IX edycja PRotonów: czas start!

IX edycja PRotonów: czas start!

Brief.pl / Patronaty

Już od 10 lutego, można zgłaszać kandydatury specjalistów ds. komunikacji do konkursu PRotony. Mogą w nim startować osoby z firm PR, działów PR-owskich firm i korporacji, administracji publicznej, organizacji non-profit, jak również osoby zajmujące się edukacją PR-owską, działaniami w social mediach, a także debiutujące w zawodzie PR-owca.

-

 

PRoto.pl w tej edycji konkursu po raz trzeci współpracuje z Fundacją Polskiego Godła Promocyjnego, której specjaliści wybiorą swojego laureata wśród tych, którzy tej ocenie będą się chcieli poddać. Konkurs honorowym patronatem objął także Minister Gospodarki.

Oprócz tego spośród wszystkich zgłoszonych, którzy zgodzą się na udział w konkursie i/lub wypełnią zgłoszenia, zainteresowani specjaliści ds. komunikacji, którzy nie są członkami AEPR-u, będą wybierać kandydata do Nagrody Publiczności.

W tej edycji konkursu zostaną ocenione osiągnięcia od 1 stycznia 2014 do 31 grudnia 2014. Uwzględniane będą zarówno całoroczne dokonania, jak również wyjątkowe rezultaty pojedynczych projektów i spektakularnych kampanii.

Podczas tegorocznej dziewiątej edycji konkursu PRotony pretendenci do wygranej w kategorii - osoba/zespół ds. kampanii w social mediach - będą walczyć także o nagrodę specjalną Instytutu Monitorowania Mediów, Sponsora Strategicznego. IMM przyzna laureatowi w tym roku monitoring internetu aMI na okres trzech miesięcy!

Zgłoszonych kandydatów ocenią członkowie Akademii Ekspertów PR, którą tworzy grono uznanych specjalistów, działających od lat w branży PR; wśród nich są także wszyscy laureaci dotychczasowych edycji konkursu. Przebieg głosowania będzie jawny – jego wyniki oraz decyzje poszczególnych członków Akademii Ekspertów PR zostaną w całości opublikowane na stronie PRotonów po Gali, wieńczącej konkurs. Głosowanie odbędzie się drogą elektroniczną, a aplikacje będą punktowane przez AEPR wg regulaminu.

Nad przebiegiem głosowania będzie czuwać audytor: kancelaria Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy.

Wszystkie informacje na temat konkursu i jego poszczególnych etapów oraz lista członków Akademii Ekspertów PR znajdują się na stronie www.protony.pl

Sponsorem strategicznym konkursu jest Instytut Monitorowania Mediów. Partnerem Strategicznym konkursu jest Teatr Syrena.

Głównym patronem medialnym konkursu Harvard Business Review. Patronami medialnymi są magazyny: EGO, Marketing w Praktyce i Brief oraz portale Biznes.pl i NowyMarketing.pl. Przyjaciółmi konkursu został  ponadto program konferencyjny Sukces Pisany Szminką. Partnerem filmowym konkursu jest TV HR, a partnerami Gali: Rent Design, Kompania Piwowarska, Sony, statuetkiszklane.pl i M-DUO Models.

 

Zgłoszenia można przesyłać tylko do 10 MARCA 2015!

 

Tagi:

Biznes PRotony

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.