Nowa inwestycja funduszu TGV

Nowa inwestycja funduszu TGV

Brief.pl / Aktualności

Fundusz Tech Gravity Ventures zainwestował 1 mln zł w sieć reklamową Interactions Europe. Pozyskane z inwestycji środki zostaną przeznaczone na rozwój działalności sieci na rynkach zagranicznych.

-

Inwestycja TGV ma charakter kapitałowy i nie wiąże się ze zmianami właścicielskimi w Interactions. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na rozwój biur sprzedaży w Czechach (odpowiedzialny za rynek czeski i słowacki) i na Węgrzech. Oddziały w tych krajach istnieją od roku, a docelowo mają w nich pracować zespoły 2-4 osobowe, których zadaniem będzie obsługa krajowych kampanii reklamowych oraz współpraca z klientami agencyjnymi i domami mediowymi. Interactions Europe planuje w pierwszej kolejności wzmocnić swoje struktury w Europie Środkowo-Wschodniej przed planowaną ekspansją na kolejne rynki oraz zatrudnić dedykowanego menedżera ds. międzynarodowego rozwoju biznesu.
Fundusz zapowiada inwestycje kolejnych, większych środków w spółkę, na przestrzeni najbliższych miesięcy 2015 roku. Będą one również przeznaczone na rozwój międzynarodowych operacji Interactions Europe.

Interactions Europe, to międzynarodowa sieć reklamy online, działająca na głównych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, specjalizująca się w natywnym obszarze komunikacji online. Podstawowym celem Interactions Europe jest identyfikacja i lokalna implementacja unikalnych, sprawdzonych globalnie, zaawansowanych technologii w komunikacji natywnej online.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.