Maciej Kozina w 180heartbeats

Maciej Kozina w 180heartbeats

Brief.pl / Ludzie

Do zespołu 180heartbeats + JUNG v. MATT dołącza Maciej Kozina. Od marca obejmie stanowisko concept directora.

-

 

W 180 Maciej Kozina będzie odpowiadał za koncepcje kampanii dla najważniejszych klientów agencji. Wcześniej jako Concept Creative tworzył team kreatywny z Wojtkiem Kowalikiem w Isobar Poland. Doświadczenie zdobywał także w Cheil Worldwide i Change Integrated. Współtworzył takie kampanie jak Bardzo dobre maniery (PCK), 100 Placów Zabaw na 100 Lat Nivea , Usłysz Filmy Na Nowo (Samsung), Kibicuj Paczką (Tic Tac), Welcome Signs (Fundacja Itaka).

 

Maciej Kozina jest jednym z najbardziej utytułowanych copywriterów w Polsce. Jego projekty były doceniane na polskich i międzynarodowych festiwalach reklamy: Cannes Lions (srebro i brąz), D&AD (brąz - do tej pory jest to jedyna nagroda dla polskiego projektu na tym festiwalu), Golden Drum (Grand Prix, złoto, srebro), Eurobest (brąz), Effie (srebro), KTR, Media Trendy. Kampania Bardzo dobre maniery, której Maciej Kozina jest współtwórcą, była najczęściej nagradzanym polskim projektem reklamowym w 2014 roku.

 

- Zamiłowanie Maćka do wyjątkowej na poziomie światowym kreacji doskonale wpisuje się w naszą filozofię. Razem z Martinem Wintherem i Krzyśkiem Jagieło, którzy dołączyli do nas niedawno, kontynuujemy budowanie bardzo mocnego i wszechstronnego działu kreacji – powiedział Mikołaj Sadowski, dyrektor kreatywny i partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.