Zmiany w FOKUS TV

Zmiany w FOKUS TV

Brief.pl / Ludzie

Elżbieta Saciuk objęła stanowisko dyrektora ds. zakupów w FOKUS TV. Odpowiada za selekcję i zakup licencji programów polskich i zagranicznych. W strukturze stacji podlega dyrektor programowej FOKUS TV Hannie Bace.

-

 

Elżbieta Saciuk ma 10-letnie doświadczenie w zakresie realizacji zakupów programowych. Przez ostatnie 3,5 roku pracowała w Viacom International Media Networks Poland, gdzie pełniła funkcję kierownika, a następnie dyrektora ds. zakupów programowych. Odpowiadała m.in. za negocjacje umów ramowych z dystrybutorami takimi jak Warner Bros. International Television Distribution oraz 20th Century Fox. Wcześniej przez 6 lat była specjalistą ds. zakupów filmowych dla kanału ale kino! w spółce Canal+ Cyfrowy. W latach 1994-2005 pełniła funkcję redaktora i realizatora programów filmowych „Aktualności Filmowe”, „Kuchnia Filmowa” i dokumentalnych „Szeroki Horyzont” w Canal+ Cyfrowy.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.