Gdynia oczami blogerów

Gdynia oczami blogerów

Brief for Poland / Aktualności

Co wyjątkowego, poza „pocztówkowymi przebojami”, może odkryć w Gdyni turysta z głębi Polski? Czego Ślązak czy Wielkopolanin powinni spróbować w gdyńskich restauracjach? Gdzie pójść na klimatyczny, klubowy koncert? Między innymi na te pytania odpowiedzi szukali popularni trójmiejscy blogerzy. Efektem ich pracy jest elektroniczny przewodnik po mieście "Gdynia zdaniem blogerów"

-

Pokazanie Gdyni w sposób nieszablonowy, z perspektywy wnikliwych obserwatorów, jakimi są blogerzy – to główny cel organizatorów przedsięwzięcia. Pięcioro blogerów na co dzień związanych z Trójmiastem wyruszyło na gdyńskie szlaki, by pokazać miejsca i wydarzenia mniej oczywiste i popularne, a związane z turystyką, kulturą, stylem życia, sportem i kulinariami. Przez trzy miesiące blogerzy zbierali informacje, sprawdzali je, słuchali muzyki i degustowali .

 

Blogerzy o Gdyni

Każdy z blogerów przygotował spersonalizowaną, zgodną z własnymi zainteresowaniami ścieżkę po Gdyni. Klaudia Sroczyńska, prowadząca bloga „Dusiowa kuchnia” przedstawiła szlak kulinarny dla całej rodziny. W przewodniku można znaleźć opisy „smacznych miejsc” w częściach poświęconych m.in. kuchni dla dzieci, randce we dwoje i ulubionym miejscom mieszkańców miasta. Ana Matusevic, odpowiedzialna za „Jak malowany” zajęła się gdyńskim stylem życia. Znaczna część jej wpisów dotyczy Gdyni innowacyjnej i modnej. Miejsca i wydarzenia związane z kulturą proponuje czytelnikom Michał Nowakowski, z „Róbmy dobrze”, zaś przestrzeń miejską, w której Gdynianie uprawiają sport, wskazuje Włodzimierz Machnikowski, założyciel bloga „Radio Gdańsk na fali”. Dodatkowo, swoimi gdyńskimi odkryciami dzieli się w przewodniku Ewa Kowalska, pisząca na „iBedeker”, pokazując wiele mało znanych, a urokliwych gdyńskich zakątków (m.in. części: Gdynia militarna, widziana z góry, sielska-anielska).

Wiele gdyńskich twarzy

Do jakich wniosków można dojść, czytając ten nietypowy przewodnik? Przede wszystkim można zauważyć, że każdy znajdzie w Gdyni coś dla siebie – niezależnie od wieku, zasobności portfela i gustu.

- "Gdynia zdaniem blogerów" to uzupełnienie naszej oferty turystycznej. Jest to spójne dopełnienie wizerunku Gdyni jako miasta nowoczesnego, otwartego na nowe technologie i trendy. Poza wszystkim jednak, przewodnik pomoże w zaplanowaniu pobytu w Gdyni osobom, którym nie wystarczają utarte ścieżki i chcą poczuć się po trosze odkrywcami – podkreśla Ewa Kosakowska z gdyńskiego magistratu, organizatora akcji.

Przewodnik Gdynia zdaniem blogerów można pobrać na urządzenie mobilne ze strony miasta. Można go także wydrukować.

 

Tagi:

Gdynia

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?