Awans w grupie Dentsu Aegis Network Polska

Awans w grupie Dentsu Aegis Network Polska

Brief.pl / Aktualności

Ewa Wolska-Rzewuska awansowała na stanowisko business development directora w grupie Dentsu Aegis Network Polska.

-

Ewa Wolska-Rzewuska objęła stanowisko business development directora w grupie Dentsu Aegis Network Polska. Do jej głównych zadań należy budowanie portfolio klientów grupy na rynku polskim i międzynarodowym poprzez wykorzystanie synergii spółek i zasobów w obszarze kreacji, strategii, technologii, data science i mediów.

Będzie odpowiedzialna za realizację strategii rozwoju biznesu grupy, w której skład wchodzą spółki: Carat, Vizeum, Isobar, iProspect, Posterscope, Amnet, Amplifi oraz Hypermedia i Lubię To Linked by Isobar. Wolska-Rzewuska będzie zarządzała zintegrowanym zespołem Business Development, którego celem będzie integracja wszystkich działań new business w ramach realizowanego od trzech lat modelu biznesowego One P&L.

Jaj bezpośrednim przełożonym będzie Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska & Eastern

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.