28 stycznia: Paneliści konferencji „Wideo w sieci”

28 stycznia: Paneliści konferencji „Wideo w sieci”

Brief.pl / Aktualności

Już 28 stycznia zapraszamy do udziału w pierwszej komercyjnej konferencji „Wideo w sieci”.

-

Wśród prelegentów znajdują się:

- Prowadzący konferencję Łukasz Jakóbiak oraz Jacek Gadzinowski, który wprowadzi w tematykę wideo w sieci.
- Barbara Sołtysińska i Radosław Kotarski z sieci partnerskiej „LifeTube”
- Yuri Drabent z agencji Lubię.To
- Martina Šimka: Możliwości dystrybucji treści wideo, czyli mój kanał na telewizorze”
- Artur „Art” Kurasiński, który będzie jednym z naszych panelistów podczas Debaty: “Wideo w sieci - jak skutecznie promować treści online w komunikacji marketingowej?”

::

Podczas konferencji uczestnicy będą mogli dowiedzieć się, jak działają narzędzia wideo, by uczynić swój przekaz marketingowy efektywnym.

Konferencja kierowana jest do:
klientów i reklamodawców, agencji reklamowych,
 domów mediowych i media plannerów
, marketerów oraz ludzi odpowiedzialnych za strategię komunikacji marketingowej po stronie klienta i agencji, którzy są zainteresowani wykorzystaniem nowych możliwości komunikacyjnych, jakie dają kanały online.

Zapraszamy 28 stycznia do Cinema City, Galeria Mokotów, Warszawa



Zarejestruj się już teraz!

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.