Jaki będzie rok 2015 w mediach społecznościowych?

Jaki będzie rok 2015 w mediach społecznościowych?

Brief.pl / Wiedza

IRCenter opublikował infografikę towarzyszącą kolejnej edycji badania mediów społecznościowych w Polsce.

-

 

 

Marcin Krzosek, Dyrektor Zarządzający IRCenter komentuje wyniki badania:

„Badanie, które przygotowaliśmy w oparciu o dane pochodzące z narzędzia do monitorowania Internetu SentiOne, są idealnym uzupełnieniem danych deklaratywnych dot. korzystania z social media. Z jednej strony obserwujemy odpływ głównie młodych użytkowników praktycznie na wszystkich tradycyjnych platformach społecznościowych. Z drugiej natomiast widzimy coraz większą aktywność tych, którzy pozostają.

Interesująco wyglądają również dane dot. aktywności w social media od strony ewolucji najpopularniejszych platform społecznościowych. Te "stare" tzn. fora internetowe czy portale tracą na znaczeniu, a ich miejsce wypełniają serwisy Facebook i Twitter. Co ciekawe, wbrew szumnym zapowiedziom, wystartować nie może serwis Instagram. Pomimo drugiego roku wzrostu aktywności, pochodzi z niego niecałe 4 proc. wypowiedzi.

*Dane pochodzą ze zrealizowanego przez IRCenter badania „Social Media w Polsce. 2014”. Badanie ma charakter cykliczny i ma na celu pomiar trendów konsumpcji mediów cyfrowych w Polsce. Dane ilościowe zostały zebrane metodą CAWI za pośrednictwem panelu badawczego na reprezentatywnej próbie 1200 internautów. Część danych dotyczących wypowiedzi użytkowników została dostarczona przez SentiOne. Więcej informacji o badaniu oraz otwarta część raportu dostępna jest za darmo na stronie: LINK

 

© kbuntu - Zobacz portfolio

 

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.