2665 blogów rywalizuje o tytuł Bloga Roku 2014

2665 blogów rywalizuje o tytuł Bloga Roku 2014

Brief.pl / Aktualności

Do 10 lutego 2015 roku trwa głosowanie na blogi i teksty zgłoszone do 10. edycji konkursu Blog Roku. Najwięcej, bo aż 389 blogów startuje w kategorii Pasje i Twórczość. Dochód uzyskany z głosowania zostanie przeznaczony na cele Fundacji Dzieci Niczyje.

-

O tytuł Bloga Roku 2014 w jubileuszowej edycji konkursu rywalizuje 2665 (stan na 4.02.2015) blogów. Nagrodą główną w konkursie jest kultowy Fiat 500. Od pierwszej edycji Bloga Roku, która odbyła się w 2005 roku w plebiscycie udział wzięło łącznie 155 455 blogów.

W specjalnej, jubileuszowej kategorii o tytuł najlepszego Tekstu Roku rywalizuje 507 blogowych wpisów. Zwycięzcę wskaże Joanna Bator – pisarka, jurorka międzynarodowej Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego, laureatka Nagrody Literackiej Nike.

Finalistów nominują internauci w głosowaniu SMS, które potrwa od 3 do 10 lutego 2015. W wyniku głosowania SMS wyłonionych zostanie 100 blogów, po 10 z każdej kategorii tematycznej oraz 30 tekstów z kategorii Tekst Roku. Koszt wysłania jednego SMS-a wynosi 1,23 zł brutto (1 zł + VAT). Dochód uzyskany z głosowania zostanie przeznaczony na cele Fundacji Dzieci Niczyje. W dotychczasowych edycjach z wysłanych SMS-ów na cele charytatywne zebrano prawie 300 tysięcy złotych.

Finał konkursu odbędzie się podczas uroczystej gali 3 marca 2015 roku w Warszawie. Zwycięzców w poszczególnych kategoriach wybiorą jurorzy w składzie:

Martyna Wojciechowska (Podróże), Karol Okrasa (Kulinarne), Edyta Jungowska (Parentingowe), Kamil Durczok (Życie i społeczeństwo), Margaret (Blogi Nastolatków), Michał Piróg (Pasje i Twórczość), Tomasz Raczek (Literackie i kulturalne), Dorota Gardias (Lifestyle), Maja Sablewska (Moda i uroda), Michał Szafrański (Specjalistyczne i firmowe) oraz Joanna Bator (Tekst Roku).

Terminarz Konkursu:
14.01.2015 – 03.02.2015 – zgłaszanie blogów do konkursu
03.02.2015 – 10.02.2015 – nominowanie blogów (głosowanie SMS)
10.02.2015 – 17.02.2015 – wybór 3 nominowanych blogów w kategoriach tematycznych
17.02.2015 – ogłoszenie nominacji Jury z poszczególnych kategorii tematycznych
03.03.2015 – ogłoszenie wyników podczas uroczystej gali

Szczegóły oraz regulamin konkursu dostępny jest na stronie blogroku.pl.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.