wp - grudzien 2016

Małe firmy z globalnymi ambicjami - znamy finalistów THINK BIG

Małe firmy z globalnymi ambicjami - znamy finalistów THINK BIG

Brief.pl / Aktualności

Znana jest finałowa dziesiątka przedsiębiorców, aspirujących do głównego trofeum programu THINK BIG UPC Biznes. W konkursie, zgodnie z głównym przesłaniem programu „We share your passion for business”, udział biorą przedsiębiorcy, którzy chcą rozwijać swoją działalność w oparciu o innowacyjne technologie i jednocześnie kreatywnie łączą swoje pasje z działalnością biznesową. Autora najbardziej innowacyjnego konceptu, który zdobędzie nagrodę główną w wysokości 40 tys. zł, poznamy już 3. lutego br.

-

 

THINK BIG to program zainicjowany przez UPC Biznes dostawcę nowoczesnych usług cyfrowych dla firm. Już drugi rok wspiera on przedsiębiorców, którzy działają w oparciu o innowacyjne technologie i rozwiązania oraz mają konkretny pomysł na dalszy rozwój swojej firmy.

 

::
Wielka finałowa dziesiątka THINK BIG
::

 

Do walki o nagrody II edycji THINK BIG stanęły firmy z branż e-commerce, robotyki, healthcare, IT oraz biotechnologicznej. W ścisłym finale znaleźli się: Luna EMG - twórcy robotów rehabilitacyjnych, eWejściówki.pl - portal sprzedający wejściówki do teatrów przez internet, Bivrost - projekt interaktywnych okularów Oculus Rift, Sport Tracking - autorzy systemu wspomagania ćwiczeń przez analizę zakresów ruchu, Leia Display System - twórcy ekranu, umożliwiającego wyświetlanie obrazu w powietrzu, Printify - platforma do druku 3D na zamówienie, Coder’s Lab – to pierwsza w Polsce Szkoła Programowania, Lo Fi Robot – system do konstruowania robotów i nauki robotyki, Prowly – CRM , którego głównym zadaniem jest poprawa organizacji i efektywności pracy PR-owców, Sortsound – aplikacja dla zespołów i klubów muzycznych, ułatwiająca organizowanie koncertów na całym świecie.

 

 ::

Historia każdego z dziesięciu finałowych projektów ściśle wiąże się z wykorzystaniem nowych technologii, co potwierdza, jak istotne we współczesnym prowadzeniu biznesu jest ukierunkowanie na innowacyjne produkty i usługi. Wszyscy w nieszablonowy, kreatywny sposób odpowiadają na potrzeby współczesnych konsumentów, wpasowując się w wyspecjalizowane nisze rynkowe, których istnienie jeszcze kilka lat temu ciężko byłoby sobie wyobrazić. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać sukces polskich przedsiębiorców. Czas na ostatnią prostą II edycji THINK BIG. - powiedziała Agnieszka Zawistowska, Dyrektor UPC Biznes.

 

 ::

W ostatnich miesiącach 2014 roku, półfinaliści programu THINK BIG nagrali i umieścili w aplikacji konkursowej na Facebooku krótkie filmy lub animacje promujące ich pomysł. Do 5. stycznia trwało głosowanie, otwarte dla wszystkich obserwatorów profilu THINK BIG. Pięć filmów z najwyższą liczbą głosów od fanów przeszło do ostatniego etapu programu, drugą piątkę, niezależnie od stopnia internetowej popularności zgłoszonych projektów, wyłoniła komisja konkursowa.

By zwyciężyć, finaliści THINK BIG mają przed sobą jeszcze tylko jedno zadanie – przekonać do swojego pomysłu jury, w którym zasiądą:
Arkadiusz Bąk - Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Gospodarki,
Ramiro Lafarga Brollo - Prezes Zarządu UPC Polska,
Bartłomiej Gola - Partner Zarządzający SpeedUp Venture Capital Group,
Chris Coles - Dyrektor Zarządzający B2B w Liberty Global,
Patrycja Gołos - Dyrektor ds. korporacyjnych i public policy UPC Polska,
Grzegorz Kiszluk - redaktor naczelny magazynu Brief,
Olga Kozierowska - inicjatorka promocji przedsiębiorczości kobiet, twórczyni projektu Sukces Pisany Szminką,
Artur Kurasiński - bloger i przedsiębiorca,
Bożena Lublińska-Kasprzak - Prezes Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
Roman Młodkowski - dziennikarz biznesowy, twórca TVN CNBC,
Michel Pilet - Dyrektor Marketingu i Komunikacji B2B Liberty Global,
Andrzej Pągowski - artysta grafik,
Sander Vonk - Dyrektor Liberty Global Ventures,
Łukasz Wejchert - przedsiębiorca, założyciel firmy Dirlango,
Agnieszka Zawistowska - Dyrektor UPC Biznes,
Paweł Zielewski - redaktor i publicysta polskiej edycji magazynu Forbes, redaktor prowadzący magazynu Pierwszy Milion,
Dariusz Żuk - Prezes i współtwórca Polski Przedsiębiorczej.

 

::
Finał II edycji THINK BIG już 3. lutego w Warszawie
::

 

Tegoroczna edycja konkursu, która wystartowała 9. września, zakończy się wielkim finałem - „2015 THINK BIG Final & Inspiration Day by UPC Biznes” - organizowanym w Warszawie, 3 lutego 2015. To nie tylko wydarzenie, podczas którego wyłonieni zostaną laureaci II edycji THINK BIG, ale także spotkanie innowatorów, dzień inspiracji pełen prelekcji ciekawych osobowości ze świata biznesu i nowych mediów. Podczas eventu wystąpi m.in. Adam Jesionkiewicz - twórca Ifinity, jednego z największych polskich startupów wykorzystujących technologię opartą na beaconach, Michał Wolniak - założyciel i partner jednej z największych digitalowych agencji VML Poland, Olga Kozierowska - inicjatorka promocji przedsiębiorczości kobiet oraz Janusz Kaniewski - jeden z najwyżej notowanych projektantów w polskim biznesie, fundator i właściciel studia projektowego Janusz Kaniewski Design, wieloletni projektant jednej z najbardziej rozpoznawalnych pracowni projektowych na świecie - Pininfarina. Organizatorzy zaproszą gości także do Innovation Room.

Główną nagrodą w programie jest 40 tys. zł oraz możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń z mentorami sektora innowacyjnego biznesu. Zdobywcy dwóch drugich miejsc zdobędą po 20 tys. zł. Dodatkowo, każdy ze zwycięzców weźmie udział w sesjach mentorskich 1 na 1 z ekspertami UPC Biznes oraz praktykami biznesu. Najpierw jednak, będą musieli przekonać jury do swojego pomysłu, podczas 3-minutowej prezentacji na scenie THINK BIG.

 

 

 

Więcej informacji o THINK BIG na stronie internetowej oraz profilu na Facebooku.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.