HealthTV dostępne w placówkach Grupy LUX MED

HealthTV dostępne w placówkach Grupy LUX MED

Brief.pl / Aktualności

Największa sieć prywatnych placówek medycznych będzie korzystać z HealthTV flagowego produktu Admotion.

-

 

Zainstalowany system digital signage będzie emitował ramówkę zawierająca Feel Good Content, pozwalającą na przekazywanie pacjentom aktualnych informacji i materiałów dotyczących m.in. zdrowia, kultury i ekologii.

Integrator i operator systemu – spółka Admotion – udostępni również opcję sprzedaży czasu emisji dla wybranych reklamodawców.

Sieć digital out of home w placówkach medycznych to bardzo pożądany przez reklamodawców kanał komunikacji, ponieważ oprócz przewagi, którą daje technologia (m.in. natychmiastowej aktualizacji, przyciągającego uwagę, dopasowanego do miejsca i czasu treści) jest również naturalna przewaga w postaci długiego kontaktu odbiorcy z treścią, a także braku innych elementów absorbujących uwagę, z którymi mamy do czynienia na ulicy lub w innych miejscach publicznych – mówi Mateusz Rybakowski, drektor zarządzający Admotion Sp. z o.o.

Inwestycja obejmująca placówki Grupy LUX MED, realizowana jest etapami. HealthTV obecne jest już w ponad 100 lokalizacjach, w 7 wiodących sieciach medycznych. W skali miesiąca treści wideo są oglądane przez 1,61 mln odbiorców w całym kraju.

Co ciekawe 80. proc stanowią odbiorcy unikatowi, ponieważ placówki medyczne codziennie odwiedzają nowi ludzie.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.