Zmiany w kierownictwie Goldbach Poland

Zmiany w kierownictwie Goldbach Poland

Brief.pl / Ludzie

Wojciech Kałużny nowym dyrektorem zarządzającym Goldbach Poland. Kirsten Drössel odchodzi z firmy.

-

Od lutego 2015 Wojciech Kałużny będzie odpowiadał za zarządzanie działalnością biznesową Grupy Goldbach w Polsce, jako dyrektor zarządzający. Jednocześnie Kirsten Drössel, dyrektor ds. międzynarodowych odpowiedzialna za Europę Środkowo-Wschodnią, opuszcza struktury Grupy Goldbach.


Wojciech Kałużny jest związany z firmą od 8 lat. Od lipca 2014 koordynuje działania lokalnej kadry zarządzającej. Wcześniej jako dyrektor sprzedaży Goldbach Audience odpowiadał za negocjacje agencyjne, projektował ofertę sieci oraz nadzorował pracę działów sprzedażowych. Pokieruje rozwojem Goldbach Poland w roli dyrektora zarządzającego. Będzie raportował bezpośrednio do Rolanda Wittmanna, pełniącego rolę chief strategy officer w zarządzie Grupy Goldbach w Zurichu.

 

::

 

Goldbach Audience to sieć reklamowa w Polsce współpracująca z ponad 1000 wydawców i docierająca miesięcznie do ponad 79 .proc użytkowników internetu. W listopadzie 2014 firma została po raz drugi z rzędu wyróżniona przez miesięcznik Media & Marketing Polska w badaniu biur reklamy internetowej oraz uznana za najlepiej oceniane przez klientów biuro reklamy. „Jesteśmy teraz w dobrej sytuacji wyjściowej do ekspansji na nowe obszary rynku przy jednoczesnym rozwoju obecnego biznesu. Tak jak w Niemczech i Austrii rozważamy stworzenie biura reklamy telewizyjnej”– mówi Michi Frank, CEO Grupy Goldbach.

 

::

 

Kirsten Drössel, która przez ostatnie 3 lata odpowiadała za działania Grupy Goldbach w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, zdecydowała się na kontynuowanie kariery poza strukturami grupy. “Jesteśmy wdzięczni za możliwość współpracy z menadżerem z tak szerokim doświadczeniem międzynarodowym” – dodaje Wojciech Kałużny.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.