wp - grudzien 2016

Znamy już 50 najbardziej kreatywnych w biznesie!

Znamy już 50 najbardziej kreatywnych w biznesie!

Magazyn / Aktualności

Już po raz piąty „Brief” publikuje ranking 50 najbardziej kreatywnych w biznesie. Z długiej listy twórczych Polaków wybraliśmy tych, którzy, naszym zdaniem, wyróżniają się nieszablonowym myśleniem i podejściem do biznesu, co pozwala im być zawsze o krok przed konkurencją.

-

Kreatywność jest czynnikiem, który obok innowacyjności i przedsiębiorczości silnie wpływa na możliwość osiągnięcia sukcesu w biznesie. Wierzymy, że firmy, które oferują niekonwencjonalne rozwiązania oraz produkty, mają największą szansę stać się liderami w swojej dziedzinie. W związku z tym, od pięciu lat magazyn „Brief” publikuje ranking osób stojących za powodzeniem tych przedsiębiorstw. Doceniamy zarówno przedstawicieli firm działających lokalnie, jak i tych, które zdobywają rynki światowe. Choć prowadzą biznes na różną skalę i w różnych obszarach, łączy ich jedno: konsekwentne podążanie w wyznaczonym przez siebie kierunku. To właśnie oni swoim działaniem i twórczą postawą wpisują się w przyjmowaną przez nas definicję kreatywności w biznesie.

W pierwszej trójce tegorocznej, piątej już edycji rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie znaleźli się:

 

  1. Michał Sadowski, Brand24

 

 

  1. Szymon Grabowski, GetResponse

 

 

  1. Michał Bonikowski, Mindsailors

 

 

 

Pełną listę laureatów znajdziecie tutaj!

 

Partnerami rankingu są:

Partner strategiczny rankingu: Totalizator Sportowy właściciel marki Lotto

Partnerzy rankingu: Play dla firm, PZU, UPC Biznes

Partner Gali: Stadion Narodowy w Warszawie

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.