Real Time Bidding pod lupą

Real Time Bidding pod lupą

Brief.pl / Wiedza

Pierwsze na polskim rynku badanie dotyczące sprzedaży i zakupu powierzchni reklamowej w internecie w modelu aukcyjnym zostały przeprowadzone przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wyniki zostały opublikowane w postaci raportu „Real Time Bidding”, zawierającego opinie i komentarze specjalistów rynku reklamy.

-

 

Raport „Real Time Bidding” jest opisem polskiego rynku reklamy odsłonowej w modelu aukcyjnym. Zawiera odpowiedzi na pytania najbardziej nurtujące branżę internetową: kto korzysta z rozwiązań RTB,  dlaczego nie przekonał niektórych graczy model aukcyjny sprzedaży i zakupu powierzchni reklamowej w internecie

Zautomatyzowany sposób kupowania i sprzedawania reklam w oparciu o analizę danych i Real Time Bidding rozwija się dynamicznie i stanowi znaczną część obrotu reklamami online. Badania IAB Polska wykazały, że model RTB jest też stosunkowo szeroko znany w polskiej branży reklamowej, zarówno po stronie reklamodawców, jak i wydawców – około dwie trzecie badanych zadeklarowały, że z niego korzystają. Większość użytkowników RTB uważa, że kampanie w tym modelu generują lepsze rezultaty niż te zlecane tradycyjnie.

Pierwsze na polskim rynku badanie zagadnienia Real Time Bidding zostało przeprowadzone przez Grupę Roboczą Programmatic działającą przy IAB Polska.

::
Raport „Real Time Bidding” można pobrać ze strony IAB Polska
::

 

© Mathias Rosenthal - Zobacz portfolio

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.