Marcin Michalski członkiem zarządu Cube Group

Marcin Michalski członkiem zarządu Cube Group

Brief.pl / Ludzie

Agencja Cube Group powiększyła zarząd. Jego nowym członkiem został Marcin Michalski.

-

 

W grudniu 2014 roku Marcin Michalski dołączył do zarządu spółki. Jako jego członek będzie odpowiadał za rozwój Cube Group w zakresie budowania innowacyjności oferty w dziedzinie performance marketingu, podejmie się również prowadzenia działań spółki na zagranicznych rynkach.

Michalski od czerwca 2008 roku zajmuje się zarządzaniem i rozwojem szeregu usług z dziedziny performance marketingu w Cube Group. Jest między innymi współzałożycielem znajdującej się w portfolio agencji sieci NetSales, która należy do ścisłej czołówki sieci afiliacyjnych w Polsce. Założył także MailSales – dynamicznie rozwijającą się sieć mailingową należącą do Cube Group, która prowadzi działania na świecie.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.