Maciej Kozina w 180heartbeats

Maciej Kozina w 180heartbeats

Brief.pl / Ludzie

Do zespołu 180heartbeats + JUNG v. MATT dołącza Maciej Kozina. Od marca obejmie stanowisko concept directora.

-

 

W 180 Maciej Kozina będzie odpowiadał za koncepcje kampanii dla najważniejszych klientów agencji. Wcześniej jako Concept Creative tworzył team kreatywny z Wojtkiem Kowalikiem w Isobar Poland. Doświadczenie zdobywał także w Cheil Worldwide i Change Integrated. Współtworzył takie kampanie jak Bardzo dobre maniery (PCK), 100 Placów Zabaw na 100 Lat Nivea , Usłysz Filmy Na Nowo (Samsung), Kibicuj Paczką (Tic Tac), Welcome Signs (Fundacja Itaka).

 

Maciej Kozina jest jednym z najbardziej utytułowanych copywriterów w Polsce. Jego projekty były doceniane na polskich i międzynarodowych festiwalach reklamy: Cannes Lions (srebro i brąz), D&AD (brąz - do tej pory jest to jedyna nagroda dla polskiego projektu na tym festiwalu), Golden Drum (Grand Prix, złoto, srebro), Eurobest (brąz), Effie (srebro), KTR, Media Trendy. Kampania Bardzo dobre maniery, której Maciej Kozina jest współtwórcą, była najczęściej nagradzanym polskim projektem reklamowym w 2014 roku.

 

- Zamiłowanie Maćka do wyjątkowej na poziomie światowym kreacji doskonale wpisuje się w naszą filozofię. Razem z Martinem Wintherem i Krzyśkiem Jagieło, którzy dołączyli do nas niedawno, kontynuujemy budowanie bardzo mocnego i wszechstronnego działu kreacji – powiedział Mikołaj Sadowski, dyrektor kreatywny i partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.