Zmiany personalne w Grey Group

Zmiany personalne w Grey Group

Brief.pl / Ludzie

David Patton, CEO i prezes Grey Group Europe, Middle East and Africa, poinformował dziś, że Anna Pańczyk zostanie CEO Grey Group od 1 lutego 2015.

-

Grey przechodzi obecnie proces transformacji, w wyniku którego agencja będzie dostarczać jeszcze lepsze kreatywne rozwiązania oraz nowe usługi z obszarów od digital po shopper marketing. Zadaniem Anny jako CEO Grey Group Polska będzie przyspieszenie tego procesu.

Anna Pańczyk przechodzi do Grey Group z agencji Change Integrated, gdzie pełniła funkcje CEO oraz prezesa zarządu przez siedem lat. W czasie gdy zarządzała agencją, Change z obiecującego start-upa zamienił się w jedną z wiodących polskich agencji niezależnych. Grey ma nadzieję, że doświadczenie Anny pomoże stworzyć naprawdę zintegrowaną ofertę dla renomowanych klientów.

“Bardzo się cieszymy, że Anna dołączy do naszego zespołu” – powiedział David Patton. Polska to dla nas bardzo ważny rynek i pojawienie się Anny na czele agencji jest tego najlepszym dowodem. Anna Pańczyk to lider w swojej klasie.”

Przez siedem lat zarządzania Anny Pańczyk w Change, agencja otrzymała wiele branżowych wyróżnień, w tym dwie nagrody Cannes Lions. Agencja została również dostrzeżona kilka razy przez Campaign Magazine, jako jedna z najlepszych agencji niezależnych na świecie (World’s Leading Independent Agencies). Anna Pańczyk wcześniej pracowała przez dziewięć lat w Saatchi & Saatchi Poland, gdzie odpowiadała za prowadzenie marek P&G oraz założenie dla nich regionalnego huba w agencji.

“Jestem bardzo szczęśliwa, że dołączam do Grey” – powiedziała Anna Pańczyk. „Czas na tę zmianę nie mógł być lepszy. Sieć Grey zarządzana jest bardzo dynamicznie i nowocześnie. Jak tylko poznałam liderów Greya, od razu wiedziałam, że wyznajemy tą samą filozofię. Stanięcie na czele Grey Group to wyzwanie i z radością je podejmę. Nie mogę się już doczekać wspólnego tworzenia agencji przyszłości wspólnie z utalentowanymi pracownikami Grey. Naszym celem jest, aby Grey Group stał się liderem jeśli chodzi o talenty, kreatywne pomysły oraz skuteczne strategie dla marek w każdym kanale komunikacji marketingowej”.

::

Anna Pańczyk jest jedną z kilku osób, które w ostatnim czasie dołączyły do Grey Group. Pod koniec 2013 roku Jakub Korolczuk objął stanowisko executive creative director i stał się odpowiedzialny za podniesienie jakości prac kreatywnych agencji. W połowie 2014 roku Gosia Skorwider została digital director i odpowiada za rozwój digitalowej części Grey.

::

Rafał Baran, który był CEO Grey Group od 2008, został powołany na stanowisko Non-Executive President Grey Central and Eastern Europe. Do jego zadań będzie należało kierowanie rozwojem new business Grey w regionie CEE.

Stojąc na czele Grey Group, Rafał Baran odniósł wiele sukcesów w ostatnich latach, podnosząc znacząco zyski agencji oraz otrzymując wiele nagród, w tym tytuł Agencji Roku 2012, przyznany przez Media i Marketing Polska. Rafał Baran zajął również drugie miejsce w prestiżowym konkursie Adman 2013, organizowanym przez miesięcznik Press.

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.