Super Bowl za nami, obejrzyjmy reklamy

Super Bowl za nami, obejrzyjmy reklamy

Brief.pl / Aktualności

Za nami finały Super Bowl, największe wydarzenie sportowe jest również okazją do premier nowych poruszających reklam, które będą wskazywały branży reklamowej kierunek w 2015 roku.

-

Zobaczmy jakie reklamy zostały pokazane, ciekawi jesteśmy waszej oceny. Czy któraś z reklam zaskoczyła was?
Przegląd reklam rozpoczyna MCDONALD'S "PAY WITH LOVIN'"


BUDWEISER "LOST DOG"

BMW "NEWFANGLED IDEA"

DOVE MEN+CARE "#REALSTRENGTH"

LEXUS "MAKE SOME NOISE"

TOYOTA "HOW GREAT I AM"

CARL'S JR. "AU NATUREL"

VICTORIA'S SECRET "LET THE REAL GAMES BEGIN"

KIA "THE PERFECT GETAWAY"

EAT24 "HANGRY?"

NEWCASTLE "BAND OF BRANDS"

MERCEDES-BENZ "FABLE"

NFL "NO MORE"

WIX "IT'S THAT EASY"

T-MOBILE "KIM'S DATA STASH"

BUD LIGHT "REAL LIFE PAC-MAN"

THE VERGE "LEAKED SUPER BOWL AD"

MOPHIE "ALL-POWERLESS"

SNICKERS "THE BRADY BUNCH"

GRUBHUB "BECAUSE BURRITO"

T-MOBILE "DATA VULTURE"

AVOCADOS FROM MEXICO "FIRST DRAFT EVER"

LEXUS "LET'S PLAY"

LOCTITE "POSITIVE FEELINGS"

ESURANCE "SORTA YOUR MOM"

CARNIVAL "BACK TO THE SEA"

NISSAN "WITH DAD"

WEIGHT WATCHERS "ALL YOU CAN EAT"

NATIONWIDE "BOY"

GODADDY "WORK"

ESURANCE "SAY MY NAME"

COCA-COLA "#MAKEITHAPPY"

MICROSOFT "BRAYLON O’NEILL"

SKITTLES "SETTLE IT"

CLASH OF CLANS "REVENGE"

LEXUS "PLAY TIME"

PEPSI "HALFTIME TOUCHES DOWN"

SPRINT "SUPER APOLOGY"

DODGE "WISDOM"

JEEP "BEAUTIFUL LANDS"

NATIONWIDE "INVISIBLE MINDY KALING"

T-MOBILE "ONE-UPPED"

BUDWEISER "BREWED THE HARD WAY"

DORITOS "MIDDLE SEAT"

FIAT "BLUE PILL"

 

© JJAVA - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.