wp - grudzien 2016

Badanie marketingu B2B

Badanie marketingu B2B

Brief.pl / Wiedza

Magazyn Brief wspólnie z GenerujLeady.pl zapraszają do badania marketingu B2B. Wyniki badań zostaną przedstawione w postaci raportu, który zostanie zaprezentowany w czasie konferencji.

-

 Firmy poszukują sposobów na zwiększenie ROI, czyli return of investment, oraz ROMI - return on marketing investment. Z jednej strony, chcą zwiększać sprzedaż retencyjną, czyli realizowaną przez obecnych klientów, z drugiej zaś, pozyskiwać  nowych klientów, tzw. new business. Internet pozwala na zbieranie tzw. leadów sprzedażowych które zbierane są za pomocą dedykowanych formularzy i wspierane przez reklamę. Generowanie leadów B2B to złożony proces, dlatego zapraszamy do pierwszego w Polsce badania marketingu B2B.

Zapraszamy do udziału w badaniu.

 

© Mathias Rosenthal - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.