Pierwsza policyjna aplikacja pomoże w ujęciu przestępców

Brief.pl / Inspiracje

Agencja DDB Warszawa we współpracy z Polską Policją stworzyła aplikację mobilną, która zwiększy nasze wspólne bezpieczeństwo. Na początku tego roku w Polsce 6,5 mln osób korzystało ze smartfonów i przewiduje się, że do końca roku ma być ich aż 13 mln. Ta właśnie obserwacja doprowadziła do stworzenia aplikacji mobilnej, która umożliwia rozpoznawanie poszukiwanych. The Most Wanted App pozwala trenować pamięć i ma pomagać w ujęciu poszukiwanych za najgroźniejsze przestępstwa.

-

To pierwsza na świecie aplikacja ułatwiająca zapamiętywanie twarzy poszukiwanych przestępców.  Bazuje ona na mechanizmie znanego powszechnie ćwiczenia trenującego zapamiętywanie, jednak - zamiast dziecinnych obrazków - używane są w niej wizerunki osób poszukiwanych listami gończymi za najgroźniejsze przestępstwa. Użytkownicy treningu poprzez częste oglądanie zdjęć przestępców mogą skuteczniej rozpoznawać poszukiwanych, co w efekcie może przyczynić się do ich zatrzymania przez policję.

Obecnie w Polsce jest poszukiwanych około 36 tys. osób, z czego prawie 14 tys. opublikowanymi listami gończymi. Co piąte zatrzymanie jest możliwe dzięki informacjom przekazanym przez obywateli. Wiele z nich wpłynęło dzięki uruchomionej kilka lat temu stronie http://poszukiwani.policja.pl. Można tam znaleźć informacje o przestępcach, za którymi wydano listy gończe. Co istotne, dzięki tej stronie można przekazać anonimową informację o miejscu pobytu osoby poszukiwanej praktycznie z każdego miejsca na świecie.

The Most Wanted App

The Most Wanted App

The Most Wanted App

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.