Do „Wideo w sieci” dołącza Tomasz Kammel

Do „Wideo w sieci” dołącza Tomasz Kammel

Brief.pl / Aktualności

Prowadzi „Kammel Czanel” – kanał szkoleniowy na YouTube, na którym pokazuje widzom, jak polubić kamerę oraz jak dobrze wypaść przed publicznością. Doskonale odnajduje się w roli prezentera telewizyjnego czy showmana. Tomasz Kammel jest kolejnym ekspertem debaty poświęconej wideo w sieci.

-

Podczas konferencji Tomasz Kammel, wraz z pozostałymi ekspertami, będzie rozmawiał na temat przyszłości wideo w marketingu -  „Wideo w sieci - jak skutecznie promować treści online w komunikacji marketingowej?”

 


::

Dowiedz się więcej na temat konferencji

::

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.