Nowy szef strategii w Agencji Społem

Nowy szef strategii w Agencji Społem

Brief.pl / Ludzie

Kamil Mirowski obejmuje stanowisko head of strategy w Agencji Społem.

-

Kamil Mirowski obejmuje stanowisko szefa strategii w Agencji Społem, wcześniej pracował jako Social Media Product Consultant w agencji interaktywnej The Digitals.

W Agencji Społem ma przejąć opiekę nad przygotowywaniem strategii digitalowych dla Klientów Agencji. Agencja od wielu lat jest odpowiedzialna między innymi za obecność marki Dr. Oetker w Internecie, a także blogi, projekty specjalne. W 2014 roku Agencja była odpowiedzialna za obsługę social media dla m.in.: Blue City, Uroda Polska oraz Czarny Potok Resort & Spa a także projektów związanych z funduszami europejskimi.

Kamil Mirowski będzie również odpowiedzialny za strategię komunikacji Agencji Społem na zewnątrz oraz przygotowywaniem nowych produktów ukierunkowanych na Digital Marketing.

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.