wp - grudzien 2016

Marcus Taylor gościem specjalnym na Email Marketing Maraton

Marcus Taylor gościem specjalnym na Email Marketing Maraton

Brief.pl / Patronaty

Już trzeci rok z rzędu eksperci GetResponse organizują program 5-godzinnych szkoleń w 5 polskich miastach. W tym roku gościem specjalnym finałowego spotkania w Gdańsku będzie Marcus Taylor, założyciel ventureharbour.com, prelegent na wiodących międzynarodowych konferencjach.

-

 

Tegoroczna edycja to jak zwykle duża, skondensowana dawka wiedzy na temat zagadnień email marketingu. W programie między innymi o tym w jaki sposób dotrzeć do coraz bardziej świadomego i wybrednego odbiorcy, jak skutecznie łączyć kampanie email z SMSami oraz marketing automation w kampaniach email, email marketing w commerce, video marketing i skuteczne landing pages.

Email Marketing Maratonto program szkoleń dedykowany dla wszystkich marketerów, którzy chcą dowiedzieć się jak w pełni wykorzystać potencjał email marketingu. Nasi eksperci opowiedzą o najistotniejszych aspektach planowania i realizacji skutecznych kampanii emailowych oraz przyjrzą się nowelizacji ustawy telekomunikacyjnej, która weszła w życie z dniem 25 grudnia 2014 roku oraz. Podczas finałowego spotkania swoimi doświadczeniami podzieli się Marcus Taylor, który jest częstym prelegentem na konferencjach takich jak TEDx, Midem, SMX, SES, RIMC, Content Marketing Association, BrightonSEO, a także wykłada gościnnie na Uniwersytecie w Oksfordzie – mówi dyrektor działu rozwoju rynków CEE, Maciej Ossowski.

 

Gdzie i kiedy?

Program szkoleń w ramach Email Marketing Maraton zostanie zrealizowany: w Krakowie (16 marca), we Wrocławiu (17 marca), w Poznaniu (18 marca), w Warszawie (20 marca) oraz w Gdańsku (31 marca).

Zapisy ruszają 25 lutego pod adresem http://www.emailmaraton.pl, liczba miejsc jest ograniczona.

 

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: IAB Polska, Polskie Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, Media i Marketing Polska, Magazyn Online Marketing Polska, Brief, Nowy Marketing, Harvard Business Review Polska, Nowoczesna Firma, Dziennik Internautów, Marketer+, e-biznes.pl, Mensis, Meeting Planner oraz wydawnictwo MT Biznes.

 

© tashatuvango - Zobacz portfolio

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.