Jakóbiak i Gadzinowski na konferencji „Wideo w sieci”

Jakóbiak i Gadzinowski na konferencji „Wideo w sieci”

Brief.pl / Aktualności

Już 28. stycznia na organizowanej przez Magazyn „Brief” konferencji „Wideo w sieci” zobaczymy Łukasza Jakóbiaka i Jacka Gadzinowskiego.

-

Łukasz Jakóbiak znany ze swojego talk show 20m2 Łukasza, będzie prowadzącym pierwszą komercyjną konferencję poświęconą tematyce wideo. Jest przykładem, że mając pasję można nie tylko tworzyć materiały wideo za pomocą minimalnych środków technicznych, ale również realizować swoje marzenia.

Łukasz Jakóbiak - prowadzący konferencję "Wideo w sieci"

  

20m2 Łukasza był pierwszym internetowym talk show na polskim youtube. Od pilotowego odcinka Łukasz Jakóbiak rozmawiał z osobistościami ze świata kultury, sportu i polityki. Obecnie prowadzi również szkolenia i wykłady motywacyjne pod hasłem „Znajdź siłę” 

 

 

 

Jacek Gadzinowski będzie otwierał konferencję wystąpieniem wprowadzającym w tematykę publikacji treści wideo.

To surfer i przedsiębiorca. Ma za sobą 15 lat doświadczenia zawodowego jako publicysty i dziennikarza, specjalisty sprzedaży, marketingu i komunikacji. Jest ekspertem marketingu internetowego, sportowego oraz e-commerce. Pracował m.in w: Amica Wronki S.A, w agencji Momentum/MCann, sklepie internetowym Agito.pl, PTC Era (dzisiaj T-Mobile) oraz Onet.pl /grupa ITI i Secret Service, współpracował z Valhalla i Załoga G.

 

Jacek Gadzinowski - otworzy konferencję "Wideo w sieci"

 

Obecnie m.in rozwija firmę dedykowaną marketingowi wideo - Smart Way Video oraz projekt filmowy na Youtube, w formacie: rozmowy z ludźmi pasji, filmy podróżnicze oraz ciekawe zajawki/pasje/sporty oraz podróżuje po Polsce i świecie. Pasjonat sportów deskowych: kitesurfing, wakeboarding, wakeskate, snowboard, longboard. 

Formularz zgłoszeniowy do wypełnienia.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.