Mnews.tv - nowy kanał telewizyjny w streamingu

Mnews.tv - nowy kanał telewizyjny w streamingu

Brief.pl / Aktualności

Rozpoczyna działaność ogólnopolska, bezpłatna, internetowo-mobilna telewizja w streamingu live – Mnews.tv

-

Mnews.tv to nadawca, zarejestrowany przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. Program jest kierowany do pracujących mieszkańców dużych miast, którzy preferują rozrywkę typu infotainment. Program telewizyjny można oglądać nie tylko na ekranach komputerów, ale również na smartfonach, tabletach i innych urządzeniach mobilnych.

 

Telewizja Mnews.tv nadaje w godzinach od 8:30 do 20:00. W paśmie porannym można obejrzeć subiektywny przegląd prasy, najświeższe informacje oraz rozmowy z ekspertami z dziedziny zdrowia, mody, urody, świata biznesu, finansów i nowych technologii. Reporterzy Mnews.tv, nie pomijają także tematów, które interesują, ciekawią, a często bulwersują opinię publiczną.

Na kanale zobaczymy wywiady ze znanymi projektantami mody, politykami, prezesami firm, instytucji państwowych, analitykami rynku jak również przedstawicielami świata kultury. Wśród rozpoznawalnych twarzy między innymi Łukasz Jakóbiak – autor programu „20m2 talk – show”, aktorka Joanna Jabłczyńska, prezenterka telewizyjna Katarzyna Kępka czy finalista programu TOP MODEL – Michał Baryza.

W ramówce Mnews.tv będą nadawane również programy poradnikowe i lifestylowe. Fanów dobrego stylu i świata mody z pewnością zainteresuje autorskie show finalisty programu „Projektanci na start”, Jarosława Juźwina i blogera modowego Sebastiana Kobielskiego – „GO GO FASHION”. W programie „ARI Breakdance Show”, pasjonaci tańca mogą czerpać wiedzę i wskazówki dotyczące breakdance, od znanej warszawskiej tancerki ARI. Natomiast w każdy piątek, kulinarni fanatycy mogą przyglądać się popisom znanych szefów kuchni. W planach także nowe programy związane z branżą finansową i motoryzacyjną.

Zespół Mnews.tv to wydawcy, reporterzy i dziennikarze z wieloletnim doświadczeniem, w wiodących stacjach telewizyjnych i radiowych. MNews.tv należy do platformy mediowej Newsroommedia. Serwisy platformy Newsroommedia dostarczają wartościowe treści wideo tak znanym grupom mediowym, jak onet.pl, interia.pl, telewizjom regionalnym oraz portalom lifestylowym i plotkarskim.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.