IX edycja PRotonów: czas start!

IX edycja PRotonów: czas start!

Brief.pl / Patronaty

Już od 10 lutego, można zgłaszać kandydatury specjalistów ds. komunikacji do konkursu PRotony. Mogą w nim startować osoby z firm PR, działów PR-owskich firm i korporacji, administracji publicznej, organizacji non-profit, jak również osoby zajmujące się edukacją PR-owską, działaniami w social mediach, a także debiutujące w zawodzie PR-owca.

-

 

PRoto.pl w tej edycji konkursu po raz trzeci współpracuje z Fundacją Polskiego Godła Promocyjnego, której specjaliści wybiorą swojego laureata wśród tych, którzy tej ocenie będą się chcieli poddać. Konkurs honorowym patronatem objął także Minister Gospodarki.

Oprócz tego spośród wszystkich zgłoszonych, którzy zgodzą się na udział w konkursie i/lub wypełnią zgłoszenia, zainteresowani specjaliści ds. komunikacji, którzy nie są członkami AEPR-u, będą wybierać kandydata do Nagrody Publiczności.

W tej edycji konkursu zostaną ocenione osiągnięcia od 1 stycznia 2014 do 31 grudnia 2014. Uwzględniane będą zarówno całoroczne dokonania, jak również wyjątkowe rezultaty pojedynczych projektów i spektakularnych kampanii.

Podczas tegorocznej dziewiątej edycji konkursu PRotony pretendenci do wygranej w kategorii - osoba/zespół ds. kampanii w social mediach - będą walczyć także o nagrodę specjalną Instytutu Monitorowania Mediów, Sponsora Strategicznego. IMM przyzna laureatowi w tym roku monitoring internetu aMI na okres trzech miesięcy!

Zgłoszonych kandydatów ocenią członkowie Akademii Ekspertów PR, którą tworzy grono uznanych specjalistów, działających od lat w branży PR; wśród nich są także wszyscy laureaci dotychczasowych edycji konkursu. Przebieg głosowania będzie jawny – jego wyniki oraz decyzje poszczególnych członków Akademii Ekspertów PR zostaną w całości opublikowane na stronie PRotonów po Gali, wieńczącej konkurs. Głosowanie odbędzie się drogą elektroniczną, a aplikacje będą punktowane przez AEPR wg regulaminu.

Nad przebiegiem głosowania będzie czuwać audytor: kancelaria Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy.

Wszystkie informacje na temat konkursu i jego poszczególnych etapów oraz lista członków Akademii Ekspertów PR znajdują się na stronie www.protony.pl

Sponsorem strategicznym konkursu jest Instytut Monitorowania Mediów. Partnerem Strategicznym konkursu jest Teatr Syrena.

Głównym patronem medialnym konkursu Harvard Business Review. Patronami medialnymi są magazyny: EGO, Marketing w Praktyce i Brief oraz portale Biznes.pl i NowyMarketing.pl. Przyjaciółmi konkursu został  ponadto program konferencyjny Sukces Pisany Szminką. Partnerem filmowym konkursu jest TV HR, a partnerami Gali: Rent Design, Kompania Piwowarska, Sony, statuetkiszklane.pl i M-DUO Models.

 

Zgłoszenia można przesyłać tylko do 10 MARCA 2015!

 

Tagi:

Biznes PRotony

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.