Nowy partner zarządzający w agencji Weber Shandwick

Nowy partner zarządzający w agencji Weber Shandwick

Brief.pl / Ludzie

Od początku lutego 2015 roku obowiązki partnera zarządzającego Weber Shandwick, będącego w Polsce częścią McCANN Worldgroup, obejmie Agnieszka Dziedzic. Jednocześnie, dotychczasowa partner zarządzająca agencji - Katarzyna Kluk - jako new business director skoncentruje się na rozwoju nowego biznesu dla agencji.

-

 Agnieszka Dziedzic będzie odpowiadała za operacyjne prowadzenie agencji i za całościową strategię rozwoju Weber Shandwick na rynku polskim. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży komunikacji i Public Relations.

Założyła i z sukcesem kierowała polskim oddziałem jednej z czołowych światowych agencji PR Hill&Knowlton, robiąc z niej jedną z największych i najsilniejszych agencji na polskiej scenie Public Relations. Jest uznanym ekspertem od doradztwa strategicznego i zarządzania sytuacjami kryzysowymi.

W czasie swojej kariery doradzała największym światowym klientom z różnych sektorów gospodarki, m.in. Michelin, Boeing, GSK, Novartis, HSBC, Samsung, Lidl, BAT, Diageo, RIM, czy PEPSI. Kierowana przez nią Hill and Knowlton prowadziła też jedną z pierwszych kampanii na rzecz poprawy sytuacji polskich pacjentów onkologicznych. W jej ramach powstał realizowany od lat program edukacyjny dla młodzieży „Mam Haka na Raka”. Zdobył on wiele nagród polskich i międzynarodowych, w tym również nominacje do PR Lions w Cannes. Za jej kadencji warszawskie biuro Hill and Knowlton było także odpowiedzialne za koordynowanie kampanii na poziomie Europy Środkowej i Wschodniej oraz w krajach bałtyckich.

Pytana o swój największy sukces, Agnieszka Dziedzic odpowiada, że była to przed wszystkim umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami, opartych na obopólnym zaufaniu i szacunku. Większość naszych klientów obsługiwaliśmy przez wiele lat - mówi. Udało nam się też stworzyć firmę, w której ludzie ciężko pracowali, ale robili to z sercem i przekonaniem. Większość z moich byłych kolegów wspomina ten czas jako niezwykle owocny, także dla nich samych, dla ich rozwoju zawodowego – dodaje.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.