Elżbieta Gorajewska ponownie wybrana prezesem OFBOR

Elżbieta Gorajewska ponownie wybrana prezesem OFBOR

Brief.pl / Ludzie

Walne Zgromadzenie Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) ponownie wybrało Elżbietę Gorajewską na stanowisko prezesa OFBOR.

-

 

Prezes Gorajewska kierowała pracami zarządu organizacji od 2013 roku. W dniu 19 lutego br. członkowie OFBOR dokonali jej reelekcji, wyrażając uznanie dla jej dotychczasowej pracy. Jako priorytety właśnie rozpoczętej kadencji nowowybrana prezes przedstawia budowanie silnej pozycji firm sygnatariuszy badawczego Programu Kontroli Jakości oraz wzmacnianie zaufania do badań.

 

„W ciągu minionych dwóch lat zbudowaliśmy nowy standard jakości w zakresie bezpieczeństwa informacji (PKJBI) rozwinęliśmy też standard kontroli jakości realizacji badań (PKJPA). To wyraz naszego dążenia do ciągłego podnoszenia jakości badań w Polsce. To także wyraźny sygnał dla naszych klientów, że branża badawcza odpowiada na ich zmieniające się potrzeby” mówi Elżbieta Gorajewska.

 

W roku 2014 OFBOR rozwinął także samoregulacje branżowe o Kodeks Dobrych Praktyk, zawierający m.in. rekomendacje dotyczące relacji ze zleceniodawcami projektów badawczych.

 

„Agencje badawcze skupione w OFBOR tworzą dobrze zorganizowane środowisko, które pomimo oczywistej konkurencyjności potrafi doskonale kooperować. Dzięki ścisłej współpracy udało się nam wypracować wiele rozwiązań branżowych, których beneficjentami są nasi klienci. Kodeks Dobrych Praktyk to jedna z nich, a w planach mamy już kolejne” – dodaje prezes Gorajewska.

 

Elżbieta Gorajewska ukończyła socjologię na  Uniwersytecie  Warszawskim. Od 1996 r. jest dyrektorem zarządzającym Nielsen Audience Measurement. Wcześniej pracowała w CBOS i GfK Polonia. Jest członkiem polskich i międzynarodowych organizacji branżowych (ESOMAR, EMRO, PTBRiO).

 

Podczas minionego Walnego Zebrania Członków OFBOR do zarządu organizacji wybrano również Marcina Kujawskiego, R&D Directora w Millward Brown oraz Ryszarda Pieńkowskiego, Zastępcę Prezesa Zarządu w PBS.

 

Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) jest jedynym w Polsce stowarzyszeniem skupiającym wyłącznie instytuty badawcze, powołanym w celu kontroli przestrzegania norm etycznych oraz metodologicznych w badaniach opinii i rynku, a także działającym na rzecz publicznego zaufania do badań. Do OFBOR należy 21 instytutów badawczych. Organizacja jest administratorem badawczego Programu Kontroli Jakości, w skład którego wchodzi Program Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA) oraz Program Kontroli Jakości Bezpieczeństwa Informacji (PKJBI).

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.