28 stycznia: Paneliści konferencji „Wideo w sieci”

28 stycznia: Paneliści konferencji „Wideo w sieci”

Brief.pl / Aktualności

Już 28 stycznia zapraszamy do udziału w pierwszej komercyjnej konferencji „Wideo w sieci”.

-

Wśród prelegentów znajdują się:

- Prowadzący konferencję Łukasz Jakóbiak oraz Jacek Gadzinowski, który wprowadzi w tematykę wideo w sieci.
- Barbara Sołtysińska i Radosław Kotarski z sieci partnerskiej „LifeTube”
- Yuri Drabent z agencji Lubię.To
- Martina Šimka: Możliwości dystrybucji treści wideo, czyli mój kanał na telewizorze”
- Artur „Art” Kurasiński, który będzie jednym z naszych panelistów podczas Debaty: “Wideo w sieci - jak skutecznie promować treści online w komunikacji marketingowej?”

::

Podczas konferencji uczestnicy będą mogli dowiedzieć się, jak działają narzędzia wideo, by uczynić swój przekaz marketingowy efektywnym.

Konferencja kierowana jest do:
klientów i reklamodawców, agencji reklamowych,
 domów mediowych i media plannerów
, marketerów oraz ludzi odpowiedzialnych za strategię komunikacji marketingowej po stronie klienta i agencji, którzy są zainteresowani wykorzystaniem nowych możliwości komunikacyjnych, jakie dają kanały online.

Zapraszamy 28 stycznia do Cinema City, Galeria Mokotów, Warszawa



Zarejestruj się już teraz!

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.