja 16 map poszczególnych regionów, na której umiejscowimy marki komercyjne, kulturalne, turystyczne, sportowe, naukowe i inne. To właśnie marki regionalne najskuteczniej budują pozytywny wizerunek regionów i Państw.

::

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.