Badanie marketingu B2B

Badanie marketingu B2B

Brief.pl / Wiedza

Magazyn Brief wspólnie z GenerujLeady.pl zapraszają do badania marketingu B2B. Wyniki badań zostaną przedstawione w postaci raportu, który zostanie zaprezentowany w czasie konferencji.

-

 Firmy poszukują sposobów na zwiększenie ROI, czyli return of investment, oraz ROMI - return on marketing investment. Z jednej strony, chcą zwiększać sprzedaż retencyjną, czyli realizowaną przez obecnych klientów, z drugiej zaś, pozyskiwać  nowych klientów, tzw. new business. Internet pozwala na zbieranie tzw. leadów sprzedażowych które zbierane są za pomocą dedykowanych formularzy i wspierane przez reklamę. Generowanie leadów B2B to złożony proces, dlatego zapraszamy do pierwszego w Polsce badania marketingu B2B.

Zapraszamy do udziału w badaniu.

 

© Mathias Rosenthal - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.