wp - grudzien 2016

Jakóbiak i Gadzinowski na konferencji „Wideo w sieci”

Jakóbiak i Gadzinowski na konferencji „Wideo w sieci”

Brief.pl / Aktualności

Już 28. stycznia na organizowanej przez Magazyn „Brief” konferencji „Wideo w sieci” zobaczymy Łukasza Jakóbiaka i Jacka Gadzinowskiego.

-

Łukasz Jakóbiak znany ze swojego talk show 20m2 Łukasza, będzie prowadzącym pierwszą komercyjną konferencję poświęconą tematyce wideo. Jest przykładem, że mając pasję można nie tylko tworzyć materiały wideo za pomocą minimalnych środków technicznych, ale również realizować swoje marzenia.

Łukasz Jakóbiak - prowadzący konferencję "Wideo w sieci"

  

20m2 Łukasza był pierwszym internetowym talk show na polskim youtube. Od pilotowego odcinka Łukasz Jakóbiak rozmawiał z osobistościami ze świata kultury, sportu i polityki. Obecnie prowadzi również szkolenia i wykłady motywacyjne pod hasłem „Znajdź siłę” 

 

 

 

Jacek Gadzinowski będzie otwierał konferencję wystąpieniem wprowadzającym w tematykę publikacji treści wideo.

To surfer i przedsiębiorca. Ma za sobą 15 lat doświadczenia zawodowego jako publicysty i dziennikarza, specjalisty sprzedaży, marketingu i komunikacji. Jest ekspertem marketingu internetowego, sportowego oraz e-commerce. Pracował m.in w: Amica Wronki S.A, w agencji Momentum/MCann, sklepie internetowym Agito.pl, PTC Era (dzisiaj T-Mobile) oraz Onet.pl /grupa ITI i Secret Service, współpracował z Valhalla i Załoga G.

 

Jacek Gadzinowski - otworzy konferencję "Wideo w sieci"

 

Obecnie m.in rozwija firmę dedykowaną marketingowi wideo - Smart Way Video oraz projekt filmowy na Youtube, w formacie: rozmowy z ludźmi pasji, filmy podróżnicze oraz ciekawe zajawki/pasje/sporty oraz podróżuje po Polsce i świecie. Pasjonat sportów deskowych: kitesurfing, wakeboarding, wakeskate, snowboard, longboard. 

Formularz zgłoszeniowy do wypełnienia.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.