Zmiany personalne w Grey Group

Zmiany personalne w Grey Group

Brief.pl / Ludzie

David Patton, CEO i prezes Grey Group Europe, Middle East and Africa, poinformował dziś, że Anna Pańczyk zostanie CEO Grey Group od 1 lutego 2015.

-

Grey przechodzi obecnie proces transformacji, w wyniku którego agencja będzie dostarczać jeszcze lepsze kreatywne rozwiązania oraz nowe usługi z obszarów od digital po shopper marketing. Zadaniem Anny jako CEO Grey Group Polska będzie przyspieszenie tego procesu.

Anna Pańczyk przechodzi do Grey Group z agencji Change Integrated, gdzie pełniła funkcje CEO oraz prezesa zarządu przez siedem lat. W czasie gdy zarządzała agencją, Change z obiecującego start-upa zamienił się w jedną z wiodących polskich agencji niezależnych. Grey ma nadzieję, że doświadczenie Anny pomoże stworzyć naprawdę zintegrowaną ofertę dla renomowanych klientów.

“Bardzo się cieszymy, że Anna dołączy do naszego zespołu” – powiedział David Patton. Polska to dla nas bardzo ważny rynek i pojawienie się Anny na czele agencji jest tego najlepszym dowodem. Anna Pańczyk to lider w swojej klasie.”

Przez siedem lat zarządzania Anny Pańczyk w Change, agencja otrzymała wiele branżowych wyróżnień, w tym dwie nagrody Cannes Lions. Agencja została również dostrzeżona kilka razy przez Campaign Magazine, jako jedna z najlepszych agencji niezależnych na świecie (World’s Leading Independent Agencies). Anna Pańczyk wcześniej pracowała przez dziewięć lat w Saatchi & Saatchi Poland, gdzie odpowiadała za prowadzenie marek P&G oraz założenie dla nich regionalnego huba w agencji.

“Jestem bardzo szczęśliwa, że dołączam do Grey” – powiedziała Anna Pańczyk. „Czas na tę zmianę nie mógł być lepszy. Sieć Grey zarządzana jest bardzo dynamicznie i nowocześnie. Jak tylko poznałam liderów Greya, od razu wiedziałam, że wyznajemy tą samą filozofię. Stanięcie na czele Grey Group to wyzwanie i z radością je podejmę. Nie mogę się już doczekać wspólnego tworzenia agencji przyszłości wspólnie z utalentowanymi pracownikami Grey. Naszym celem jest, aby Grey Group stał się liderem jeśli chodzi o talenty, kreatywne pomysły oraz skuteczne strategie dla marek w każdym kanale komunikacji marketingowej”.

::

Anna Pańczyk jest jedną z kilku osób, które w ostatnim czasie dołączyły do Grey Group. Pod koniec 2013 roku Jakub Korolczuk objął stanowisko executive creative director i stał się odpowiedzialny za podniesienie jakości prac kreatywnych agencji. W połowie 2014 roku Gosia Skorwider została digital director i odpowiada za rozwój digitalowej części Grey.

::

Rafał Baran, który był CEO Grey Group od 2008, został powołany na stanowisko Non-Executive President Grey Central and Eastern Europe. Do jego zadań będzie należało kierowanie rozwojem new business Grey w regionie CEE.

Stojąc na czele Grey Group, Rafał Baran odniósł wiele sukcesów w ostatnich latach, podnosząc znacząco zyski agencji oraz otrzymując wiele nagród, w tym tytuł Agencji Roku 2012, przyznany przez Media i Marketing Polska. Rafał Baran zajął również drugie miejsce w prestiżowym konkursie Adman 2013, organizowanym przez miesięcznik Press.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.