Kongres eHandlu – spotkanie z liderami branży e-commerce

Kongres eHandlu – spotkanie z liderami branży e-commerce

Brief.pl / Aktualności

W każdej minucie rejestruje się około 70 nowych domen, co 60 sekund powstaje 700 tys. nowych statusów na Facebook, a na Ebay`u dochodzi do ponad 950 transakcji. Czy e-Sklepy nadążają za tym tempem?

-

Szum informacyjny, ilość kanałów dotarcia do klienta, ilość działań wykonywanych jednocześnie – to wszystko przeszkadza w procesie zakupowym. E-Sklepy stają więc jednocześnie przed dwoma wyzwaniami. Pierwsze to przedstawienie swojej oferty potencjalnemu klientowi, drugie - zbudowanie u niego lojalności po zakupie. Sprostanie tym wyzwaniom wymaga zastosowania szeregu narzędzi marketingowych. O tym na które z tych narzędzi warto zwrócić uwagę, jakimi kryteriami kierować przy wyborze i jak sprawić, by klient czuł się wyjątkowo, powiedzieć mogą tylko praktycy. Spotkać ich i porozmawiać z nimi będzie można na II Kongresie eHandlu 10 marca w Warszawie na Stadionie Narodowym.

Pierwszy Kongres eHandlu spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem zarówno gości, jak i prelegentów. Jego wartość ocenić mogliśmy po ilości chętnych i pełnych salach na wykładach zaproszonych specjalistów oraz ilości odbytych rozmów kuluarowych. Dobrór prelegentów do tegorocznej edycji Kongresu warunkowany był tak, by ich wiedza odpowiadała na wszystkie (lub prawie wszystkie) pytania, jakie poruszają w rozmowach właściciele e-Sklepów.

Wyznaczanie kierunku

“Najnowsze trendy”- zwrot, który “obciąża” wszystkich, którzy w e-commerce planują i analizują. Z jednej strony jest pokusa, by w te najnowsze trendy inwestować - automatyzować, wchodzić w mobile, dodawać kanały sprzedaży, z drugiej ryzyko strat hamuje wiele ambicji.

Tomasz Karwatka, dyrektor zarządzający Divante opowie o tym jak nawigować w trendach. Jak się nie zgubić w gąszczu „okazji”, poprawnie dobrać obszar inwestycji i być konsekwentnym.

- Największym grzechem polskich sklepów (a pewnie i przedsiębiorców – sam biję się w pierś) jest myślenie zbyt krótkim horyzontem i brak konsekwencji. Od 2008 ogłaszamy, że każdy kolejny rok będzie rokiem mobile, skutkiem czego mobilna rewolucja przejeżdża nam pod nosem. Podobnie rzecz ma się z każdą technologiczną nowinką. By wysforować się na prowadzenie trzeba zobaczyć aplikacje dla obecnych technologii w perspektywie kilku lat, a następnie konsekwentnie tam podążać – mówi Tomasz Karwatka.

Wartościowe case study

Organizator Kongresu eHandlu stawia na wiedzę praktyczną. Właśnie dlatego prelegentami tej edycji będą m.in. Jarosław Królewski (HG Intelligence) oraz Wojciech Chochołowicz (Gino Rossi), którzy opowiedzą o pierwszym w Polsce wdrożeniu techonologii BLE (beacon) w segmencie retail.

Na drugim Kongresie eHandlu nie zostaną pominięte też zawsze istotne w praktyce e-commerce zagadnienia prawa i zarządzania. Zmiany w prawie, jakie nadal sprawiają zarówno kupującym jak i sprzedającym najwięcej problemów omówi Marcin Błaszyk z Kancelaria Leśkiewicz Jarosiński Błaszyk. O metodach na dodanie z zewnątrz mocy do biznesu, pracy z korporacjami, budowaniu partnerstw, globalizacji, budowaniu kapitału i szukaniu inspiracji z zewnątrz opowie Grzegorz Albreht – niezależny doradca i mentor.

Kongres eHandlu tym różni się od innych imprez tego typu, że odpowiada na bieżące pytania branży e-commerce. Prelegenci Kongresu to praktycy. Zdają sobie sprawę, z czym na co dzień borykają się poszczególne działy e-sklepów. Dzielą się swoją wiedzą, bo są zdania, że nie można myśleć w kategoriach “albo - albo”. Trzeba godzić doskonałą obsługę klienta z jakością produktu, umiejętnym marketingiem, korzystaniem z najnowszych trendów a do tego realną oceną możliwości na rynku. Wszystkich tych, których interesuje praktyczna wiedza o e-commerce nie może zabraknąć na Stadionie Narodowym w Warszawie 10 marca.

Więcej informacji, pełna agenda oraz możliwość rezerwacji biletów na stronie.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.