Nowy partner zarządzający w agencji Weber Shandwick

Nowy partner zarządzający w agencji Weber Shandwick

Brief.pl / Ludzie

Od początku lutego 2015 roku obowiązki partnera zarządzającego Weber Shandwick, będącego w Polsce częścią McCANN Worldgroup, obejmie Agnieszka Dziedzic. Jednocześnie, dotychczasowa partner zarządzająca agencji - Katarzyna Kluk - jako new business director skoncentruje się na rozwoju nowego biznesu dla agencji.

-

 Agnieszka Dziedzic będzie odpowiadała za operacyjne prowadzenie agencji i za całościową strategię rozwoju Weber Shandwick na rynku polskim. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży komunikacji i Public Relations.

Założyła i z sukcesem kierowała polskim oddziałem jednej z czołowych światowych agencji PR Hill&Knowlton, robiąc z niej jedną z największych i najsilniejszych agencji na polskiej scenie Public Relations. Jest uznanym ekspertem od doradztwa strategicznego i zarządzania sytuacjami kryzysowymi.

W czasie swojej kariery doradzała największym światowym klientom z różnych sektorów gospodarki, m.in. Michelin, Boeing, GSK, Novartis, HSBC, Samsung, Lidl, BAT, Diageo, RIM, czy PEPSI. Kierowana przez nią Hill and Knowlton prowadziła też jedną z pierwszych kampanii na rzecz poprawy sytuacji polskich pacjentów onkologicznych. W jej ramach powstał realizowany od lat program edukacyjny dla młodzieży „Mam Haka na Raka”. Zdobył on wiele nagród polskich i międzynarodowych, w tym również nominacje do PR Lions w Cannes. Za jej kadencji warszawskie biuro Hill and Knowlton było także odpowiedzialne za koordynowanie kampanii na poziomie Europy Środkowej i Wschodniej oraz w krajach bałtyckich.

Pytana o swój największy sukces, Agnieszka Dziedzic odpowiada, że była to przed wszystkim umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami, opartych na obopólnym zaufaniu i szacunku. Większość naszych klientów obsługiwaliśmy przez wiele lat - mówi. Udało nam się też stworzyć firmę, w której ludzie ciężko pracowali, ale robili to z sercem i przekonaniem. Większość z moich byłych kolegów wspomina ten czas jako niezwykle owocny, także dla nich samych, dla ich rozwoju zawodowego – dodaje.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.