Znamy już 50 najbardziej kreatywnych w biznesie!

Znamy już 50 najbardziej kreatywnych w biznesie!

Magazyn / Aktualności

Już po raz piąty „Brief” publikuje ranking 50 najbardziej kreatywnych w biznesie. Z długiej listy twórczych Polaków wybraliśmy tych, którzy, naszym zdaniem, wyróżniają się nieszablonowym myśleniem i podejściem do biznesu, co pozwala im być zawsze o krok przed konkurencją.

-

Kreatywność jest czynnikiem, który obok innowacyjności i przedsiębiorczości silnie wpływa na możliwość osiągnięcia sukcesu w biznesie. Wierzymy, że firmy, które oferują niekonwencjonalne rozwiązania oraz produkty, mają największą szansę stać się liderami w swojej dziedzinie. W związku z tym, od pięciu lat magazyn „Brief” publikuje ranking osób stojących za powodzeniem tych przedsiębiorstw. Doceniamy zarówno przedstawicieli firm działających lokalnie, jak i tych, które zdobywają rynki światowe. Choć prowadzą biznes na różną skalę i w różnych obszarach, łączy ich jedno: konsekwentne podążanie w wyznaczonym przez siebie kierunku. To właśnie oni swoim działaniem i twórczą postawą wpisują się w przyjmowaną przez nas definicję kreatywności w biznesie.

W pierwszej trójce tegorocznej, piątej już edycji rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie znaleźli się:

 

  1. Michał Sadowski, Brand24

 

 

  1. Szymon Grabowski, GetResponse

 

 

  1. Michał Bonikowski, Mindsailors

 

 

 

Pełną listę laureatów znajdziecie tutaj!

 

Partnerami rankingu są:

Partner strategiczny rankingu: Totalizator Sportowy właściciel marki Lotto

Partnerzy rankingu: Play dla firm, PZU, UPC Biznes

Partner Gali: Stadion Narodowy w Warszawie

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.