Gdynia oczami blogerów

Gdynia oczami blogerów

Brief for Poland / Aktualności

Co wyjątkowego, poza „pocztówkowymi przebojami”, może odkryć w Gdyni turysta z głębi Polski? Czego Ślązak czy Wielkopolanin powinni spróbować w gdyńskich restauracjach? Gdzie pójść na klimatyczny, klubowy koncert? Między innymi na te pytania odpowiedzi szukali popularni trójmiejscy blogerzy. Efektem ich pracy jest elektroniczny przewodnik po mieście "Gdynia zdaniem blogerów"

-

Pokazanie Gdyni w sposób nieszablonowy, z perspektywy wnikliwych obserwatorów, jakimi są blogerzy – to główny cel organizatorów przedsięwzięcia. Pięcioro blogerów na co dzień związanych z Trójmiastem wyruszyło na gdyńskie szlaki, by pokazać miejsca i wydarzenia mniej oczywiste i popularne, a związane z turystyką, kulturą, stylem życia, sportem i kulinariami. Przez trzy miesiące blogerzy zbierali informacje, sprawdzali je, słuchali muzyki i degustowali .

 

Blogerzy o Gdyni

Każdy z blogerów przygotował spersonalizowaną, zgodną z własnymi zainteresowaniami ścieżkę po Gdyni. Klaudia Sroczyńska, prowadząca bloga „Dusiowa kuchnia” przedstawiła szlak kulinarny dla całej rodziny. W przewodniku można znaleźć opisy „smacznych miejsc” w częściach poświęconych m.in. kuchni dla dzieci, randce we dwoje i ulubionym miejscom mieszkańców miasta. Ana Matusevic, odpowiedzialna za „Jak malowany” zajęła się gdyńskim stylem życia. Znaczna część jej wpisów dotyczy Gdyni innowacyjnej i modnej. Miejsca i wydarzenia związane z kulturą proponuje czytelnikom Michał Nowakowski, z „Róbmy dobrze”, zaś przestrzeń miejską, w której Gdynianie uprawiają sport, wskazuje Włodzimierz Machnikowski, założyciel bloga „Radio Gdańsk na fali”. Dodatkowo, swoimi gdyńskimi odkryciami dzieli się w przewodniku Ewa Kowalska, pisząca na „iBedeker”, pokazując wiele mało znanych, a urokliwych gdyńskich zakątków (m.in. części: Gdynia militarna, widziana z góry, sielska-anielska).

Wiele gdyńskich twarzy

Do jakich wniosków można dojść, czytając ten nietypowy przewodnik? Przede wszystkim można zauważyć, że każdy znajdzie w Gdyni coś dla siebie – niezależnie od wieku, zasobności portfela i gustu.

- "Gdynia zdaniem blogerów" to uzupełnienie naszej oferty turystycznej. Jest to spójne dopełnienie wizerunku Gdyni jako miasta nowoczesnego, otwartego na nowe technologie i trendy. Poza wszystkim jednak, przewodnik pomoże w zaplanowaniu pobytu w Gdyni osobom, którym nie wystarczają utarte ścieżki i chcą poczuć się po trosze odkrywcami – podkreśla Ewa Kosakowska z gdyńskiego magistratu, organizatora akcji.

Przewodnik Gdynia zdaniem blogerów można pobrać na urządzenie mobilne ze strony miasta. Można go także wydrukować.

 

Tagi:

Gdynia

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.