Badanie marketingu B2B

Badanie marketingu B2B

Brief.pl / Wiedza

Magazyn Brief wspólnie z GenerujLeady.pl zapraszają do badania marketingu B2B. Wyniki badań zostaną przedstawione w postaci raportu, który zostanie zaprezentowany w czasie konferencji.

-

 Firmy poszukują sposobów na zwiększenie ROI, czyli return of investment, oraz ROMI - return on marketing investment. Z jednej strony, chcą zwiększać sprzedaż retencyjną, czyli realizowaną przez obecnych klientów, z drugiej zaś, pozyskiwać  nowych klientów, tzw. new business. Internet pozwala na zbieranie tzw. leadów sprzedażowych które zbierane są za pomocą dedykowanych formularzy i wspierane przez reklamę. Generowanie leadów B2B to złożony proces, dlatego zapraszamy do pierwszego w Polsce badania marketingu B2B.

Zapraszamy do udziału w badaniu.

 

© Mathias Rosenthal - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.