Sieci partnerskie na konferencji „Wideo w sieci” - LifeTube

Sieci partnerskie na konferencji „Wideo w sieci” - LifeTube

Brief.pl / Aktualności

Barbara Sołtysińska i Radosław Kotarski stworzyli sieć partnerską skupiającą wpływowych twórców wideo. Do LifeTube należą między innymi: AbstrachujeTV, AdBuster, SA Wardęga, SciFan i wielu innych.

-

Są strategicznym partnerem YouTube w Polsce. Ich misją jest budowa największej w Polsce telewizji online. Ich wizją jest zredefiniowanie pojęcia „telewizja”. Przedstawiamy pierwszą z sieci partnerskich które wezmą udział w przygotowywanej przezmagazyn „Brief” konferencji „Wideo w sieci”. Udział w niej wezmą Barbara Sołtysińska i Radosława Kotarski.




 

Barbara Sołtysińska, była przez siedem lat związana z branżą PR, pełniła funkcję prezesa agencji Livebrand PR Communications. Projekty które zrealizowała i nadzorowała zdobyły liczne nagrody - polskie i międzynarodowe, m.in. Złotymi Spinaczami, Magellan Award, SABRE Awards i innymi.

 

 

 

 

Radosław Kotarski swoją drogę do LifeTube rozpoczął tworząc program „Polimaty”. Udowadniając, że tematyka popularnonaukowa może cieszyć się popularnością na YouTubie. Dzięki zrozumieniu specyfiki pracy twórcy wideo na tym serwisie, wniósł do firmy zrozumienie wyzwań stojących przed YouTuberami.

Zapraszamy 28 stycznia do Cinema City, Galeria Mokotów, Warszawa

 

 Formularz zgłoszeniowy do wypełnienia.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.