Super Bowl za nami, obejrzyjmy reklamy

Super Bowl za nami, obejrzyjmy reklamy

Brief.pl / Aktualności

Za nami finały Super Bowl, największe wydarzenie sportowe jest również okazją do premier nowych poruszających reklam, które będą wskazywały branży reklamowej kierunek w 2015 roku.

-

Zobaczmy jakie reklamy zostały pokazane, ciekawi jesteśmy waszej oceny. Czy któraś z reklam zaskoczyła was?
Przegląd reklam rozpoczyna MCDONALD'S "PAY WITH LOVIN'"


BUDWEISER "LOST DOG"

BMW "NEWFANGLED IDEA"

DOVE MEN+CARE "#REALSTRENGTH"

LEXUS "MAKE SOME NOISE"

TOYOTA "HOW GREAT I AM"

CARL'S JR. "AU NATUREL"

VICTORIA'S SECRET "LET THE REAL GAMES BEGIN"

KIA "THE PERFECT GETAWAY"

EAT24 "HANGRY?"

NEWCASTLE "BAND OF BRANDS"

MERCEDES-BENZ "FABLE"

NFL "NO MORE"

WIX "IT'S THAT EASY"

T-MOBILE "KIM'S DATA STASH"

BUD LIGHT "REAL LIFE PAC-MAN"

THE VERGE "LEAKED SUPER BOWL AD"

MOPHIE "ALL-POWERLESS"

SNICKERS "THE BRADY BUNCH"

GRUBHUB "BECAUSE BURRITO"

T-MOBILE "DATA VULTURE"

AVOCADOS FROM MEXICO "FIRST DRAFT EVER"

LEXUS "LET'S PLAY"

LOCTITE "POSITIVE FEELINGS"

ESURANCE "SORTA YOUR MOM"

CARNIVAL "BACK TO THE SEA"

NISSAN "WITH DAD"

WEIGHT WATCHERS "ALL YOU CAN EAT"

NATIONWIDE "BOY"

GODADDY "WORK"

ESURANCE "SAY MY NAME"

COCA-COLA "#MAKEITHAPPY"

MICROSOFT "BRAYLON O’NEILL"

SKITTLES "SETTLE IT"

CLASH OF CLANS "REVENGE"

LEXUS "PLAY TIME"

PEPSI "HALFTIME TOUCHES DOWN"

SPRINT "SUPER APOLOGY"

DODGE "WISDOM"

JEEP "BEAUTIFUL LANDS"

NATIONWIDE "INVISIBLE MINDY KALING"

T-MOBILE "ONE-UPPED"

BUDWEISER "BREWED THE HARD WAY"

DORITOS "MIDDLE SEAT"

FIAT "BLUE PILL"

 

© JJAVA - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.