wp - grudzien 2016

Awans w grupie Dentsu Aegis Network Polska

Awans w grupie Dentsu Aegis Network Polska

Brief.pl / Aktualności

Ewa Wolska-Rzewuska awansowała na stanowisko business development directora w grupie Dentsu Aegis Network Polska.

-

Ewa Wolska-Rzewuska objęła stanowisko business development directora w grupie Dentsu Aegis Network Polska. Do jej głównych zadań należy budowanie portfolio klientów grupy na rynku polskim i międzynarodowym poprzez wykorzystanie synergii spółek i zasobów w obszarze kreacji, strategii, technologii, data science i mediów.

Będzie odpowiedzialna za realizację strategii rozwoju biznesu grupy, w której skład wchodzą spółki: Carat, Vizeum, Isobar, iProspect, Posterscope, Amnet, Amplifi oraz Hypermedia i Lubię To Linked by Isobar. Wolska-Rzewuska będzie zarządzała zintegrowanym zespołem Business Development, którego celem będzie integracja wszystkich działań new business w ramach realizowanego od trzech lat modelu biznesowego One P&L.

Jaj bezpośrednim przełożonym będzie Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska & Eastern

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.