Nowy szef strategii w Agencji Społem

Nowy szef strategii w Agencji Społem

Brief.pl / Ludzie

Kamil Mirowski obejmuje stanowisko head of strategy w Agencji Społem.

-

Kamil Mirowski obejmuje stanowisko szefa strategii w Agencji Społem, wcześniej pracował jako Social Media Product Consultant w agencji interaktywnej The Digitals.

W Agencji Społem ma przejąć opiekę nad przygotowywaniem strategii digitalowych dla Klientów Agencji. Agencja od wielu lat jest odpowiedzialna między innymi za obecność marki Dr. Oetker w Internecie, a także blogi, projekty specjalne. W 2014 roku Agencja była odpowiedzialna za obsługę social media dla m.in.: Blue City, Uroda Polska oraz Czarny Potok Resort & Spa a także projektów związanych z funduszami europejskimi.

Kamil Mirowski będzie również odpowiedzialny za strategię komunikacji Agencji Społem na zewnątrz oraz przygotowywaniem nowych produktów ukierunkowanych na Digital Marketing.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.