Zmiany w FOKUS TV

Zmiany w FOKUS TV

Brief.pl / Ludzie

Elżbieta Saciuk objęła stanowisko dyrektora ds. zakupów w FOKUS TV. Odpowiada za selekcję i zakup licencji programów polskich i zagranicznych. W strukturze stacji podlega dyrektor programowej FOKUS TV Hannie Bace.

-

 

Elżbieta Saciuk ma 10-letnie doświadczenie w zakresie realizacji zakupów programowych. Przez ostatnie 3,5 roku pracowała w Viacom International Media Networks Poland, gdzie pełniła funkcję kierownika, a następnie dyrektora ds. zakupów programowych. Odpowiadała m.in. za negocjacje umów ramowych z dystrybutorami takimi jak Warner Bros. International Television Distribution oraz 20th Century Fox. Wcześniej przez 6 lat była specjalistą ds. zakupów filmowych dla kanału ale kino! w spółce Canal+ Cyfrowy. W latach 1994-2005 pełniła funkcję redaktora i realizatora programów filmowych „Aktualności Filmowe”, „Kuchnia Filmowa” i dokumentalnych „Szeroki Horyzont” w Canal+ Cyfrowy.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.