Brief nominuje

Brief nominuje

Brief.pl / Aktualności

Rozpoczęliśmy rozsyłanie nominacji do 50 najbardziej kreatywnych w biznesie. Obserwujcie dziś bacznie swoje skrzynki mailowe.

-

Kreatywność często wynika z przekonania, że świat można zmieniać na lepsze. Jest to umiejętność tworzenia nowych ścieżek i narzędzi rozwoju, a także koncepcji, idei czy rozwiązań. Kreatywność w biznesie to natomiast sztuka przekuwania tychże wizji w konkretne działania przynoszące zyski. Czy polscy przedsiębiorcy są kreatywni? Czwarta edycja rankingu 50 najbardziej kreatywnych magazynu „Brief” pokazuje, że tak. Z długiej listy kreatywnych Polaków wybraliśmy osoby, które wykazały się nieszablonowym myśleniem, stworzyły coś oryginalnego, bądź też na nowo odkryły potencjał, wydawać by się mogło, dawno wyeksploatowanego sektora. W naszym rankingu znalazły się zatem osoby prowadzące biznes na różną skalę i w różnych obszarach. Część z nich już teraz może pochwalić się dużymi osiągnięciami, inni dopiero wkraczają na rynek, chcąc sprzedać swój ciekawy pomysł. To, co łączy wszystkich wyróżnionych, to kreatywne podejście do biznesu, dzięki któremu mogą być zawsze o krok przed konkurencją.

::

Relacja z ubiegłorocznej gali tutaj. 

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.