Paczkomaty® na Islandii

Paczkomaty® na Islandii

Brief.pl / Aktualności

Islandzki narodowy operator pocztowy, Iceland Post, uruchamia sieć pod marką PóstBox. Lider w obszarze automatyzacji dostaw dla e-commerce, Grupa Integer.pl, zainstalował Paczkomaty® na Islandii w ramach kontraktu na rzecz Iceland Post. Paczkomaty® będą działać w największych islandzkich miastach oraz przy stacjach benzynowych.

-

Islandia jest kolejnym europejskim krajem, którego mieszkańcy mają możliwość korzystania z innowacyjnych urządzeń dostarczonych przez Grupę Integer.pl. Wśród narodowych operatorów, którzy wybrali polskie maszyny są: Australia Post, Omniva (dawniej Eesti Post), Columbian Post czy Saudi Post. Ostatnio Grupa Integer.pl zawarła także umowę z holenderskim PostNL. Paczkomaty® dostarczone przez Grupę Integer.pl zostaną zainstalowane pod marką Pakketautomaten Post NL na stacjach kolejowych w Amsterdamie, Rotterdamie, Hadze, Utrechcie, Bredzie, Eindhoven oraz w Leiden oraz na międzynarodowym lotnisku Schiphol pod Amsterdamem.
Najnowsza wersja urządzeń zaoferuje klientom islandzkiej poczty możliwość jeszcze szybszego odbierania przesyłek za pomocą QR kodu. Dzięki zaawansowanej integracji urządzenia z mobilnymi aplikacjami oraz technologią CodeWise, czas operacji zostanie skrócony o ponad połowę – z 15 do 7 sekund.
- Paczkomaty® są kolejnym, ważnym kanałem dystrybucji dla naszych klientów. To sprawdzony koncept, dlatego jak najszybciej chcemy umożliwić odbiorcom nadawanie i odbieranie przesyłek przez Paczkomaty® – mówi Ingimundur Sigurpálsson, dyrektor generalny Iceland Post.
- Nasze maszyny sprawdzają się praktycznie na każdym rynku, stąd zarówno narodowi, jak i prywatni operatorzy wybierają na partnera biznesowego właśnie Grupę Integer.pl. Jestem przekonany, że Poczta Islandzka bardzo szybko odczuje korzyści z zainstalowanej sieci Paczkomatów® – tak jak miało to miejsce w przypadku Eesti Post czy Australia Post. Islandzki rynek e-commerce rozwija się w dwucyfrowym tempie, co powoduje dynamiczny wzrost zapotrzebowania na wygodne formy dostawy. Jestem pewien, że Paczkomaty® sieci PóstBox idealnie trafią w potrzeby Islandczyków – powiedział Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl.
Paczkomaty® InPost działają już na wszystkich kontynentach, między innymi w krajach takich jak: Wielka Brytania, Francja, Włochy, Polska, Irlandia, Islandia, Litwa, Łotwa, Estonia, Rosja, Czechy, Słowacja, Kolumbia, Kanada, Australia, Arabia Saudyjska, Malezja. Na całym świecie funkcjonuje – w różnych modelach biznesowych – ponad 3,5 tys. Paczkomatów®. Spółka planuje instalację kolejnych 6 tys. terminali na terenie Europy, Azji, obu Ameryk, a także na Bliskim Wschodzie.
O międzynarodowym uznaniu InPost świadczą liczne wyróżnienia: tytuł ‘Supplier of the Year’ podczas Post Expo 2014, czterokrotne zwycięstwo w prestiżowym konkursie World Mail Award w latach 2010 – 2013, nagroda „The Delivery Excellence Award 2014” w kategorii: „Best Carrier Contribution to Delivery Innovation”, które Paczkomaty® InPost otrzymały 2014 w Wielkiej Brytanii, czy Postal Technology International Award w kategorii ‘Retail Innovation of the Year’ za ‘Innowację Roku’.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.