Nowa firma na rynku wideo marketingu

Nowa firma na rynku wideo marketingu

Brief.pl / Aktualności

Startuje Smart Way Video, firma zajmująca się video strategią, marketingiem i produkcją wideo.

-

Smart Way Video będzie zajmowała się doradztwem strategicznym w zakresie akcji promocyjnych i sprzedażowych w Internecie, doboru narzędzi marketingu sieciowego oraz relacji z liderami opinii, blogerami i twórcami video. Firma będzie także produkowała materiały wideo zajmowała się post produkcją video (krajową i zagraniczną), kampaniami zasięgowymi oraz edukacją związaną z marketingiem video na youtube i nie tylko.

Zespół firmy pracował z liderami branż takich jak elektronika użytkowa, bankowość, FMCG, sport, media, turystyka, komunikacja, e-commerce. Na czele zespołu stoi Jacek Gadzinowski.
Oferta nowej firmy adresowana do właścicieli marek i firm, które stawiają na skuteczne metody video marketingu – od strategii,poprzez produkcję po budowanie zasięgów. Przy projektach Smart Way Video pracuje w ramach
własnych kompetencji i zespołu oraz z współpracuje wyselekcjonowanymi dostawcami usług oraz znanymi twórcami video.

W ramach startu, firma przygotowała humorystyczne video które zrealizowała z popularnymi twórcami video – ŚmiechawaTV, Cybermarian, Chwytak oraz Bartek USA.  W ramach filmu pokazano wyzwania i bolączki związane z video marketingiem na polskim rynku w obecnym jego stanie.

 

© bigxteq - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.