Siódma edycja Deadline24

Siódma edycja Deadline24

Magazyn / Aktualności

W dniach 7-8 kwietnia 2015 roku odbędzie się 7 edycja międzynarodowego maratonu programistycznego Deadline24, pierwszego tego typu wyzwania w Polsce. Rejestracja trzyosobowych drużyn potrwa do 26 lutego. 1 marca zmierzą się w eliminacjach.

-

 

Deadline24 to międzynarodowy drużynowy maraton programistyczny. Konkurs polega na rywalizacji trzyosobowych drużyn, zmagających się z zadaniami algorytmicznymi. Już po raz siódmy pasjonaci informatyki będą mieć szansę wykazać się swoją wiedzą, kreatywnością oraz wytrwałością, pracując nad zadaniami konkursowymi przez 24 godziny.

Wyróżnikiem maratonu Deadline24, oprócz fabuły zadań konkursowych, jest organizowanie go w miejscach wpisujących się w przemysłowy charakter województwa śląskiego. Dotychczasowe edycje odbyły się m.in. 320 metrów pod ziemią w Zabytkowej Kopalni Węgla Kamiennego Guido (edycja 2012 i 2013) oraz w Zabytkowej Kopalni „Ludwik” w Zabrzu (edycja 2014).

Rejestracja trzyosobowych drużyn potrwa do 26 lutego 2015 roku. Zapisy odbywają się za pośrednictwem formularza na stronie internetowej konkursu. Maraton podzielony jest na dwa etapy. Eliminacje rozpoczną się 1 marca 2015 punktualnie o godzinie 9.00. Przez 5 godzin zegarowych drużyny będą zmagać się z rozwiązywaniem zadań i generowaniem odpowiedzi, ocenianych przez serwer sprawdzający. Ten etap konkursu przebiega zdalnie.

Pozostając w postindustrialnej konwencji wyłonione w eliminacjach drużyny tegorocznej edycji Deadline24 rywalizować będą ze sobą w Galerii Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Czeladzi w dniach 7-8 kwietnia 2015 roku. Uczestnicy wydarzenia spędzą 24 godziny pracując nad zadaniami konkursowymi w miejscu, które niegdyś było elektrownią kopalni „Saturn”.

Zeszłoroczna edycja zgromadziła uczestników z Polski, USA, Holandii, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Estonii, Ukrainy, Rosji, Nigerii, Indii, Pakistanu, Tunezji oraz Indonezji. Zawodnicy reprezentowali między innymi Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Jagielloński, Carnegie Mellon University, czy National University of Lviv. Do rywalizacji stanęli również przedstawiciele takich firm jak Google, InsERT, czy Flytronic.

Tomasz Czajka, finalista zeszłorocznej edycji Deadline24 wspomina: „Było świetnie – najważniejsze są ostatnie sekundy. Udział w Deadline24 to była fantastyczna przygoda. Podobały mi się zadania. Swój pobyt w Polsce zaplanowałem tak, by wziąć udział w maratonie.”

Organizatorem Deadline24 jest firma Future Processing, która działa na globalnym rynku oprogramowania od 2000 roku. Firma znajduje się w czołówce zestawienia Deloitte Technology Fast 50, wyróżniającego najdynamiczniej rozwijające się spółki technologiczne Europy Środkowej. Future

 

Processing angażuje się w wiele istotnych dla informatyki przedsięwzięć, współpracując przy tym z uczelniami w zakresie rozwoju, badań i edukacji.

Więcej informacji o konkursie można znaleźć na stronie internetowej pod adresem www.deadline24.pl.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?