Nowy szef strategii w Agencji Społem

Nowy szef strategii w Agencji Społem

Brief.pl / Ludzie

Kamil Mirowski obejmuje stanowisko head of strategy w Agencji Społem.

-

Kamil Mirowski obejmuje stanowisko szefa strategii w Agencji Społem, wcześniej pracował jako Social Media Product Consultant w agencji interaktywnej The Digitals.

W Agencji Społem ma przejąć opiekę nad przygotowywaniem strategii digitalowych dla Klientów Agencji. Agencja od wielu lat jest odpowiedzialna między innymi za obecność marki Dr. Oetker w Internecie, a także blogi, projekty specjalne. W 2014 roku Agencja była odpowiedzialna za obsługę social media dla m.in.: Blue City, Uroda Polska oraz Czarny Potok Resort & Spa a także projektów związanych z funduszami europejskimi.

Kamil Mirowski będzie również odpowiedzialny za strategię komunikacji Agencji Społem na zewnątrz oraz przygotowywaniem nowych produktów ukierunkowanych na Digital Marketing.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.