Konferencja „Wideo w sieci” już za nami!

Konferencja „Wideo w sieci” już za nami!

Brief.pl / Aktualności

Jaka jest dziś rola wideo on-line w komunikacji marketingowej? Jakie są możliwości związane z tym kanałem dotarcia do konsumentów i dlaczego warto w niego inwestować? Jak będzie wyglądał rozwój wideo w sieci w Polsce?

-

Na te i inne pytania odpowiadali prelegenci zorganizowanej przez magazyn „Brief” konferencji „Wideo w sieci”, która odbyła się 28 stycznia w Warszawie. 


„Wideo w sieci” to pierwsza w Polsce skierowana do biznesu konferencja prezentująca zalety związane z wykorzystaniem wideo online w komunikacji marketingowej. Uczestnicy wydarzenia mieli okazję dowiedzieć się, jak w nowatorski sposób dotrzeć do swoich klientów oraz co zrobić, by uczynić swój przekaz marketingowy bardziej efektywnym. Wykład wprowadzający o szansach i wyzwaniach komunikacji obrazkowej i video marketingu poprowadził Jacek Gadzinowski, strateg i zarządzający Smart Way Video. Wśród prelegentów znalazły się takie osoby jak Yuri Drabent, założyciel agencji „Lubię to”, który zaprezentował inspirujące studia przypadków oraz Jan Zając, założyciel agencji Sotrender, mówiący o tym, jak zmierzyć efekty działań video marketingowych na YouTube oraz w innych mediach społecznościowych. Wydarzenie poprowadził Łukasz Jakubiak, twórca pierwszego, internetowego talk show na polskim YouTube – „20m2 Łukasza”.
Konferencja zakończyła się debatą zatytułowaną „Wideo w sieci - jak skutecznie promować treści online w komunikacji marketingowej?”. Udział w dyskusji wzięli: Michał Brański z Grupy Wirtualna Polska, Tomasz Czudowski, branding solutions lead, SEEMEA Emerging Markets at Google, Tomasz Kammel, dziennikarz telewizyjny i twórca „Kammel Czanel”, Radosław Kotarski - współwłaściciel sieci partnerskiej LifeTube oraz autor kanału Polimaty TV, a także Artur Kurasiński, twórca narzędzia analitycznego Muse.
Partnerami konferencji byli: Evio, Onet, Cowork oraz Gastro Magic.


– Konferencja „Wideo w sieci” jest dla mnie bardzo ekscytującym wydarzeniem. Cieszę się, że tak wiele osób odwiedziło nas, by dyskutować na tak ważny temat. Tym bardziej jestem rad, bo „Brief”, po 15. latach na rynku, kiedy to startował w czasach, gdy media i kanały komunikacji marketingowej były bardzo proste, doczekał czasów, kiedy wszystko komplikuje się, ale komplikuje w bardzo pozytywnym sensie. Zwiększa się liczba możliwości docierania do potencjalnych konsumentów, zwiększają się też możliwości związane z mierzeniem tego dotarcia. „Brief” śledzi te zmiany na rynku, a także stara się dostarczać jak najwięcej informacji na temat nowych firm i nowych grup docelowych, do których informacje biznesowe docierają – mówi Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief”.


Relacja z konferencji oraz pełen zapis debaty znajdzie się na stronie www.brief.pl. Powstaje również obszerny raport o wideo online, który ukaże się w kwietniowym wydaniu magazynu „Brief”.

 

Partnerzy konferencji:


 

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?