Top Employer Polska 2015 dla BNP Paribas Bank Polska

Top Employer Polska 2015 dla BNP Paribas Bank Polska

Brief.pl / Aktualności

BNP Paribas Bank Polska po raz drugi uzyskał tytuł Top Employer Polska 2015, za zgodną z najlepszymi praktykami na rynku politykę personalną, przyznawany przez Top Employers Institute.

-

 

Podczas uroczystej gali w Warszawie 10 lutego, Top Employers Institute ogłosił wyniki tegorocznego badania, przeprowadzonego wśród polskich pracodawców. BNP Paribas Bank Polska znalazł się w gronie organizacji, którym przyznano prestiżowy tytuł Top Employer Polska 2015.

- Otrzymany powtórnie tytuł Top Employer Polska jest przede wszystkim zobowiązaniem wobec naszych pracowników. Systematycznie wykorzystujemy zebraną wiedzę do rozwoju obszarów wymagających dalszego doskonalenia. Zewnętrzne badania oceniające jakość prowadzonych działań pozwalają nam również dopasowywać się do potrzeb rynku pracy. Tytuł Top Employer Polska 2015 jest dowodem na to, że dzięki naszej polityce zarządzania kapitałem ludzkim tworzymy warunki pracy, wpisujące się w najlepsze praktyki rynkowe. – powiedziała Marta Oracz, członek zarządu, dyrektor obszaru kapitał ludzki w BNP Paribas Banku Polska.

Top Employers Institute wyróżnia czołowych, globalnych pracodawców na całym świecie od 1991 r., dokonując corocznie ich oceny i certyfikacji w zakresie obszarów: świadczenia podstawowe, świadczenia dodatkowe i warunki pracy, szkolenia i rozwój, rozwój kariery zawodowej i zarządzanie kulturą organizacyjną firmy.

W wyniku tegorocznego badania nagrodę otrzymała również Grupa BNP Paribas uzyskując tytuł Top Employer Europe 2015.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.