Znamy zwycięzców II edycji konkursu Think Big!

Znamy zwycięzców II edycji konkursu Think Big!

Brief.pl / Patronaty

Luna EMG zdobyła pierwszą nagrodę w konkursie dla małych firm z globalnymi ambicjami THINK BIG, organizowanym przez UPC Biznes. Podczas finału II edycji konkursu Think Big – „2015 Think Big Final & Inspiration Day by UPC Biznes” jury programu z grona najbardziej innowacyjnych projektów polskiego biznesu wybrało dziesięciu finalistów. W konkursie udział mogli wziąć przedsiębiorcy, którym bliskie jest wykorzystanie w codziennej pracy nowych technologii i niebanalnych, innowacyjnych rozwiązań biznesowych z potecjałem globalnej ekspansji.

-

Organizatorzy przyznali nagrodę główną w wysokości 40 000 zł i dwie nagrody po 20 000 zł. Trójka zwycięzców weźmie też udział w Think Big Academy, czyli sesjach mentorskich z ekspertami UPC Biznes oraz praktykami biznesu. O główną nagrodę II edycji Think Big ubiegały się firmy z branż e-commerce, robotyki, healthcare, IT oraz biotechnologicznej. W ścisłym finale znaleźli się: Luna EMG - twórcy robotów rehabilitacyjnych, eWejściówki.pl - portal sprzedający wejściówki do teatrów przez Internet, Bivrost - projekt interaktywnych okularów Oculus Rift, Sport Tracking - autorzy systemu wspomagania ćwiczeń przez analizę zakresów ruchu, Leia Display System - twórcy ekranu, umożliwiającego wyświetlanie obrazu w powietrzu, Printify - platforma do druku 3D na zamówienie, Coder’s Lab – pierwsza w Polsce Szkoła Programowania, Lo Fi Robot – system do konstruowania robotów i nauki robotyki, Prowly – CRM , którego głównym zadaniem jest poprawa organizacji i efektywności pracy PR-owców, Sortsound – aplikacja dla zespołów i klubów muzycznych, ułatwiająca organizowanie koncertów na całym świecie.

UPC Think Big

 

Jury zadecydowało o zwycięstwie projektu Luna EMG czyli twórcy robotów rehabilitacyjnych. Zwycięzcy nagrody głównej przekonali do swojego pomysłu, w trakcie zaledwie 3-minutowej prezentacji, połączonej z 3-minutową sesją pytań jury w składzie m.in.: Arkadiusz Bąk – podsekretarz stanu w Ministerstwie Gospodarki, Ryszard Petru – przewodniczący Towarzystwa Ekonomistów Polskich, Sander Vonk – dyrektor Liberty Global Ventures, Łukasz Wejchert – założyciel firmy Dirlango, Paweł Zielewski – redaktor Forbes i Pierwszego Miliona, Roman Młodkowski – niezależny konsultant, dziennikarz, twórca TVN CNBC oraz Agnieszka Zawistowska - dyrektor usług dla biznesu w UPC Polskai Patrycja Gołos, dyrektor ds. korporacyjnych i polityki publicznej  w UPC Polska.

 - Konkurs Think Big to dla nas wielka szansa i niezmiernie cieszymy się z wygranej. Aprobata ekspertów to istotny element w ekspansji każdego innowacyjnego biznesu. To dla nas ważny krok, żeby z naszym projektem wyjść szerzej, poza granice kraju. Chcemy przekonać się, jak nasz model biznesowy sprawdzi się za granicą. Jak widać, myślenie ‘big’ się opłaca - powiedział Michał Mikulski, jeden z twórców zwycięskiego projektu.

Dwie równorzędne nagrody po 20 000 zł przypadły w udziale: Leia Display System – twórcy ekranu, umożliwiającego wyświetlanie obrazu w powietrzu oraz Lo Fi Robot – system do konstruowania robotów i nauki robotyki.

-Tylko harmonijny, trwały wzrost gospodarczy, motorem którego są innowacyjni, kreujący nową jakość biznesową przedsiębiorcy, jest w stanie zapewnić społeczeństwom rozwój. Niezbędna w tym procesie jest oczywiście kreatywność i inicjatywa samych twórców firm, ale także chociażby powszechność dostępu do superszybkiego internetu, który pozwala znosić bariery komunikacyjne i informacyjne, czyniąc codzienne prowadzenie biznesu jeszcze bardziej konkurencyjnym. UPC Polska, jako firma działająca w branży nowych technologii, stawia sobie za cel aktywne wspieranie tych zmian - powiedział Ramiro Lafarga, prezes UPC Polska

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.