wp - grudzien 2016

Zmiany w kierownictwie Goldbach Poland

Zmiany w kierownictwie Goldbach Poland

Brief.pl / Ludzie

Wojciech Kałużny nowym dyrektorem zarządzającym Goldbach Poland. Kirsten Drössel odchodzi z firmy.

-

Od lutego 2015 Wojciech Kałużny będzie odpowiadał za zarządzanie działalnością biznesową Grupy Goldbach w Polsce, jako dyrektor zarządzający. Jednocześnie Kirsten Drössel, dyrektor ds. międzynarodowych odpowiedzialna za Europę Środkowo-Wschodnią, opuszcza struktury Grupy Goldbach.


Wojciech Kałużny jest związany z firmą od 8 lat. Od lipca 2014 koordynuje działania lokalnej kadry zarządzającej. Wcześniej jako dyrektor sprzedaży Goldbach Audience odpowiadał za negocjacje agencyjne, projektował ofertę sieci oraz nadzorował pracę działów sprzedażowych. Pokieruje rozwojem Goldbach Poland w roli dyrektora zarządzającego. Będzie raportował bezpośrednio do Rolanda Wittmanna, pełniącego rolę chief strategy officer w zarządzie Grupy Goldbach w Zurichu.

 

::

 

Goldbach Audience to sieć reklamowa w Polsce współpracująca z ponad 1000 wydawców i docierająca miesięcznie do ponad 79 .proc użytkowników internetu. W listopadzie 2014 firma została po raz drugi z rzędu wyróżniona przez miesięcznik Media & Marketing Polska w badaniu biur reklamy internetowej oraz uznana za najlepiej oceniane przez klientów biuro reklamy. „Jesteśmy teraz w dobrej sytuacji wyjściowej do ekspansji na nowe obszary rynku przy jednoczesnym rozwoju obecnego biznesu. Tak jak w Niemczech i Austrii rozważamy stworzenie biura reklamy telewizyjnej”– mówi Michi Frank, CEO Grupy Goldbach.

 

::

 

Kirsten Drössel, która przez ostatnie 3 lata odpowiadała za działania Grupy Goldbach w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, zdecydowała się na kontynuowanie kariery poza strukturami grupy. “Jesteśmy wdzięczni za możliwość współpracy z menadżerem z tak szerokim doświadczeniem międzynarodowym” – dodaje Wojciech Kałużny.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.