Nowy partner zarządzający w agencji Weber Shandwick

Nowy partner zarządzający w agencji Weber Shandwick

Brief.pl / Ludzie

Od początku lutego 2015 roku obowiązki partnera zarządzającego Weber Shandwick, będącego w Polsce częścią McCANN Worldgroup, obejmie Agnieszka Dziedzic. Jednocześnie, dotychczasowa partner zarządzająca agencji - Katarzyna Kluk - jako new business director skoncentruje się na rozwoju nowego biznesu dla agencji.

-

 Agnieszka Dziedzic będzie odpowiadała za operacyjne prowadzenie agencji i za całościową strategię rozwoju Weber Shandwick na rynku polskim. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży komunikacji i Public Relations.

Założyła i z sukcesem kierowała polskim oddziałem jednej z czołowych światowych agencji PR Hill&Knowlton, robiąc z niej jedną z największych i najsilniejszych agencji na polskiej scenie Public Relations. Jest uznanym ekspertem od doradztwa strategicznego i zarządzania sytuacjami kryzysowymi.

W czasie swojej kariery doradzała największym światowym klientom z różnych sektorów gospodarki, m.in. Michelin, Boeing, GSK, Novartis, HSBC, Samsung, Lidl, BAT, Diageo, RIM, czy PEPSI. Kierowana przez nią Hill and Knowlton prowadziła też jedną z pierwszych kampanii na rzecz poprawy sytuacji polskich pacjentów onkologicznych. W jej ramach powstał realizowany od lat program edukacyjny dla młodzieży „Mam Haka na Raka”. Zdobył on wiele nagród polskich i międzynarodowych, w tym również nominacje do PR Lions w Cannes. Za jej kadencji warszawskie biuro Hill and Knowlton było także odpowiedzialne za koordynowanie kampanii na poziomie Europy Środkowej i Wschodniej oraz w krajach bałtyckich.

Pytana o swój największy sukces, Agnieszka Dziedzic odpowiada, że była to przed wszystkim umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami, opartych na obopólnym zaufaniu i szacunku. Większość naszych klientów obsługiwaliśmy przez wiele lat - mówi. Udało nam się też stworzyć firmę, w której ludzie ciężko pracowali, ale robili to z sercem i przekonaniem. Większość z moich byłych kolegów wspomina ten czas jako niezwykle owocny, także dla nich samych, dla ich rozwoju zawodowego – dodaje.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.