Zmiany w kierownictwie Goldbach Poland

Zmiany w kierownictwie Goldbach Poland

Brief.pl / Ludzie

Wojciech Kałużny nowym dyrektorem zarządzającym Goldbach Poland. Kirsten Drössel odchodzi z firmy.

-

Od lutego 2015 Wojciech Kałużny będzie odpowiadał za zarządzanie działalnością biznesową Grupy Goldbach w Polsce, jako dyrektor zarządzający. Jednocześnie Kirsten Drössel, dyrektor ds. międzynarodowych odpowiedzialna za Europę Środkowo-Wschodnią, opuszcza struktury Grupy Goldbach.


Wojciech Kałużny jest związany z firmą od 8 lat. Od lipca 2014 koordynuje działania lokalnej kadry zarządzającej. Wcześniej jako dyrektor sprzedaży Goldbach Audience odpowiadał za negocjacje agencyjne, projektował ofertę sieci oraz nadzorował pracę działów sprzedażowych. Pokieruje rozwojem Goldbach Poland w roli dyrektora zarządzającego. Będzie raportował bezpośrednio do Rolanda Wittmanna, pełniącego rolę chief strategy officer w zarządzie Grupy Goldbach w Zurichu.

 

::

 

Goldbach Audience to sieć reklamowa w Polsce współpracująca z ponad 1000 wydawców i docierająca miesięcznie do ponad 79 .proc użytkowników internetu. W listopadzie 2014 firma została po raz drugi z rzędu wyróżniona przez miesięcznik Media & Marketing Polska w badaniu biur reklamy internetowej oraz uznana za najlepiej oceniane przez klientów biuro reklamy. „Jesteśmy teraz w dobrej sytuacji wyjściowej do ekspansji na nowe obszary rynku przy jednoczesnym rozwoju obecnego biznesu. Tak jak w Niemczech i Austrii rozważamy stworzenie biura reklamy telewizyjnej”– mówi Michi Frank, CEO Grupy Goldbach.

 

::

 

Kirsten Drössel, która przez ostatnie 3 lata odpowiadała za działania Grupy Goldbach w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, zdecydowała się na kontynuowanie kariery poza strukturami grupy. “Jesteśmy wdzięczni za możliwość współpracy z menadżerem z tak szerokim doświadczeniem międzynarodowym” – dodaje Wojciech Kałużny.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.