wp - grudzien 2016

Zmiany w FOKUS TV

Zmiany w FOKUS TV

Brief.pl / Ludzie

Elżbieta Saciuk objęła stanowisko dyrektora ds. zakupów w FOKUS TV. Odpowiada za selekcję i zakup licencji programów polskich i zagranicznych. W strukturze stacji podlega dyrektor programowej FOKUS TV Hannie Bace.

-

 

Elżbieta Saciuk ma 10-letnie doświadczenie w zakresie realizacji zakupów programowych. Przez ostatnie 3,5 roku pracowała w Viacom International Media Networks Poland, gdzie pełniła funkcję kierownika, a następnie dyrektora ds. zakupów programowych. Odpowiadała m.in. za negocjacje umów ramowych z dystrybutorami takimi jak Warner Bros. International Television Distribution oraz 20th Century Fox. Wcześniej przez 6 lat była specjalistą ds. zakupów filmowych dla kanału ale kino! w spółce Canal+ Cyfrowy. W latach 1994-2005 pełniła funkcję redaktora i realizatora programów filmowych „Aktualności Filmowe”, „Kuchnia Filmowa” i dokumentalnych „Szeroki Horyzont” w Canal+ Cyfrowy.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.