Festiwal piosenki w Opolu ma 50 lat

Festiwal piosenki w Opolu ma 50 lat

Brief for Poland / Aktualności

Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej obchodzi w tym roku jubileusz 50-lecia. W dniach 14-16 czerwca na opolskiej scenie pojawią się zarówno debiutanci, jak i artyści doskonale znani. W planach są m.in. koncerty konkursowe: Debiuty, SuperJedynki i SuperPremiery, a także specjalny wieczór kabaretowy, do którego zaproszono najpopularniejsze formacje kabaretowe.

-

Zwieńczeniem festiwalu będzie "Opole! Kocham Cię! - Gala Jubileuszowa", w trakcie której usłyszymy znane opolskie przeboje w wykonaniu największych gwiazd polskiej sceny.

Jubileuszowy Festiwal będzie emitowany na żywo na antenach Telewizji Polskiej: TVP1, TVP Polonia i TVP HD. Dodatkowo nowy kanał tematyczny TVP Rozrywka będzie powtarzał wszystkie koncerty. Podczas tegorocznego Festiwalu w Alei Gwiazd Polskiej Piosenki przybędą cztery gwiazdy: Kayah, Anny German, Zespołu Trubadurzy i Andrzeja Dąbrowskiego.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.