Konferencja „Wideo w sieci” już za nami!

Konferencja „Wideo w sieci” już za nami!

Brief.pl / Aktualności

Jaka jest dziś rola wideo on-line w komunikacji marketingowej? Jakie są możliwości związane z tym kanałem dotarcia do konsumentów i dlaczego warto w niego inwestować? Jak będzie wyglądał rozwój wideo w sieci w Polsce?

-

Na te i inne pytania odpowiadali prelegenci zorganizowanej przez magazyn „Brief” konferencji „Wideo w sieci”, która odbyła się 28 stycznia w Warszawie. 


„Wideo w sieci” to pierwsza w Polsce skierowana do biznesu konferencja prezentująca zalety związane z wykorzystaniem wideo online w komunikacji marketingowej. Uczestnicy wydarzenia mieli okazję dowiedzieć się, jak w nowatorski sposób dotrzeć do swoich klientów oraz co zrobić, by uczynić swój przekaz marketingowy bardziej efektywnym. Wykład wprowadzający o szansach i wyzwaniach komunikacji obrazkowej i video marketingu poprowadził Jacek Gadzinowski, strateg i zarządzający Smart Way Video. Wśród prelegentów znalazły się takie osoby jak Yuri Drabent, założyciel agencji „Lubię to”, który zaprezentował inspirujące studia przypadków oraz Jan Zając, założyciel agencji Sotrender, mówiący o tym, jak zmierzyć efekty działań video marketingowych na YouTube oraz w innych mediach społecznościowych. Wydarzenie poprowadził Łukasz Jakubiak, twórca pierwszego, internetowego talk show na polskim YouTube – „20m2 Łukasza”.
Konferencja zakończyła się debatą zatytułowaną „Wideo w sieci - jak skutecznie promować treści online w komunikacji marketingowej?”. Udział w dyskusji wzięli: Michał Brański z Grupy Wirtualna Polska, Tomasz Czudowski, branding solutions lead, SEEMEA Emerging Markets at Google, Tomasz Kammel, dziennikarz telewizyjny i twórca „Kammel Czanel”, Radosław Kotarski - współwłaściciel sieci partnerskiej LifeTube oraz autor kanału Polimaty TV, a także Artur Kurasiński, twórca narzędzia analitycznego Muse.
Partnerami konferencji byli: Evio, Onet, Cowork oraz Gastro Magic.


– Konferencja „Wideo w sieci” jest dla mnie bardzo ekscytującym wydarzeniem. Cieszę się, że tak wiele osób odwiedziło nas, by dyskutować na tak ważny temat. Tym bardziej jestem rad, bo „Brief”, po 15. latach na rynku, kiedy to startował w czasach, gdy media i kanały komunikacji marketingowej były bardzo proste, doczekał czasów, kiedy wszystko komplikuje się, ale komplikuje w bardzo pozytywnym sensie. Zwiększa się liczba możliwości docierania do potencjalnych konsumentów, zwiększają się też możliwości związane z mierzeniem tego dotarcia. „Brief” śledzi te zmiany na rynku, a także stara się dostarczać jak najwięcej informacji na temat nowych firm i nowych grup docelowych, do których informacje biznesowe docierają – mówi Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief”.


Relacja z konferencji oraz pełen zapis debaty znajdzie się na stronie www.brief.pl. Powstaje również obszerny raport o wideo online, który ukaże się w kwietniowym wydaniu magazynu „Brief”.

 

Partnerzy konferencji:


 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.