Marcus Taylor gościem specjalnym na Email Marketing Maraton

Marcus Taylor gościem specjalnym na Email Marketing Maraton

Brief.pl / Patronaty

Już trzeci rok z rzędu eksperci GetResponse organizują program 5-godzinnych szkoleń w 5 polskich miastach. W tym roku gościem specjalnym finałowego spotkania w Gdańsku będzie Marcus Taylor, założyciel ventureharbour.com, prelegent na wiodących międzynarodowych konferencjach.

-

 

Tegoroczna edycja to jak zwykle duża, skondensowana dawka wiedzy na temat zagadnień email marketingu. W programie między innymi o tym w jaki sposób dotrzeć do coraz bardziej świadomego i wybrednego odbiorcy, jak skutecznie łączyć kampanie email z SMSami oraz marketing automation w kampaniach email, email marketing w commerce, video marketing i skuteczne landing pages.

Email Marketing Maratonto program szkoleń dedykowany dla wszystkich marketerów, którzy chcą dowiedzieć się jak w pełni wykorzystać potencjał email marketingu. Nasi eksperci opowiedzą o najistotniejszych aspektach planowania i realizacji skutecznych kampanii emailowych oraz przyjrzą się nowelizacji ustawy telekomunikacyjnej, która weszła w życie z dniem 25 grudnia 2014 roku oraz. Podczas finałowego spotkania swoimi doświadczeniami podzieli się Marcus Taylor, który jest częstym prelegentem na konferencjach takich jak TEDx, Midem, SMX, SES, RIMC, Content Marketing Association, BrightonSEO, a także wykłada gościnnie na Uniwersytecie w Oksfordzie – mówi dyrektor działu rozwoju rynków CEE, Maciej Ossowski.

 

Gdzie i kiedy?

Program szkoleń w ramach Email Marketing Maraton zostanie zrealizowany: w Krakowie (16 marca), we Wrocławiu (17 marca), w Poznaniu (18 marca), w Warszawie (20 marca) oraz w Gdańsku (31 marca).

Zapisy ruszają 25 lutego pod adresem http://www.emailmaraton.pl, liczba miejsc jest ograniczona.

 

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: IAB Polska, Polskie Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, Media i Marketing Polska, Magazyn Online Marketing Polska, Brief, Nowy Marketing, Harvard Business Review Polska, Nowoczesna Firma, Dziennik Internautów, Marketer+, e-biznes.pl, Mensis, Meeting Planner oraz wydawnictwo MT Biznes.

 

© tashatuvango - Zobacz portfolio

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.