Zapisy na jubileuszowy konkurs Blog Roku 2014

Zapisy na jubileuszowy konkurs Blog Roku 2014

Brief.pl / Aktualności

Jeszcze przez tydzień, do 3 lutego 2015 roku, można zgłaszać swoje blogi do jubileuszowej edycji Bloga Roku 2014. Zwycięzców poznamy podczas uroczystej gali 3 marca 2015 roku.

-

Do konkursu o tytuł Bloga Roku 2014 mogą zgłaszać się wszyscy blogerzy, niezależnie od tego na jakiej platformie blogują. Dotychczas zgłosiło się ponad 1800 blogerów w 10 tradycyjnych kategoriach oraz jedenastej, jubileuszowej, w której zostanie wyłoniony najlepszy Tekst Roku. Największą popularnością cieszy się kategoria Pasje i Twórczość, do której zgłoszenia nadesłało już 293 osoby.

Finalistów nominują internauci w głosowaniu SMS, a ostatecznego wyboru spośród poszczególnych kategorii dokonają jurorzy. W jubileuszowej edycji to zacne grono tworzą:

Martyna Wojciechowska (Podróże), Karol Okrasa (Kulinarne), Edyta Jungowska (Parentingowe), Kamil Durczok (Życie i społeczeństwo), Margaret (Blogi Nastolatków), Michał Piróg (Pasje i Zainteresowania), Tomasz Raczek (Literackie i kulturalne), Dorota Gardias (Lifestyle), Maja Sablewska (Moda i uroda), Michał Szafrański (Specjalistyczne i firmowe).

Po raz pierwszy wybrany zostanie także Tekstu Roku. Autora najlepszego wpisu blogowego wskaże Joanna Bator – pisarka, jurorka międzynarodowej Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego, laureatka Nagrody Literackiej Nike.

Równolegle z oceną blogów przez Kapitułę Konkursu trwać będzie wybór Bloga Blogerów, który będzie nominowany spośród wszystkich blogów, zakwalifikowanych pod ocenę Jury. Podstawą rankingu będzie analiza liczby wzmianek oraz analiza interaktywności pod wpisami (komentarze, like’i, share’y). Nagrodą główną w konkursie jest kultowy Fiat 500.

Start dziesiątej edycji konkursu zapoczątkowała akcja znanych blogerów, którzy na swoich blogach czy profilach w social mediach dzień wcześniej zamieścili zdjęcie z podpisem „Pozdrawiam #BlogRoku”. Wśród pozdrawiających są m.in. Jarosław Kuźniar, Michał Szafrański (jakoszczedzacpieniadze.pl), Konrad Kruczkowski (haloziemia.pl), Jacek Kotarbiński (kotarbinski.wordpress.com), Ilona Patro (blogostrefa.pl).

Od pierwszej edycji Bloga Roku, która odbyła się w 2005 roku w plebiscycie udział wzięło 155 tysięcy blogów, a wyróżnienia zdobyło 200 autorów. Wygrana w konkursie to dla blogerów niejednokrotnie olbrzymia szansa rozwoju oraz trampolina zawodowa.

- Warto wystartować chociażby po to, by przekonać się, jak wielu spośród naszych Czytelników jest nam w stanie dać swój głos będący wyrazem wdzięczności i jednocześnie kredytem zaufania – mówi Michał Szafrański, autor bloga „Jak oszczędzać pieniądze”, za którego otrzymał w 2013 r. wyróżnienie główne oraz nagrodę w kategorii Profesjonalne i Firmowe.

Terminarz Konkursu:
14.01.2015 – 03.02.2015 – zgłaszanie blogów do konkursu
03.02.2015 – 10.02.2015 – nominowanie blogów (głosowanie SMS)
10.02.2015 – 17.02.2015 – wybór 3 nominowanych blogów w kategoriach tematycznych
17.02.2015 – ogłoszenie nominacji Jury z poszczególnych kategorii tematycznych
03.03.2015 – ogłoszenie wyników podczas uroczystej gali

Szczegóły oraz regulamin konkursu dostępny jest na stronie blogroku.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?