Awans w grupie Dentsu Aegis Network Polska

Awans w grupie Dentsu Aegis Network Polska

Brief.pl / Aktualności

Ewa Wolska-Rzewuska awansowała na stanowisko business development directora w grupie Dentsu Aegis Network Polska.

-

Ewa Wolska-Rzewuska objęła stanowisko business development directora w grupie Dentsu Aegis Network Polska. Do jej głównych zadań należy budowanie portfolio klientów grupy na rynku polskim i międzynarodowym poprzez wykorzystanie synergii spółek i zasobów w obszarze kreacji, strategii, technologii, data science i mediów.

Będzie odpowiedzialna za realizację strategii rozwoju biznesu grupy, w której skład wchodzą spółki: Carat, Vizeum, Isobar, iProspect, Posterscope, Amnet, Amplifi oraz Hypermedia i Lubię To Linked by Isobar. Wolska-Rzewuska będzie zarządzała zintegrowanym zespołem Business Development, którego celem będzie integracja wszystkich działań new business w ramach realizowanego od trzech lat modelu biznesowego One P&L.

Jaj bezpośrednim przełożonym będzie Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska & Eastern

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.