wp - grudzien 2016

"Wideo w sieci" - EVIO

"Wideo w sieci" - EVIO

Brief.pl / Eventy

Konferencja "Wideo w sieci" odbędzie się już 28. stycznia! Przedstawiamy sylwetkę pierwszego partnera.

-

Partnerem konferencji "Wideo w sieci" została firma EVIO.


Prelekcje wzbogaci wystąpienie Martin Šimka, wiceprezesa zarządu EVIO Polska. Przedstawi on podczas konferencji wystąpienie nt.: „Możliwości dystrybucji treści wideo, czyli mój kanał na telewizorze”.  

 

 

Koszt uczestnictwa: 150 zł (Kwota netto, obejmująca: całodniową wejściówkę na konferencję, lunch oraz 3-miesięczna prenumeratę magazynu Brief). Zapraszamy 28 stycznia do Cinema City, Galeria Mokotów, Warszawa.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.