Jaki będzie rok 2015 w mediach społecznościowych?

Jaki będzie rok 2015 w mediach społecznościowych?

Brief.pl / Wiedza

IRCenter opublikował infografikę towarzyszącą kolejnej edycji badania mediów społecznościowych w Polsce.

-

 

 

Marcin Krzosek, Dyrektor Zarządzający IRCenter komentuje wyniki badania:

„Badanie, które przygotowaliśmy w oparciu o dane pochodzące z narzędzia do monitorowania Internetu SentiOne, są idealnym uzupełnieniem danych deklaratywnych dot. korzystania z social media. Z jednej strony obserwujemy odpływ głównie młodych użytkowników praktycznie na wszystkich tradycyjnych platformach społecznościowych. Z drugiej natomiast widzimy coraz większą aktywność tych, którzy pozostają.

Interesująco wyglądają również dane dot. aktywności w social media od strony ewolucji najpopularniejszych platform społecznościowych. Te "stare" tzn. fora internetowe czy portale tracą na znaczeniu, a ich miejsce wypełniają serwisy Facebook i Twitter. Co ciekawe, wbrew szumnym zapowiedziom, wystartować nie może serwis Instagram. Pomimo drugiego roku wzrostu aktywności, pochodzi z niego niecałe 4 proc. wypowiedzi.

*Dane pochodzą ze zrealizowanego przez IRCenter badania „Social Media w Polsce. 2014”. Badanie ma charakter cykliczny i ma na celu pomiar trendów konsumpcji mediów cyfrowych w Polsce. Dane ilościowe zostały zebrane metodą CAWI za pośrednictwem panelu badawczego na reprezentatywnej próbie 1200 internautów. Część danych dotyczących wypowiedzi użytkowników została dostarczona przez SentiOne. Więcej informacji o badaniu oraz otwarta część raportu dostępna jest za darmo na stronie: LINK

 

© kbuntu - Zobacz portfolio

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.