Elżbieta Gorajewska ponownie wybrana prezesem OFBOR

Elżbieta Gorajewska ponownie wybrana prezesem OFBOR

Brief.pl / Ludzie

Walne Zgromadzenie Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) ponownie wybrało Elżbietę Gorajewską na stanowisko prezesa OFBOR.

-

 

Prezes Gorajewska kierowała pracami zarządu organizacji od 2013 roku. W dniu 19 lutego br. członkowie OFBOR dokonali jej reelekcji, wyrażając uznanie dla jej dotychczasowej pracy. Jako priorytety właśnie rozpoczętej kadencji nowowybrana prezes przedstawia budowanie silnej pozycji firm sygnatariuszy badawczego Programu Kontroli Jakości oraz wzmacnianie zaufania do badań.

 

„W ciągu minionych dwóch lat zbudowaliśmy nowy standard jakości w zakresie bezpieczeństwa informacji (PKJBI) rozwinęliśmy też standard kontroli jakości realizacji badań (PKJPA). To wyraz naszego dążenia do ciągłego podnoszenia jakości badań w Polsce. To także wyraźny sygnał dla naszych klientów, że branża badawcza odpowiada na ich zmieniające się potrzeby” mówi Elżbieta Gorajewska.

 

W roku 2014 OFBOR rozwinął także samoregulacje branżowe o Kodeks Dobrych Praktyk, zawierający m.in. rekomendacje dotyczące relacji ze zleceniodawcami projektów badawczych.

 

„Agencje badawcze skupione w OFBOR tworzą dobrze zorganizowane środowisko, które pomimo oczywistej konkurencyjności potrafi doskonale kooperować. Dzięki ścisłej współpracy udało się nam wypracować wiele rozwiązań branżowych, których beneficjentami są nasi klienci. Kodeks Dobrych Praktyk to jedna z nich, a w planach mamy już kolejne” – dodaje prezes Gorajewska.

 

Elżbieta Gorajewska ukończyła socjologię na  Uniwersytecie  Warszawskim. Od 1996 r. jest dyrektorem zarządzającym Nielsen Audience Measurement. Wcześniej pracowała w CBOS i GfK Polonia. Jest członkiem polskich i międzynarodowych organizacji branżowych (ESOMAR, EMRO, PTBRiO).

 

Podczas minionego Walnego Zebrania Członków OFBOR do zarządu organizacji wybrano również Marcina Kujawskiego, R&D Directora w Millward Brown oraz Ryszarda Pieńkowskiego, Zastępcę Prezesa Zarządu w PBS.

 

Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) jest jedynym w Polsce stowarzyszeniem skupiającym wyłącznie instytuty badawcze, powołanym w celu kontroli przestrzegania norm etycznych oraz metodologicznych w badaniach opinii i rynku, a także działającym na rzecz publicznego zaufania do badań. Do OFBOR należy 21 instytutów badawczych. Organizacja jest administratorem badawczego Programu Kontroli Jakości, w skład którego wchodzi Program Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA) oraz Program Kontroli Jakości Bezpieczeństwa Informacji (PKJBI).

 

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?