Jakóbiak i Gadzinowski na konferencji „Wideo w sieci”

Jakóbiak i Gadzinowski na konferencji „Wideo w sieci”

Brief.pl / Aktualności

Już 28. stycznia na organizowanej przez Magazyn „Brief” konferencji „Wideo w sieci” zobaczymy Łukasza Jakóbiaka i Jacka Gadzinowskiego.

-

Łukasz Jakóbiak znany ze swojego talk show 20m2 Łukasza, będzie prowadzącym pierwszą komercyjną konferencję poświęconą tematyce wideo. Jest przykładem, że mając pasję można nie tylko tworzyć materiały wideo za pomocą minimalnych środków technicznych, ale również realizować swoje marzenia.

Łukasz Jakóbiak - prowadzący konferencję "Wideo w sieci"

  

20m2 Łukasza był pierwszym internetowym talk show na polskim youtube. Od pilotowego odcinka Łukasz Jakóbiak rozmawiał z osobistościami ze świata kultury, sportu i polityki. Obecnie prowadzi również szkolenia i wykłady motywacyjne pod hasłem „Znajdź siłę” 

 

 

 

Jacek Gadzinowski będzie otwierał konferencję wystąpieniem wprowadzającym w tematykę publikacji treści wideo.

To surfer i przedsiębiorca. Ma za sobą 15 lat doświadczenia zawodowego jako publicysty i dziennikarza, specjalisty sprzedaży, marketingu i komunikacji. Jest ekspertem marketingu internetowego, sportowego oraz e-commerce. Pracował m.in w: Amica Wronki S.A, w agencji Momentum/MCann, sklepie internetowym Agito.pl, PTC Era (dzisiaj T-Mobile) oraz Onet.pl /grupa ITI i Secret Service, współpracował z Valhalla i Załoga G.

 

Jacek Gadzinowski - otworzy konferencję "Wideo w sieci"

 

Obecnie m.in rozwija firmę dedykowaną marketingowi wideo - Smart Way Video oraz projekt filmowy na Youtube, w formacie: rozmowy z ludźmi pasji, filmy podróżnicze oraz ciekawe zajawki/pasje/sporty oraz podróżuje po Polsce i świecie. Pasjonat sportów deskowych: kitesurfing, wakeboarding, wakeskate, snowboard, longboard. 

Formularz zgłoszeniowy do wypełnienia.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.