wp - grudzien 2016

Super Bowl za nami, obejrzyjmy reklamy

Super Bowl za nami, obejrzyjmy reklamy

Brief.pl / Aktualności

Za nami finały Super Bowl, największe wydarzenie sportowe jest również okazją do premier nowych poruszających reklam, które będą wskazywały branży reklamowej kierunek w 2015 roku.

-

Zobaczmy jakie reklamy zostały pokazane, ciekawi jesteśmy waszej oceny. Czy któraś z reklam zaskoczyła was?
Przegląd reklam rozpoczyna MCDONALD'S "PAY WITH LOVIN'"


BUDWEISER "LOST DOG"

BMW "NEWFANGLED IDEA"

DOVE MEN+CARE "#REALSTRENGTH"

LEXUS "MAKE SOME NOISE"

TOYOTA "HOW GREAT I AM"

CARL'S JR. "AU NATUREL"

VICTORIA'S SECRET "LET THE REAL GAMES BEGIN"

KIA "THE PERFECT GETAWAY"

EAT24 "HANGRY?"

NEWCASTLE "BAND OF BRANDS"

MERCEDES-BENZ "FABLE"

NFL "NO MORE"

WIX "IT'S THAT EASY"

T-MOBILE "KIM'S DATA STASH"

BUD LIGHT "REAL LIFE PAC-MAN"

THE VERGE "LEAKED SUPER BOWL AD"

MOPHIE "ALL-POWERLESS"

SNICKERS "THE BRADY BUNCH"

GRUBHUB "BECAUSE BURRITO"

T-MOBILE "DATA VULTURE"

AVOCADOS FROM MEXICO "FIRST DRAFT EVER"

LEXUS "LET'S PLAY"

LOCTITE "POSITIVE FEELINGS"

ESURANCE "SORTA YOUR MOM"

CARNIVAL "BACK TO THE SEA"

NISSAN "WITH DAD"

WEIGHT WATCHERS "ALL YOU CAN EAT"

NATIONWIDE "BOY"

GODADDY "WORK"

ESURANCE "SAY MY NAME"

COCA-COLA "#MAKEITHAPPY"

MICROSOFT "BRAYLON O’NEILL"

SKITTLES "SETTLE IT"

CLASH OF CLANS "REVENGE"

LEXUS "PLAY TIME"

PEPSI "HALFTIME TOUCHES DOWN"

SPRINT "SUPER APOLOGY"

DODGE "WISDOM"

JEEP "BEAUTIFUL LANDS"

NATIONWIDE "INVISIBLE MINDY KALING"

T-MOBILE "ONE-UPPED"

BUDWEISER "BREWED THE HARD WAY"

DORITOS "MIDDLE SEAT"

FIAT "BLUE PILL"

 

© JJAVA - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.