wp - grudzien 2016

Nowa inwestycja funduszu TGV

Nowa inwestycja funduszu TGV

Brief.pl / Aktualności

Fundusz Tech Gravity Ventures zainwestował 1 mln zł w sieć reklamową Interactions Europe. Pozyskane z inwestycji środki zostaną przeznaczone na rozwój działalności sieci na rynkach zagranicznych.

-

Inwestycja TGV ma charakter kapitałowy i nie wiąże się ze zmianami właścicielskimi w Interactions. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na rozwój biur sprzedaży w Czechach (odpowiedzialny za rynek czeski i słowacki) i na Węgrzech. Oddziały w tych krajach istnieją od roku, a docelowo mają w nich pracować zespoły 2-4 osobowe, których zadaniem będzie obsługa krajowych kampanii reklamowych oraz współpraca z klientami agencyjnymi i domami mediowymi. Interactions Europe planuje w pierwszej kolejności wzmocnić swoje struktury w Europie Środkowo-Wschodniej przed planowaną ekspansją na kolejne rynki oraz zatrudnić dedykowanego menedżera ds. międzynarodowego rozwoju biznesu.
Fundusz zapowiada inwestycje kolejnych, większych środków w spółkę, na przestrzeni najbliższych miesięcy 2015 roku. Będą one również przeznaczone na rozwój międzynarodowych operacji Interactions Europe.

Interactions Europe, to międzynarodowa sieć reklamy online, działająca na głównych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, specjalizująca się w natywnym obszarze komunikacji online. Podstawowym celem Interactions Europe jest identyfikacja i lokalna implementacja unikalnych, sprawdzonych globalnie, zaawansowanych technologii w komunikacji natywnej online.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.