Siódma edycja Deadline24

Siódma edycja Deadline24

Magazyn / Aktualności

W dniach 7-8 kwietnia 2015 roku odbędzie się 7 edycja międzynarodowego maratonu programistycznego Deadline24, pierwszego tego typu wyzwania w Polsce. Rejestracja trzyosobowych drużyn potrwa do 26 lutego. 1 marca zmierzą się w eliminacjach.

-

 

Deadline24 to międzynarodowy drużynowy maraton programistyczny. Konkurs polega na rywalizacji trzyosobowych drużyn, zmagających się z zadaniami algorytmicznymi. Już po raz siódmy pasjonaci informatyki będą mieć szansę wykazać się swoją wiedzą, kreatywnością oraz wytrwałością, pracując nad zadaniami konkursowymi przez 24 godziny.

Wyróżnikiem maratonu Deadline24, oprócz fabuły zadań konkursowych, jest organizowanie go w miejscach wpisujących się w przemysłowy charakter województwa śląskiego. Dotychczasowe edycje odbyły się m.in. 320 metrów pod ziemią w Zabytkowej Kopalni Węgla Kamiennego Guido (edycja 2012 i 2013) oraz w Zabytkowej Kopalni „Ludwik” w Zabrzu (edycja 2014).

Rejestracja trzyosobowych drużyn potrwa do 26 lutego 2015 roku. Zapisy odbywają się za pośrednictwem formularza na stronie internetowej konkursu. Maraton podzielony jest na dwa etapy. Eliminacje rozpoczną się 1 marca 2015 punktualnie o godzinie 9.00. Przez 5 godzin zegarowych drużyny będą zmagać się z rozwiązywaniem zadań i generowaniem odpowiedzi, ocenianych przez serwer sprawdzający. Ten etap konkursu przebiega zdalnie.

Pozostając w postindustrialnej konwencji wyłonione w eliminacjach drużyny tegorocznej edycji Deadline24 rywalizować będą ze sobą w Galerii Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Czeladzi w dniach 7-8 kwietnia 2015 roku. Uczestnicy wydarzenia spędzą 24 godziny pracując nad zadaniami konkursowymi w miejscu, które niegdyś było elektrownią kopalni „Saturn”.

Zeszłoroczna edycja zgromadziła uczestników z Polski, USA, Holandii, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Estonii, Ukrainy, Rosji, Nigerii, Indii, Pakistanu, Tunezji oraz Indonezji. Zawodnicy reprezentowali między innymi Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Jagielloński, Carnegie Mellon University, czy National University of Lviv. Do rywalizacji stanęli również przedstawiciele takich firm jak Google, InsERT, czy Flytronic.

Tomasz Czajka, finalista zeszłorocznej edycji Deadline24 wspomina: „Było świetnie – najważniejsze są ostatnie sekundy. Udział w Deadline24 to była fantastyczna przygoda. Podobały mi się zadania. Swój pobyt w Polsce zaplanowałem tak, by wziąć udział w maratonie.”

Organizatorem Deadline24 jest firma Future Processing, która działa na globalnym rynku oprogramowania od 2000 roku. Firma znajduje się w czołówce zestawienia Deloitte Technology Fast 50, wyróżniającego najdynamiczniej rozwijające się spółki technologiczne Europy Środkowej. Future

 

Processing angażuje się w wiele istotnych dla informatyki przedsięwzięć, współpracując przy tym z uczelniami w zakresie rozwoju, badań i edukacji.

Więcej informacji o konkursie można znaleźć na stronie internetowej pod adresem www.deadline24.pl.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.