Nowa inwestycja funduszu TGV

Nowa inwestycja funduszu TGV

Brief.pl / Aktualności

Fundusz Tech Gravity Ventures zainwestował 1 mln zł w sieć reklamową Interactions Europe. Pozyskane z inwestycji środki zostaną przeznaczone na rozwój działalności sieci na rynkach zagranicznych.

-

Inwestycja TGV ma charakter kapitałowy i nie wiąże się ze zmianami właścicielskimi w Interactions. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na rozwój biur sprzedaży w Czechach (odpowiedzialny za rynek czeski i słowacki) i na Węgrzech. Oddziały w tych krajach istnieją od roku, a docelowo mają w nich pracować zespoły 2-4 osobowe, których zadaniem będzie obsługa krajowych kampanii reklamowych oraz współpraca z klientami agencyjnymi i domami mediowymi. Interactions Europe planuje w pierwszej kolejności wzmocnić swoje struktury w Europie Środkowo-Wschodniej przed planowaną ekspansją na kolejne rynki oraz zatrudnić dedykowanego menedżera ds. międzynarodowego rozwoju biznesu.
Fundusz zapowiada inwestycje kolejnych, większych środków w spółkę, na przestrzeni najbliższych miesięcy 2015 roku. Będą one również przeznaczone na rozwój międzynarodowych operacji Interactions Europe.

Interactions Europe, to międzynarodowa sieć reklamy online, działająca na głównych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, specjalizująca się w natywnym obszarze komunikacji online. Podstawowym celem Interactions Europe jest identyfikacja i lokalna implementacja unikalnych, sprawdzonych globalnie, zaawansowanych technologii w komunikacji natywnej online.

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.