"Wideo w sieci" - relacja z konferencji

"Wideo w sieci" - relacja z konferencji

Brief TV / Aktualności

Jaka jest dziś rola wideo on-line w komunikacji marketingowej? Jakie są możliwości związane z tym kanałem dotarcia do konsumentów i dlaczego warto w niego inwestować? Jak będzie wyglądał rozwój wideo w sieci w Polsce? Na te i inne pytania odpowiadali prelegenci zorganizowanej przez magazyn „Brief” konferencji „Wideo w sieci”, która odbyła się 28 stycznia w Warszawie.

-

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

E-commerce i technologie mobilne – związek idealny?

Brief.pl / Aktualności

E-commerce i technologie mobilne – związek idealny?
E-commerce i technologie mobilne – związek idealny?

Idziemy w mobile. Mobile są reklamy, gry, interakcje, a współcześni nastolatkowie nie wyobrażają już sobie życia bez aplikacji. Oczywiście w pełni mobilnych. Informacja o tym, że po raz pierwszy ruch w internecie ze smartfonów przekroczył wielkość ruchu z desktopu oficjalnie rozpoczęła długo wyczekiwaną erę mobile. W tej nowej rzeczywistości e-commerce powinien pokochać technologie mobilne, bo mogą one wnieść wiele wartościowego do jego życia.