Silesia Business Roadshow rusza w połowie lutego

Silesia Business Roadshow rusza w połowie lutego

Brief.pl / Aktualności

Silesia Business Roadshow to cykl spotkań inaugurujących II edycję Programu ‘Młody Przedsiębiorca w Nowoczesnym Mieście’. Wydarzenia odbędą się między 16 a 20 lutego w pięciu miastach Województwa Śląskiego: Zabrzu, Chorzowie, Dąbrowie Górniczej, Sosnowcu z finałem w Katowicach. W ramach roadshow Młodzi Przedsiębiorcy wezmą udział w praktycznym warsztacie Eksperta Programu oraz spotkają się z inspirującą postacią ze świata biznesu.

-

 

To druga odsłona programu „Młody Przedsiębiorca w Nowoczesnym Mieście” autorstwa Forum Młodych Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach. Pod hasłem Silesia Business Roadshow. Kryją się spotkania biznesowe dla młodych przedsiębiorców chcących poszerzyć swoją wiedzę i nawiązać nowe kontakty biznesowe.

Każdorazowo uczestnicy programu będą mieli okazję poznania drogi do rynkowego sukcesu dzięki spotkaniu z osobistością śląskiego biznesu i wzięcia udziału w warsztatach prowadzonych przez jednego z ekspertów programu.

 

 

 

W kolejnych miesiącach osoby biorące udział w projekcie wezmą udział w tradycyjnych spotkaniach w ramach cyklu „Mała Firma - ALL INLUCISVE”. Tematyka zeszłorocznej edycji, która obejmowała 6 obszarów wiedzy (zarządzanie zespołem, marketing i nowe media, prawo, podatki, finanse, sprzedaż) została poszerzona o przywództwo oraz PR. Udział jest bezpłatny po uprzedniej rejestracji na stronie programu: www.mlodyprzedsiebiorca.org

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.