wp - grudzien 2016

Sieci partnerskie na konferencji „Wideo w sieci” - LifeTube

Sieci partnerskie na konferencji „Wideo w sieci” - LifeTube

Brief.pl / Aktualności

Barbara Sołtysińska i Radosław Kotarski stworzyli sieć partnerską skupiającą wpływowych twórców wideo. Do LifeTube należą między innymi: AbstrachujeTV, AdBuster, SA Wardęga, SciFan i wielu innych.

-

Są strategicznym partnerem YouTube w Polsce. Ich misją jest budowa największej w Polsce telewizji online. Ich wizją jest zredefiniowanie pojęcia „telewizja”. Przedstawiamy pierwszą z sieci partnerskich które wezmą udział w przygotowywanej przezmagazyn „Brief” konferencji „Wideo w sieci”. Udział w niej wezmą Barbara Sołtysińska i Radosława Kotarski.




 

Barbara Sołtysińska, była przez siedem lat związana z branżą PR, pełniła funkcję prezesa agencji Livebrand PR Communications. Projekty które zrealizowała i nadzorowała zdobyły liczne nagrody - polskie i międzynarodowe, m.in. Złotymi Spinaczami, Magellan Award, SABRE Awards i innymi.

 

 

 

 

Radosław Kotarski swoją drogę do LifeTube rozpoczął tworząc program „Polimaty”. Udowadniając, że tematyka popularnonaukowa może cieszyć się popularnością na YouTubie. Dzięki zrozumieniu specyfiki pracy twórcy wideo na tym serwisie, wniósł do firmy zrozumienie wyzwań stojących przed YouTuberami.

Zapraszamy 28 stycznia do Cinema City, Galeria Mokotów, Warszawa

 

 Formularz zgłoszeniowy do wypełnienia.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.