Maciej Kozina w 180heartbeats

Maciej Kozina w 180heartbeats

Brief.pl / Ludzie

Do zespołu 180heartbeats + JUNG v. MATT dołącza Maciej Kozina. Od marca obejmie stanowisko concept directora.

-

 

W 180 Maciej Kozina będzie odpowiadał za koncepcje kampanii dla najważniejszych klientów agencji. Wcześniej jako Concept Creative tworzył team kreatywny z Wojtkiem Kowalikiem w Isobar Poland. Doświadczenie zdobywał także w Cheil Worldwide i Change Integrated. Współtworzył takie kampanie jak Bardzo dobre maniery (PCK), 100 Placów Zabaw na 100 Lat Nivea , Usłysz Filmy Na Nowo (Samsung), Kibicuj Paczką (Tic Tac), Welcome Signs (Fundacja Itaka).

 

Maciej Kozina jest jednym z najbardziej utytułowanych copywriterów w Polsce. Jego projekty były doceniane na polskich i międzynarodowych festiwalach reklamy: Cannes Lions (srebro i brąz), D&AD (brąz - do tej pory jest to jedyna nagroda dla polskiego projektu na tym festiwalu), Golden Drum (Grand Prix, złoto, srebro), Eurobest (brąz), Effie (srebro), KTR, Media Trendy. Kampania Bardzo dobre maniery, której Maciej Kozina jest współtwórcą, była najczęściej nagradzanym polskim projektem reklamowym w 2014 roku.

 

- Zamiłowanie Maćka do wyjątkowej na poziomie światowym kreacji doskonale wpisuje się w naszą filozofię. Razem z Martinem Wintherem i Krzyśkiem Jagieło, którzy dołączyli do nas niedawno, kontynuujemy budowanie bardzo mocnego i wszechstronnego działu kreacji – powiedział Mikołaj Sadowski, dyrektor kreatywny i partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.