Jakóbiak i Gadzinowski na konferencji „Wideo w sieci”

Jakóbiak i Gadzinowski na konferencji „Wideo w sieci”

Brief.pl / Aktualności

Już 28. stycznia na organizowanej przez Magazyn „Brief” konferencji „Wideo w sieci” zobaczymy Łukasza Jakóbiaka i Jacka Gadzinowskiego.

-

Łukasz Jakóbiak znany ze swojego talk show 20m2 Łukasza, będzie prowadzącym pierwszą komercyjną konferencję poświęconą tematyce wideo. Jest przykładem, że mając pasję można nie tylko tworzyć materiały wideo za pomocą minimalnych środków technicznych, ale również realizować swoje marzenia.

Łukasz Jakóbiak - prowadzący konferencję "Wideo w sieci"

  

20m2 Łukasza był pierwszym internetowym talk show na polskim youtube. Od pilotowego odcinka Łukasz Jakóbiak rozmawiał z osobistościami ze świata kultury, sportu i polityki. Obecnie prowadzi również szkolenia i wykłady motywacyjne pod hasłem „Znajdź siłę” 

 

 

 

Jacek Gadzinowski będzie otwierał konferencję wystąpieniem wprowadzającym w tematykę publikacji treści wideo.

To surfer i przedsiębiorca. Ma za sobą 15 lat doświadczenia zawodowego jako publicysty i dziennikarza, specjalisty sprzedaży, marketingu i komunikacji. Jest ekspertem marketingu internetowego, sportowego oraz e-commerce. Pracował m.in w: Amica Wronki S.A, w agencji Momentum/MCann, sklepie internetowym Agito.pl, PTC Era (dzisiaj T-Mobile) oraz Onet.pl /grupa ITI i Secret Service, współpracował z Valhalla i Załoga G.

 

Jacek Gadzinowski - otworzy konferencję "Wideo w sieci"

 

Obecnie m.in rozwija firmę dedykowaną marketingowi wideo - Smart Way Video oraz projekt filmowy na Youtube, w formacie: rozmowy z ludźmi pasji, filmy podróżnicze oraz ciekawe zajawki/pasje/sporty oraz podróżuje po Polsce i świecie. Pasjonat sportów deskowych: kitesurfing, wakeboarding, wakeskate, snowboard, longboard. 

Formularz zgłoszeniowy do wypełnienia.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.