Ruszyła rywalizacja w konkursie Blog Roku 2014

Ruszyła rywalizacja w konkursie Blog Roku 2014

Brief.pl / Aktualności

Konkurs na najlepszy blog ruszył dopiero 14 stycznia, jednak odnotowano już ponad 830 zgłoszeń. Największą popularnością cieszy się kategoria „Pasje i twórczość”, w której rywalizuje już ponad 130 blogerów. Zgłoszenia można przesyłać do 3 lutego 2015 roku. Zwycięzców poznamy podczas uroczystej gali 3 marca 2015 roku.

-

 Za sprawą dziewięciu poprzednich edycji konkurs zdążył już zyskać swoją renomę. Świadczyć może o tym chociażby tak duża ilość zgłoszeń w tegorocznej edycji. Obecnie najbardziej popularna jest kategoria „Pasje i twórczość”, w której jurorem jest Michał Piróg. Jednak dużym powodzeniem cieszą się także kategorie takie jak „Lifestyle” czy „Życie i społeczeństwo”, w których odnotowano już po ponad 100 zgłoszeń oraz „Specjalistyczne i firmowe” (95 zgłoszeń) i „Blogi nastolatków” (91 zgłoszeń).

Do konkursu o tytuł Bloga Roku 2014 mogą zgłaszać się wszyscy blogerzy, niezależnie od tego na jakiej platformie blogują. Finalistów nominują internauci w głosowaniu SMS, a ostatecznego wyboru spośród poszczególnych jedenastu kategorii dokonają jurorzy. W jubileuszowej edycji to zacne grono tworzą:

 

 

  • Martyna Wojciechowska (Podróże)
  • Karol Okrasa (Kulinarne)
  • Edyta Jungowska (Parentingowe)
  • Kamil Durczok (Życie i społeczeństwo)
  • Margaret (Blogi Nastolatków)
  • Michał Piróg (Pasje i twórczość)
  • Tomasz Raczek (Literackie i kulturalne)
  • Dorota Gardias (Lifestyle)
  • Maja Sablewska (Moda i uroda)
  • Michał Szafrański (Specjalistyczne i firmowe)

 

Po raz pierwszy wybrany zostanie także Tekst Roku. Autora najlepszego wpisu blogowego wskaże Joanna Bator – pisarka, jurorka międzynarodowej Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego, laureatka Nagrody Literackiej Nike.

Równolegle z oceną blogów przez Kapitułę Konkursu trwać będzie wybór Bloga Blogerów, który będzie nominowany spośród wszystkich blogów, zakwalifikowanych pod ocenę Jury. Podstawą rankingu będzie analiza liczby wzmianek oraz analiza interaktywności pod wpisami (komentarze, like’i, share’y). Nagrodą główną w konkursie jest kultowy Fiat 500.


Od pierwszej edycji Bloga Roku, która odbyła się w 2005 roku w plebiscycie udział wzięło 155 tysięcy blogów, a wyróżnienia zdobyło 200 autorów. W zeszłym roku najlepszy okazał się Konrad Kruczkowski z Haloziemia.pl.

- Czy ten konkurs jest ważny? Jeśli jesteś blogerem, to jest to najważniejszy konkurs, w jakim możesz wziąć udział. W moim życiu zdrowo namieszał – mówi Michał Szafrański, autor Bloga Roku 2013.


Terminarz Konkursu:
14.01.2015 – 03.02.2015 – zgłaszanie blogów do konkursu
03.02.2015 – 10.02.2015 – nominowanie blogów (głosowanie SMS)
10.02.2015 – 17.02.2015 – wybór 3 nominowanych blogów w kategoriach tematycznych
17.02.2015 – ogłoszenie nominacji Jury z poszczególnych kategorii tematycznych
03.03.2015 – ogłoszenie wyników podczas uroczystej gali
Szczegóły oraz regulamin konkursu dostępny jest na stronie blogroku.pl.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.