Młode lwy, czyli Young Creatives 2015

Młode lwy, czyli Young Creatives 2015

Brief.pl / Aktualności

Już tylko do 30 stycznia możecie przesyłać swoje zgłoszenia do konkursu Young Creatives Cannes. Tak jak to miało miejsce w zeszłym roku, startować można w siedmiu kategoriach – PRINT, FILM, CYBER, DESIGN, PR, MEDIA oraz CLIENTS. Nagroda? Udział w międzynarodowym konkursie Young Lions podczas Festiwalu Cannes Lions.

-

Konkurs skierowany jest do osób, które nie ukończyły 29 roku życia. Wyjątek dotyczy kategorii CLIENTS (skierowanej do marketerów), gdzie maksymalny wiek zgłaszających wynosi 31 lat. Wszystkie zakwalifikowane do konkursu zespoły będą miały za zadanie przygotować prace stanowiące odpowiedzi na briefy opracowane przez partnerów poszczególnych kategorii. Zgodnie z zasadami konkursu, uczestnicy będą mieli tylko dobę na samodzielne wykonanie postawionego przed nimi zadania. Jedynie w przypadku kategorii FILM, dany uczestnikom czas wynosi 48 godzin.

Podobnie jak w poprzednich latach uczestnicy kategorii PRINT będą mieli za zadanie wykonanie layout'u reklamy printowej. W kategorii FILM zadaniem będzie nakręcenie spotu reklamowego. W przypadku kategorii MEDIA i PR będzie to propozycja strategii działań odpowiednio mediowych i PRowych. Osoby biorące udział w kategorii DESIGN stworzą identyfikację wizualną, logotyp produktu lub projekt opakowania. Zadaniem w kategorii CYBER będzie opracowanie zintegrowanej kampanii w Social Media. Z kolei marketerzy startujący w kategorii CLIENTS opracują brief kreatywny.

Eliminacje będą odbywać się w okresie 13 lutego – 13 marca w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie.

 ::

Young Creatives to największy w Polsce projekt dedykowanych inicjatyw dla młodych pracowników zajmujących się marketingiem i komunikacją oraz studentów. Jego głównym celem jest nagradzanie i promowanie najlepszych spośród najlepszych.

To wyjątkowa idea stawiająca na rozwój i edukację, szeroką wymianę doświadczeń oraz prezentację młodych talentów w Polsce i na świecie.

Co roku we wszystkich wydarzeniach organizowanych w ramach Young Creatives bierze udział ponad 1000 osób.

::

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.young.ktr.org.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.