Marcus Taylor gościem specjalnym na Email Marketing Maraton

Marcus Taylor gościem specjalnym na Email Marketing Maraton

Brief.pl / Patronaty

Już trzeci rok z rzędu eksperci GetResponse organizują program 5-godzinnych szkoleń w 5 polskich miastach. W tym roku gościem specjalnym finałowego spotkania w Gdańsku będzie Marcus Taylor, założyciel ventureharbour.com, prelegent na wiodących międzynarodowych konferencjach.

-

 

Tegoroczna edycja to jak zwykle duża, skondensowana dawka wiedzy na temat zagadnień email marketingu. W programie między innymi o tym w jaki sposób dotrzeć do coraz bardziej świadomego i wybrednego odbiorcy, jak skutecznie łączyć kampanie email z SMSami oraz marketing automation w kampaniach email, email marketing w commerce, video marketing i skuteczne landing pages.

Email Marketing Maratonto program szkoleń dedykowany dla wszystkich marketerów, którzy chcą dowiedzieć się jak w pełni wykorzystać potencjał email marketingu. Nasi eksperci opowiedzą o najistotniejszych aspektach planowania i realizacji skutecznych kampanii emailowych oraz przyjrzą się nowelizacji ustawy telekomunikacyjnej, która weszła w życie z dniem 25 grudnia 2014 roku oraz. Podczas finałowego spotkania swoimi doświadczeniami podzieli się Marcus Taylor, który jest częstym prelegentem na konferencjach takich jak TEDx, Midem, SMX, SES, RIMC, Content Marketing Association, BrightonSEO, a także wykłada gościnnie na Uniwersytecie w Oksfordzie – mówi dyrektor działu rozwoju rynków CEE, Maciej Ossowski.

 

Gdzie i kiedy?

Program szkoleń w ramach Email Marketing Maraton zostanie zrealizowany: w Krakowie (16 marca), we Wrocławiu (17 marca), w Poznaniu (18 marca), w Warszawie (20 marca) oraz w Gdańsku (31 marca).

Zapisy ruszają 25 lutego pod adresem http://www.emailmaraton.pl, liczba miejsc jest ograniczona.

 

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: IAB Polska, Polskie Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, Media i Marketing Polska, Magazyn Online Marketing Polska, Brief, Nowy Marketing, Harvard Business Review Polska, Nowoczesna Firma, Dziennik Internautów, Marketer+, e-biznes.pl, Mensis, Meeting Planner oraz wydawnictwo MT Biznes.

 

© tashatuvango - Zobacz portfolio

 

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?