Młode lwy, czyli Young Creatives 2015

Młode lwy, czyli Young Creatives 2015

Brief.pl / Aktualności

Już tylko do 30 stycznia możecie przesyłać swoje zgłoszenia do konkursu Young Creatives Cannes. Tak jak to miało miejsce w zeszłym roku, startować można w siedmiu kategoriach – PRINT, FILM, CYBER, DESIGN, PR, MEDIA oraz CLIENTS. Nagroda? Udział w międzynarodowym konkursie Young Lions podczas Festiwalu Cannes Lions.

-

Konkurs skierowany jest do osób, które nie ukończyły 29 roku życia. Wyjątek dotyczy kategorii CLIENTS (skierowanej do marketerów), gdzie maksymalny wiek zgłaszających wynosi 31 lat. Wszystkie zakwalifikowane do konkursu zespoły będą miały za zadanie przygotować prace stanowiące odpowiedzi na briefy opracowane przez partnerów poszczególnych kategorii. Zgodnie z zasadami konkursu, uczestnicy będą mieli tylko dobę na samodzielne wykonanie postawionego przed nimi zadania. Jedynie w przypadku kategorii FILM, dany uczestnikom czas wynosi 48 godzin.

Podobnie jak w poprzednich latach uczestnicy kategorii PRINT będą mieli za zadanie wykonanie layout'u reklamy printowej. W kategorii FILM zadaniem będzie nakręcenie spotu reklamowego. W przypadku kategorii MEDIA i PR będzie to propozycja strategii działań odpowiednio mediowych i PRowych. Osoby biorące udział w kategorii DESIGN stworzą identyfikację wizualną, logotyp produktu lub projekt opakowania. Zadaniem w kategorii CYBER będzie opracowanie zintegrowanej kampanii w Social Media. Z kolei marketerzy startujący w kategorii CLIENTS opracują brief kreatywny.

Eliminacje będą odbywać się w okresie 13 lutego – 13 marca w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie.

 ::

Young Creatives to największy w Polsce projekt dedykowanych inicjatyw dla młodych pracowników zajmujących się marketingiem i komunikacją oraz studentów. Jego głównym celem jest nagradzanie i promowanie najlepszych spośród najlepszych.

To wyjątkowa idea stawiająca na rozwój i edukację, szeroką wymianę doświadczeń oraz prezentację młodych talentów w Polsce i na świecie.

Co roku we wszystkich wydarzeniach organizowanych w ramach Young Creatives bierze udział ponad 1000 osób.

::

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.young.ktr.org.pl

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.