Maciej Kozina w 180heartbeats

Maciej Kozina w 180heartbeats

Brief.pl / Ludzie

Do zespołu 180heartbeats + JUNG v. MATT dołącza Maciej Kozina. Od marca obejmie stanowisko concept directora.

-

 

W 180 Maciej Kozina będzie odpowiadał za koncepcje kampanii dla najważniejszych klientów agencji. Wcześniej jako Concept Creative tworzył team kreatywny z Wojtkiem Kowalikiem w Isobar Poland. Doświadczenie zdobywał także w Cheil Worldwide i Change Integrated. Współtworzył takie kampanie jak Bardzo dobre maniery (PCK), 100 Placów Zabaw na 100 Lat Nivea , Usłysz Filmy Na Nowo (Samsung), Kibicuj Paczką (Tic Tac), Welcome Signs (Fundacja Itaka).

 

Maciej Kozina jest jednym z najbardziej utytułowanych copywriterów w Polsce. Jego projekty były doceniane na polskich i międzynarodowych festiwalach reklamy: Cannes Lions (srebro i brąz), D&AD (brąz - do tej pory jest to jedyna nagroda dla polskiego projektu na tym festiwalu), Golden Drum (Grand Prix, złoto, srebro), Eurobest (brąz), Effie (srebro), KTR, Media Trendy. Kampania Bardzo dobre maniery, której Maciej Kozina jest współtwórcą, była najczęściej nagradzanym polskim projektem reklamowym w 2014 roku.

 

- Zamiłowanie Maćka do wyjątkowej na poziomie światowym kreacji doskonale wpisuje się w naszą filozofię. Razem z Martinem Wintherem i Krzyśkiem Jagieło, którzy dołączyli do nas niedawno, kontynuujemy budowanie bardzo mocnego i wszechstronnego działu kreacji – powiedział Mikołaj Sadowski, dyrektor kreatywny i partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.