Włoska ekspansja - Paczkomaty® InPost i IBS.it

Włoska ekspansja - Paczkomaty® InPost i IBS.it

Brief.pl / Aktualności

InPost - globalny lider w obszarze automatyzacji usług pocztowo-kurierskich i właściciel największej na świecie sieci Paczkomatów® - rozpoczął współpracę z IBS.it. Dzięki niej klienci tej największej księgarni internetowej we Włoszech będą mogli zamówić wymarzoną książkę i odebrać ją w jednym ze 100 innowacyjnych terminali funkcjonujących obecnie w tym kraju. Nowa usługa zapewni klientom wygodną i szybką opcję dostawy.

-

Dotychczas e-księgarnia IBS.it oferowała odbiór jedynie za pośrednictwem sieci stacjonarnych placówek TNT Points. W ramach współpracy z TNT Italy Paczkomaty® InPost – działające obecnie w 100 wybranych lokalizacjach na terenie Włoch - zapewnią szybki i wygodny model dostawy książek oraz innych produktów znajdujących się w ofercie IBS.it, a zamówienie będzie można odebrać o dowolnej porze dnia lub nocy w wybranej przez siebie lokalizacji.

- Paczkomaty® InPost nie tylko dają impuls przyspieszający rozwój sektora e-commerce, ale zmieniają też mechanizm relacji między klientami i dostawcami produktów. Jesteśmy w stanie zapewnić każdy element łańcucha dostaw na poziomie operacyjnym pomiędzy sprzedającymi, a kupującymi. Jesteśmy świadomi wartości dodanej, jaką stanowi nasza usługa - jej wpływu na wzrost obrotów branży e-commerce, a także pozyskiwanie nowych klientów przy jednoczesnym wzmocnieniu relacji z obecnymi – jesteśmy przekonani, że dotychczasowe umowy z włoskimi partnerami biznesowymi korzystnie wpłyną na rozwój naszej sieci we Włoszech – mówi Stefano Moni, Dyrektor Zarządzający InPost Italy.

Plany ekspansji Paczkomatów® InPost przewidują ustawienie 1 tys. innowacyjnych terminali we Włoszech do końca 2015 roku

- O rozwoju rynku e-commerce decydują przede wszystkim usługi związane z dostarczeniem określonego towaru do domu zamawiającego. Jest to bardzo złożony proces, który wymaga ciągłości, niezawodności, a także dużej terminowości ze strony operatorów logistycznych. Ścisłe partnerstwo z TNT ma na celu wdrożenie jednego z najbardziej zaawansowanych obecnie rozwiązań na rynku, które chcemy zaoferować naszym klientom. Dzięki wykorzystaniu Paczkomatów® możemy zaoferować prawdziwie nową usługę, która ułatwi odbiór przesyłek i umożliwi realizację naszego głównego celu, jakim jest utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji konsumentów. – ocenia Guido Rugginini, Dyrektor Operacyjny w IBS.it.

Dynamiczna ekspansja Paczkomatów®InPost jest odpowiedzią na szybki wzrost wartości e-handlu na Półwyspie Apenińskim. Prognoza dynamiki sprzedaży internetowej na koniec 2014 roku wynosi ok. 17 proc., a poziom obrotów szacowany jest na ok. 13,2 mld euro. Rok 2013 zakończył się także wzrostem wartości rynku m-commerce, który sięgnął 637 mln euro, a oczekiwany wzrost w 2014 roku ma wynieść 85 proc. - oznacza to, że spodziewana wartość tego kanału przekroczy miliard euro.

- Właściciele e-sklepów są świadomi wysokiego poziomu zaufania konsumentów, jakim darzą usługi świadczone w ramach sieci TNT Points. Nasze rozwiązania są traktowane jako swoista wartość dodana serwisów, które wybrały nasz model obsługi logistycznej. Jako największy operator w zakresie dostaw dla e-commerce we Włoszech pragniemy podkreślić, że umowa z IBS.it jest dla nas bardzo ważna i dlatego wspólnie z firmą InPost chcemy rozwijać sieć usług paczkomatowych na terenie Półwyspu Apenińskiego. Naszym zdaniem umożliwienie konsumentom odbioru przesyłek bez ograniczeń czasowych w wybranej przez nich lokalizacji to gigantyczny krok do przodu w zakresie obsługi klienta – komentuje Luca Dozio, TNT Italy Business Development Senior Manager.

Z początkiem 2014 roku InPost zintensyfikował działania związane z rozwojem sieciPaczkomatów®we Włoszech, finalizując strategiczne porozumienie z TNT Express Italy. Firma TNT jest odpowiedzialna za obsługę logistyczną terminali InPost. InPost nawiązał także współpracę z Banzai, największą włoską platformą e-commerce. Współpraca z TotalErg jest więc kolejnym elementem strategii InPost, zakładającej ciągłe zwiększanie zasięgu rewolucyjnej usługi we Włoszech.

Urządzenia InPost „szyte” na miarę dzisiejszych czasów są już dostępne na 22 międzynarodowych rynkach.Zaledwie w kilka lat podbiły oprócz Polski: Australię, Chile, Wielką Brytanię, Włochy, Francję, Irlandię, Islandię, Litwę, Łotwę, Ukrainę, Estonię, Rosję, Cypr, Słowację, Malezję, Czechy, a także:, Kolumbię, Arabię Saudyjską, Kostarykę, Salwador oraz Gwatemalę. Na całym świecie funkcjonuje – w różnych modelach biznesowych – ponad 3500 Paczkomatów®. Spółka planuje instalację kolejnych 6 tys. terminali na terenie Europy, Azji, obu Ameryk, a także na Bliskim Wschodzie.

Najwyższą jakość usług InPost potwierdzają nagrody: polscy internauci już po raz trzeci wyróżnili InPost nagrodą Ekomersy w kategorii „Najlepszy produkt/usługa wspierający logistykę e-sklepu”. Innowacyjność firmy została doceniona przez tygodnik WPROST tytułem „Innowatora Roku 2014”.

O międzynarodowym uznaniu InPost świadczą liczne wyróżnienia: tytuł ‘Supplier of the Year’ podczas Post Expo 2014, czterokrotne zwycięstwo w prestiżowym konkursie World Mail Award w latach 2010 – 2013, nagroda „The Delivery Excellence Award 2014” w kategorii: „Best Carrier Contribution to Delivery Innovation”, które Paczkomaty® InPost otrzymały 2014 w Wielkiej Brytanii, czy Postal Technology International Award w kategorii ‘Retail Innovation of the Year’ za ‘Innowację Roku’.

Tagi:

Ludzie Biznes

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.