2665 blogów rywalizuje o tytuł Bloga Roku 2014

2665 blogów rywalizuje o tytuł Bloga Roku 2014

Brief.pl / Aktualności

Do 10 lutego 2015 roku trwa głosowanie na blogi i teksty zgłoszone do 10. edycji konkursu Blog Roku. Najwięcej, bo aż 389 blogów startuje w kategorii Pasje i Twórczość. Dochód uzyskany z głosowania zostanie przeznaczony na cele Fundacji Dzieci Niczyje.

-

O tytuł Bloga Roku 2014 w jubileuszowej edycji konkursu rywalizuje 2665 (stan na 4.02.2015) blogów. Nagrodą główną w konkursie jest kultowy Fiat 500. Od pierwszej edycji Bloga Roku, która odbyła się w 2005 roku w plebiscycie udział wzięło łącznie 155 455 blogów.

W specjalnej, jubileuszowej kategorii o tytuł najlepszego Tekstu Roku rywalizuje 507 blogowych wpisów. Zwycięzcę wskaże Joanna Bator – pisarka, jurorka międzynarodowej Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego, laureatka Nagrody Literackiej Nike.

Finalistów nominują internauci w głosowaniu SMS, które potrwa od 3 do 10 lutego 2015. W wyniku głosowania SMS wyłonionych zostanie 100 blogów, po 10 z każdej kategorii tematycznej oraz 30 tekstów z kategorii Tekst Roku. Koszt wysłania jednego SMS-a wynosi 1,23 zł brutto (1 zł + VAT). Dochód uzyskany z głosowania zostanie przeznaczony na cele Fundacji Dzieci Niczyje. W dotychczasowych edycjach z wysłanych SMS-ów na cele charytatywne zebrano prawie 300 tysięcy złotych.

Finał konkursu odbędzie się podczas uroczystej gali 3 marca 2015 roku w Warszawie. Zwycięzców w poszczególnych kategoriach wybiorą jurorzy w składzie:

Martyna Wojciechowska (Podróże), Karol Okrasa (Kulinarne), Edyta Jungowska (Parentingowe), Kamil Durczok (Życie i społeczeństwo), Margaret (Blogi Nastolatków), Michał Piróg (Pasje i Twórczość), Tomasz Raczek (Literackie i kulturalne), Dorota Gardias (Lifestyle), Maja Sablewska (Moda i uroda), Michał Szafrański (Specjalistyczne i firmowe) oraz Joanna Bator (Tekst Roku).

Terminarz Konkursu:
14.01.2015 – 03.02.2015 – zgłaszanie blogów do konkursu
03.02.2015 – 10.02.2015 – nominowanie blogów (głosowanie SMS)
10.02.2015 – 17.02.2015 – wybór 3 nominowanych blogów w kategoriach tematycznych
17.02.2015 – ogłoszenie nominacji Jury z poszczególnych kategorii tematycznych
03.03.2015 – ogłoszenie wyników podczas uroczystej gali

Szczegóły oraz regulamin konkursu dostępny jest na stronie blogroku.pl.

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.