Gdynia oczami blogerów

Gdynia oczami blogerów

Brief for Poland / Aktualności

Co wyjątkowego, poza „pocztówkowymi przebojami”, może odkryć w Gdyni turysta z głębi Polski? Czego Ślązak czy Wielkopolanin powinni spróbować w gdyńskich restauracjach? Gdzie pójść na klimatyczny, klubowy koncert? Między innymi na te pytania odpowiedzi szukali popularni trójmiejscy blogerzy. Efektem ich pracy jest elektroniczny przewodnik po mieście "Gdynia zdaniem blogerów"

-

Pokazanie Gdyni w sposób nieszablonowy, z perspektywy wnikliwych obserwatorów, jakimi są blogerzy – to główny cel organizatorów przedsięwzięcia. Pięcioro blogerów na co dzień związanych z Trójmiastem wyruszyło na gdyńskie szlaki, by pokazać miejsca i wydarzenia mniej oczywiste i popularne, a związane z turystyką, kulturą, stylem życia, sportem i kulinariami. Przez trzy miesiące blogerzy zbierali informacje, sprawdzali je, słuchali muzyki i degustowali .

 

Blogerzy o Gdyni

Każdy z blogerów przygotował spersonalizowaną, zgodną z własnymi zainteresowaniami ścieżkę po Gdyni. Klaudia Sroczyńska, prowadząca bloga „Dusiowa kuchnia” przedstawiła szlak kulinarny dla całej rodziny. W przewodniku można znaleźć opisy „smacznych miejsc” w częściach poświęconych m.in. kuchni dla dzieci, randce we dwoje i ulubionym miejscom mieszkańców miasta. Ana Matusevic, odpowiedzialna za „Jak malowany” zajęła się gdyńskim stylem życia. Znaczna część jej wpisów dotyczy Gdyni innowacyjnej i modnej. Miejsca i wydarzenia związane z kulturą proponuje czytelnikom Michał Nowakowski, z „Róbmy dobrze”, zaś przestrzeń miejską, w której Gdynianie uprawiają sport, wskazuje Włodzimierz Machnikowski, założyciel bloga „Radio Gdańsk na fali”. Dodatkowo, swoimi gdyńskimi odkryciami dzieli się w przewodniku Ewa Kowalska, pisząca na „iBedeker”, pokazując wiele mało znanych, a urokliwych gdyńskich zakątków (m.in. części: Gdynia militarna, widziana z góry, sielska-anielska).

Wiele gdyńskich twarzy

Do jakich wniosków można dojść, czytając ten nietypowy przewodnik? Przede wszystkim można zauważyć, że każdy znajdzie w Gdyni coś dla siebie – niezależnie od wieku, zasobności portfela i gustu.

- "Gdynia zdaniem blogerów" to uzupełnienie naszej oferty turystycznej. Jest to spójne dopełnienie wizerunku Gdyni jako miasta nowoczesnego, otwartego na nowe technologie i trendy. Poza wszystkim jednak, przewodnik pomoże w zaplanowaniu pobytu w Gdyni osobom, którym nie wystarczają utarte ścieżki i chcą poczuć się po trosze odkrywcami – podkreśla Ewa Kosakowska z gdyńskiego magistratu, organizatora akcji.

Przewodnik Gdynia zdaniem blogerów można pobrać na urządzenie mobilne ze strony miasta. Można go także wydrukować.

 

Tagi:

Gdynia

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.