Fotolia kupiona przez Adobe!

Fotolia kupiona przez Adobe!

Brief.pl / Aktualności

Prężnie działająca platforma sprzedaży kreatywnych obrazów i filmów będzie zintegrowana jako kluczowy element Adobe Creative Cloud.

-

Firma Adobe zakończyła proces zakupu będącego w prywatnych rękach serwisu Fotolia, wiodącej platformy sprzedaży treści stockowych. Adobe ogłosiło zamiar nabycia serwisu Fotolia w grudniu 2014 roku, a przejęcie umacnia wiodącą rolę Creative Cloud jako aktywnego i pełnego życia rynku dla kreatywnych, gdzie można kupować oraz sprzedawać zasoby i usługi, jak również zaprezentować swój talent odbiorcom z całego świata. Teraz rozpoczną się prace nad integracją zasobów Fotolia z Adobe Creative Cloud. To zapewni obecnym i przyszłym członkom Creative Cloud możliwość dostępu i zakupu z bazy ponad 35 milionów zdjęć i klipów wideo, znacznie upraszczając i przyspieszając proces projektowania. Adobe planuje także kontynuować działalność serwisu Fotolia jako samodzielnej usługi, dostępnej dla każdego.

Bank zdjęć Fotolia, założony w 2004 roku, posiadający biura w Nowym Jorku, Paryżu i Berlinie, obecnie działa w 23 krajach i posiada strony internetowe w 14 językach.

-Aktualnie intensywnie pracujemy nad tym, aby radykalnie uprościć zakup i sprzedaż treści stockowych. Fotolia pomaga Creative Cloud stać się rynkiem dla kreatywnych, gdzie można kupować i sprzedawać zasoby wysokiej jakości, wyszukiwać utalentowane osoby i promować ich pracę przed wpływową globalną społecznością - powiedział David Wadhwani, senior vice president działu Digital Media w Adobe.

Tagi:

Fotolia Adobe

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.