Sieci partnerskie na konferencji „Wideo w sieci” - LifeTube

Sieci partnerskie na konferencji „Wideo w sieci” - LifeTube

Brief.pl / Aktualności

Barbara Sołtysińska i Radosław Kotarski stworzyli sieć partnerską skupiającą wpływowych twórców wideo. Do LifeTube należą między innymi: AbstrachujeTV, AdBuster, SA Wardęga, SciFan i wielu innych.

-

Są strategicznym partnerem YouTube w Polsce. Ich misją jest budowa największej w Polsce telewizji online. Ich wizją jest zredefiniowanie pojęcia „telewizja”. Przedstawiamy pierwszą z sieci partnerskich które wezmą udział w przygotowywanej przezmagazyn „Brief” konferencji „Wideo w sieci”. Udział w niej wezmą Barbara Sołtysińska i Radosława Kotarski.




 

Barbara Sołtysińska, była przez siedem lat związana z branżą PR, pełniła funkcję prezesa agencji Livebrand PR Communications. Projekty które zrealizowała i nadzorowała zdobyły liczne nagrody - polskie i międzynarodowe, m.in. Złotymi Spinaczami, Magellan Award, SABRE Awards i innymi.

 

 

 

 

Radosław Kotarski swoją drogę do LifeTube rozpoczął tworząc program „Polimaty”. Udowadniając, że tematyka popularnonaukowa może cieszyć się popularnością na YouTubie. Dzięki zrozumieniu specyfiki pracy twórcy wideo na tym serwisie, wniósł do firmy zrozumienie wyzwań stojących przed YouTuberami.

Zapraszamy 28 stycznia do Cinema City, Galeria Mokotów, Warszawa

 

 Formularz zgłoszeniowy do wypełnienia.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.