28 stycznia: Paneliści konferencji „Wideo w sieci”

28 stycznia: Paneliści konferencji „Wideo w sieci”

Brief.pl / Aktualności

Już 28 stycznia zapraszamy do udziału w pierwszej komercyjnej konferencji „Wideo w sieci”.

-

Wśród prelegentów znajdują się:

- Prowadzący konferencję Łukasz Jakóbiak oraz Jacek Gadzinowski, który wprowadzi w tematykę wideo w sieci.
- Barbara Sołtysińska i Radosław Kotarski z sieci partnerskiej „LifeTube”
- Yuri Drabent z agencji Lubię.To
- Martina Šimka: Możliwości dystrybucji treści wideo, czyli mój kanał na telewizorze”
- Artur „Art” Kurasiński, który będzie jednym z naszych panelistów podczas Debaty: “Wideo w sieci - jak skutecznie promować treści online w komunikacji marketingowej?”

::

Podczas konferencji uczestnicy będą mogli dowiedzieć się, jak działają narzędzia wideo, by uczynić swój przekaz marketingowy efektywnym.

Konferencja kierowana jest do:
klientów i reklamodawców, agencji reklamowych,
 domów mediowych i media plannerów
, marketerów oraz ludzi odpowiedzialnych za strategię komunikacji marketingowej po stronie klienta i agencji, którzy są zainteresowani wykorzystaniem nowych możliwości komunikacyjnych, jakie dają kanały online.

Zapraszamy 28 stycznia do Cinema City, Galeria Mokotów, Warszawa



Zarejestruj się już teraz!

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.